Follow
Інна Володимирівна Бойчук
Інна Володимирівна Бойчук
к.е.н., доцент кафедри маркетингу, Львівський торговельно-економічний університет
Verified email at lute.lviv.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Інтернет в маркетингу: підручник
ІВ Бойчук, ОМ Музика
К.: Центр учбової літератури 512, 5, 2010
1582010
Маркетинг промислового підприємства
ІВ Бойчук, АЯ Дмитрів
76*2014
Інноваційні підходи до застосування Інтернету в маркетинговій діяльності підприємств
ІВ Бойчук
Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія/за ред. д. е. н., професора СМ …, 2010
402010
Напрями стратегічно орієнтованого управління підприємствами на засадах маркетингу
ІВ Бойчук
Торгівля, комерція, підприємництво, 126-131, 2011
232011
Напрями реалізації маркетингових функцій підприємства через застосування Інтернету
ІВ Бойчук
Вісник Хмельницького НУ 3 (5), 2009
212009
Організація маркетингової діяльності на промислових підприємствах
ІВ Бойчук
Торгівля, комерція, підприємництво, 71-74, 2014
192014
Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства
ІВ Бойчук
Регіональна економіка, 297-302, 2007
102007
Система маркетингу підприємства в умовах інтернет-ринку
ІВ Бойчук
Управління розвитком, 42-48, 2015
82015
Маркетингові стратегії підприємства: особливості реалізації з використанням Інтернету
ІВ Бойчук
Вісник Хмельницького НУ 4 (5), 47, 2010
72010
Стратегічний аналіз в управлінні маркетинговою діяльністю підприємств
ІВ Бойчук
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 24-27, 2016
22016
Використання потенціалу виставково-ярмаркової індустрії у стимулюванні розвитку підприємництва
ІВ Бойчук, ОМ Антонів
Економіка та держава, 52-56, 2014
22014
ВИСТАВКОВО-ЯРМАРКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ
ІВ БОЙЧУК, ОМ АНТОНІВ, ТО СЕМЕРАК
Вісник Хмельницького НУ 2 (5), 36-39, 2018
12018
Застосування інтернет-торгівлі в системах В2В і В2С
ІВ Бойчук
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», 2016
2016
Изменение составляющих маркетинговой политики при ведении бизнеса в Интернете
ИВ Бойчук
ВЕСНІК ПОЛАЦКАГА ДЗЯРЖАУНАГА УНІВЕРСІТЭТА. Серыя D, ЭКАНАМІЧНЫЯ І …, 2015
2015
Планування й організація маркетингової діяльності підприємства в інтернеті
ІВ Бойчук
Торгівля, комерція, підприємництво, 23-28, 2015
2015
Адаптація маркетингової діяльності субєктів Інтернет-торгівлі до властивостей мережі
ІВ Бойчук
Економіка та підприємництво, 5-14, 2015
2015
ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ІНТЕРНЕТ-ТОРГІВЛІ
ІВ БОЙЧУК
Вісник Хмельницького НУ, 67-70, 2015
2015
Маркетинговий потенціал технології cloud marketing
ЄВ Крикавський, ІВ Бойчук, НЮ Глинський
ТОВ «ДД «Папірус», 2013
2013
Стратегічні пріоритети розвитку виставково-ярмаркової діяльності в контексті глобалізації товарних ринків
ОМ Антонів, ІВ Бойчук
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки …, 2013
2013
ВИКОРИСТАННЯ ВЛАСТИВОСТЕЙ СЕРЕДОВИЩА ІНТЕРНЕТУ ПРИ ПОБУДОВІ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ
ІВ Бойчук
Всеукраїнський наук.-виробничий журнал, 298-302, 2012
2012
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20