Поняття та структура соціальної компетентності учнів як наукова проблема ТМ Смагіна ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 138-142, 2010 | 48 | 2010 |
Формування громадянської компетентності учнів у процесі навчання правознавства ТМ Смагіна дис.... канд. пед. наук: 13.00. 02, 2007 | 33 | 2007 |
Громадянська компетентність у контексті особистісного виміру ТМ Смагіна ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 229-231, 2005 | 22 | 2005 |
Зміщення акцентів з hard skills на soft skills в підвищенні професійної компетентності педагогів у системі післядипломної освіти ТМ Смагіна Розвиток професійної компетентності педагогів у системі післядипломної …, 2017 | 12 | 2017 |
Соціальна компетентність учнів: зміст і структура ТМ Смагіна Педагогічна майстерня, 21-24, 2011 | 11 | 2011 |
Теоретичні та практичні основи конструювання компетентнісного уроку ТМ Смагіна ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 128-131, 2012 | 8 | 2012 |
УМОВИ РОЗВИТКУ ГНУЧКИХ НАВИЧОК (SOFT SKILLS) ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ Т Смагіна, О Шуневич Український педагогічний журнал, 73-80, 2019 | 4* | 2019 |
Діяльність для стійкого розвитку в контексті компетентнісного підходу ТМ Смагіна ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 93-96, 2011 | 3 | 2011 |
Конструювання предметних компетентностей суспільствознавчих навчальних предметів у шкільному навчанні ТМ Смагіна ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 71-73, 2010 | 3 | 2010 |
Місце освітнього коворкінгу у розвитку професійної компетентності педагогів на курсах підвищення кваліфікації ТМ Смагіна НАУКОВИЙ ВІСНИК УЖГОРОДСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ПЕДАГОГІКА СОЦІАЛЬНА РОБОТА, 2019 | 2 | 2019 |
Зміст громадянознавчої підготовки педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти ТМ Смагіна ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 52-55, 2010 | 1 | 2010 |
КОМПОНЕНТИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИ СЦИПЛІН В КЗ «ЖИТОМИРСЬКИЙ ОІППО» ЖОР СТ М. Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Б17 Нової …, 2021 | | 2021 |
ТРАНСАКТНИЙ АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ГАРМОНІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ЛК Воскресенська, НА Длугунович, ВМ Заіка, ЛП Клевака, КО Коваль, ... Редакційна колегія, 26, 2021 | | 2021 |
Деонтологічний складник оцінювально-аналітичної компетентністі педагога ТМ Смагіна Вид-во УжНУ “Говерла”, 2021 | | 2021 |
Процесульні аспекти правонаступництва базової НУШ ТМ Смагіна БАЗОВА ОСВІТА НУШ: ПРОЦЕСУАЛЬНЕ ПРАВОНАСТУПНИЦТВО, 75-81, 2021 | | 2021 |
Концепти моделювання освітніх програм курсів підвищення кваліфікації вчителів закладів післядипломної освіти ТМ Смагіна Компетентнісно орієнтоване навчання: виклики та перспективи, 205-208, 2021 | | 2021 |
ПАРАМЕТРИ ТА ІНДИКАТОРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ Т Смагіна, О Шуневич НАУКОВИЙ ВІСНИК УЖГОРОДСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ПЕДАГОГІКА СОЦІАЛЬНІ НАУКИ, 201-207, 2020 | | 2020 |
Карта реалізації компетентнісного потенціалу в освітньому процесі ТМ Смагіна Народна освіта Електронне фахове видання Розділ “Педагогічна наука” 12 …, 2020 | | 2020 |
Педагогічні умови реалізації наскрізних змістових ліній в освітньому процесі закладу ТМ Смагіна МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ НАСКРІЗНИХ ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ …, 2020 | | 2020 |
Фактори впливу на проєктування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагогів в умовах освітніх викликів ТМ Смагіна Безперервний професійний розвиток педагогічних працівників Нової української …, 2020 | | 2020 |