Підписатись
Таїса Смагіна, Taisa Smagina
Таїса Смагіна, Taisa Smagina
Житомирський обласний інститут післядипломної педагоічної освіти
Підтверджена електронна адреса в zippo.net.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Поняття та структура соціальної компетентності учнів як наукова проблема
ТМ Смагіна
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 138-142, 2010
482010
Формування громадянської компетентності учнів у процесі навчання правознавства
ТМ Смагіна
дис.... канд. пед. наук: 13.00. 02, 2007
332007
Громадянська компетентність у контексті особистісного виміру
ТМ Смагіна
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 229-231, 2005
222005
Зміщення акцентів з hard skills на soft skills в підвищенні професійної компетентності педагогів у системі післядипломної освіти
ТМ Смагіна
Розвиток професійної компетентності педагогів у системі післядипломної …, 2017
122017
Соціальна компетентність учнів: зміст і структура
ТМ Смагіна
Педагогічна майстерня, 21-24, 2011
112011
Теоретичні та практичні основи конструювання компетентнісного уроку
ТМ Смагіна
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 128-131, 2012
82012
УМОВИ РОЗВИТКУ ГНУЧКИХ НАВИЧОК (SOFT SKILLS) ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Т Смагіна, О Шуневич
Український педагогічний журнал, 73-80, 2019
4*2019
Діяльність для стійкого розвитку в контексті компетентнісного підходу
ТМ Смагіна
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 93-96, 2011
32011
Конструювання предметних компетентностей суспільствознавчих навчальних предметів у шкільному навчанні
ТМ Смагіна
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 71-73, 2010
32010
Місце освітнього коворкінгу у розвитку професійної компетентності педагогів на курсах підвищення кваліфікації
ТМ Смагіна
НАУКОВИЙ ВІСНИК УЖГОРОДСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ПЕДАГОГІКА СОЦІАЛЬНА РОБОТА, 2019
22019
Зміст громадянознавчої підготовки педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти
ТМ Смагіна
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 52-55, 2010
12010
КОМПОНЕНТИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИ СЦИПЛІН В КЗ «ЖИТОМИРСЬКИЙ ОІППО» ЖОР
СТ М.
Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Б17 Нової …, 2021
2021
ТРАНСАКТНИЙ АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ГАРМОНІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ
ЛК Воскресенська, НА Длугунович, ВМ Заіка, ЛП Клевака, КО Коваль, ...
Редакційна колегія, 26, 2021
2021
Деонтологічний складник оцінювально-аналітичної компетентністі педагога
ТМ Смагіна
Вид-во УжНУ “Говерла”, 2021
2021
Процесульні аспекти правонаступництва базової НУШ
ТМ Смагіна
БАЗОВА ОСВІТА НУШ: ПРОЦЕСУАЛЬНЕ ПРАВОНАСТУПНИЦТВО, 75-81, 2021
2021
Концепти моделювання освітніх програм курсів підвищення кваліфікації вчителів закладів післядипломної освіти
ТМ Смагіна
Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи, 205-208, 2021
2021
ПАРАМЕТРИ ТА ІНДИКАТОРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Т Смагіна, О Шуневич
НАУКОВИЙ ВІСНИК УЖГОРОДСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ПЕДАГОГІКА СОЦІАЛЬНІ НАУКИ, 201-207, 2020
2020
Карта реалізації компетентнісного потенціалу в освітньому процесі
ТМ Смагіна
Народна освіта Електронне фахове видання Розділ “Педагогічна наука” 12 …, 2020
2020
Педагогічні умови реалізації наскрізних змістових ліній в освітньому процесі закладу
ТМ Смагіна
МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ НАСКРІЗНИХ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ …, 2020
2020
Фактори впливу на проєктування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагогів в умовах освітніх викликів
ТМ Смагіна
Безперервний професійний розвиток педагогічних працівників Нової української …, 2020
2020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20