Підписатись
Таїса Смагіна, Taisa Smagina
Таїса Смагіна, Taisa Smagina
Житомирський обласний інститут післядипломної педагоічної освіти
Підтверджена електронна адреса в zippo.net.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Поняття та структура соціальної компетентності учнів як наукова проблема
ТМ Смагіна
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 138-142, 2010
662010
Формування громадянської компетентності учнів у процесі навчання правознавства
ТМ Смагіна
дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец 13 (02), 2007
492007
Зміщення акцентів з hard skills на soft skills в підвищенні професійної компетентності педагогів у системі післядипломної освіти
ТМ Смагіна
Розвиток професійної компетентності педагогів у системі післядипломної …, 2017
222017
Громадянська компетентність у контексті особистісного виміру
ТМ Смагіна
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 229-231, 2005
222005
Соціальна компетентність учнів: зміст і структура
ТМ Смагіна
Педагогічна майстерня, 21-24, 2011
112011
УМОВИ РОЗВИТКУ ГНУЧКИХ НАВИЧОК (SOFT SKILLS) ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Т Смагіна, О Шуневич
Український педагогічний журнал, 73-80, 2019
102019
Zmishchennia aktsentiv z hard skills na soft skills v pidvyshchenni profesiinoi kompetentnosti pedahohiv u systemi pisliadyplomnoi osvity [Shifting emphasis from hard skills to …
TM Smahina
Rozvytok profesiinoi kompetentnosti pedahohiv u systemi pisliadyplomnoi …, 2017
102017
Теоретичні та практичні основи конструювання компетентнісного уроку
ТМ Смагіна
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 128-131, 2012
92012
Конструювання предметних компетентностей суспільствознавчих навчальних предметів у шкільному навчанні
ТМ Смагіна
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 71-73, 2010
52010
Місце освітнього коворкінгу у розвитку професійної компетентності педагогів на курсах підвищення кваліфікації
ТМ Смагіна
НАУКОВИЙ ВІСНИК УЖГОРОДСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ПЕДАГОГІКА СОЦІАЛЬНА РОБОТА, 2019
32019
Діяльність для стійкого розвитку в контексті компетентнісного підходу
ТМ Смагіна
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 93-96, 2011
32011
Процесульні аспекти правонаступництва базової НУШ
ТМ Смагіна
БАЗОВА ОСВІТА НУШ: ПРОЦЕСУАЛЬНЕ ПРАВОНАСТУПНИЦТВО, 75-81, 2021
2*2021
ПАРАМЕТРИ ТА ІНДИКАТОРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПІВ ПЕДАГОГІКИ ПАРТНЕРСТВА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
Т Смагіна, О Шуневич
НАУКОВИЙ ВІСНИК УЖГОРОДСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ПЕДАГОГІКА СОЦІАЛЬНІ НАУКИ, 201-207, 2020
22020
Карта реалізації компетентнісного потенціалу в освітньому процесі
ТМ Смагіна
Народна освіта Електронне фахове видання Розділ “Педагогічна наука” 12 …, 2020
22020
Зміст громадянознавчої підготовки педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти
ТМ Смагіна
ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка, 52-55, 2010
12010
ШЛЯХИ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПЕДАГОГІВ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
СТМШО М.
Інноваційна педагогіка, 114-118, 2023
2023
НАСКРІЗНІ МАРКЕРИ ПОТЕНЦІАЛУ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДЕРЖАВНОМУ СТАНДАРТІ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
СТ М.
Інноваційна педагогіка Том 2 150, 23-27, 2022
2022
Місце якостей особистості в професіограмі компетентностей педагога
СТМСМ М.
Збірник матеріалів Регіональної науково-практичної інтернет- конференції …, 2022
2022
Чекліст особистісно-професійного розвитку педагога
СТ М.
Розвиток професіоналізму педагогічних працівників в умовах післядипломної …, 2022
2022
КОМПОНЕНТИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧИХ ДИ СЦИПЛІН В КЗ «ЖИТОМИРСЬКИЙ ОІППО» ЖОР
СТ М.
Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Б17 Нової …, 2021
2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20