Подписаться
Kitchenko Olena (ORCID:0000-0002-3868-5653)
Kitchenko Olena (ORCID:0000-0002-3868-5653)
Другие именаКітченко Олена Миколаївна, Olena Kitchenko, Кітченко О.М.
National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute” (grid.18192.33/ROR 00yp5c433). UKRAINE
Подтвержден адрес электронной почты в домене kpi.kharkov.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах
ОМ Кітченко, ЄГ Приходько
272020
Аналіз методів просування іміджу бренду
ОМ Кітченко, СЕ Кучіна
НТУ" ХПІ", 2017
142017
Особливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствах
ОМ Кітченко
Вісник соціально-економічних досліджень, 115-119, 2014
132014
Social media marketing як інструмент просування продуктів підприємств на ринок
ОМ Кітченко, ТН Ібрагімов
Класичний приватний університет, 2019
122019
Security management of innovation activity of an enterprise based on a multiple-factor approach
T Romanchik, M Cherkashina, O Shapoval, O Kitchenko, O Heliarovska
WSEAS Transactions on Business and Economics 17, 664-675, 2020
102020
The Analysis of Common Mistakes in Preparing a Business Plan
SO Kuchina, OM Kitchenko
Бизнес информ, 260-265, 2016
102016
Методичні вказівки для виконання курсового проекту з дисципліни «Матеріали та основи технології електронних апаратів»: для студентів напряму підготовки 6.050902 …
ВГ Дозорський
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2016
9*2016
Дослідження ринку сервісних послуг міста Харкова, на прикладі сервісного центру FreshIT
ВМ Кобєлєв, ОМ Кітченко, АВ Кобєлєва
НТУ" ХПІ", 2018
82018
Сутність та складові потенціалу енергозбереження промислового підприємства в умовах трансформації економіки
ОМ Кітченко
Актуальні проблеми економіки, 136-143, 2012
82012
Медіапланування як складова частина рекламної кампанії
ОМ Кітченко, ЯО Маслєвич
НТУ" ХПІ", 2015
72015
Маркетингова політика ціноутворення: аналіз та вплив на дохід компанії
СЕ Кучіна, ОМ Кітченко
Бизнес Информ, 292-297, 2015
72015
Improving Approaches to the Formation of Enterprise's Marketing Budgets
O Bondarenko, S Kovalchuk, S Rodionov, M Miroshnik, O Kitchenko, ...
Studies of Applied Economics 39 (5), 2021
62021
Маркетингова діяльність підприємства
НВ Карпенко, ВС Галібаренко
62020
Management of the interaction of the enterprise with partners and consumers: models, methods and information interaction
D Raiko, I Fedorenko, O Kitchenko, V Kobieliev, M Litvynenko, ...
Chapters of Monographs, 135-169, 2022
52022
Телевізійна реклама як основний медіаканал рекламної кампанії
О Кітченко, П Видря
Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний …, 2021
52021
Прийоми залучення уваги глядача в рекламі
СЕ Кучіна, ОМ Кітченко, НГ Білошкуренко
Бизнес Информ, 523-531, 2020
52020
Enterprise communication policy indicators analysis as a part of marketing audit
O Kitchenko, S Kuchina
Technology audit and production reserves 3 (4 (47)), 51-54, 2019
52019
Застосування інструментів маркетингових комунікацій в залежності від стадії ЖЦТ
ОМ Кітченко, ЄС Ронзік
42022
Продуктова стратегія як основа успішного просування товару на ринок
СО Васильцова, ОМ Кітченко, ТВ Хохлюк
Інноваційна економіка, 158-162, 2015
42015
Вибір стратегії розвитку підприємства на стадії бізнес проєктування
ОМ Кітченко
Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, 2023
32023
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20