Подписаться
Анна Крепак
Анна Крепак
Київський національний торговельно-економічний університет, кафедра маркетингу та реклами
Подтвержден адрес электронной почты в домене knteu.kiev.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Зовнішня реклама: монографія
ОМ Мельникович, АС Крепак
Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017
72017
Телевізійна реклама: зважені рейтинги у медіаплануванні
А Крепак
Вісник КНТЕУ, 62-72, 2017
52017
Еволюція ринку зовнішньої реклами в Україні
АС Крепак
Науковий вісник Ужгородського національного університету, 82-86, 2015
42015
Медіапланування: класифікація показників
А Крепак
Маркетинг і менеджмент інновацій, 123 - 132, 2017
32017
Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств
АС Крепак
Маркетинг і менеджмент інновацій, 84-91, 2012
22012
Модель управління зовнішньою рекламою підприємств торгівлі
АС Крепак
Молодий вчений, 150-154, 2014
12014
АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РИНКУ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
АС Крепак
Problems of a systemic approach to the economy enterprises 3 (7), 0
1
Зовнішня реклама
О Мельникович, А Крепак
КНТЕУ, 2017
2017
Класифікація ротаційних кампаній в зовнішній рекламі
АС Крепак
Вісник КНТЕУ, С. 71-80, 2016
2016
Вибір стратегії розміщення зовнішньої реклами підприємств торгівлі на основі матричної моделі
ОМ Мельникович, АС Крепак
Проблеми економіки, 254-261, 2013
2013
Методические основы обоснования объемов адресных программ наружных рекламных кампаний предприятий торговли
АС Крепак
Маркетинг и менеджмент инноваций, 84-91, 2012
2012
Економічне обґрунтування вибору форми організовування зовнішньої реклами підприємств торгівлі
АС Крепак
Економіка. Управління. Інновації. Серія: Економічні науки, 2012
2012
Оцінка кампаній зовнішньої реклами найбільших гіпермаркетів будівельних матеріалів України
АС Крепак
Економіка та держава, 80-84, 2010
2010
Основні суб’єкти ринку зовнішньої реклами України та механізм їх взаємодії
АС Крепак
Інноваційна економіка, С. 73 – 79, 2009
2009
Сучасні підходи до планування зовнішньої
АС Крепак
Маркетинг: теорія і практика, С. 211 – 216., 2009
2009
Тенденції розвитку зовнішньої реклами в Києві
АС Крепак
ВІсник соціально-економічних досліджень, с.223-230, 2009
2009
Вплив інновацій на рекламний продукт підприємств сфери зовнішньої реклами
АС Крепак
Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету …, 2009
2009
Сучасні форми зовнішньої реклами в Україні та перспективи їх розвитку у майбутньому
АС Крепак
Науковий вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту КНТЕУ, С …, 2008
2008
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–18