Підписатись
Kitchenko Olena (ORCID:0000-0002-3868-5653)
Kitchenko Olena (ORCID:0000-0002-3868-5653)
Інші іменаКітченко Олена Миколаївна, Olena Kitchenko, Кітченко О.М.
National Technical University “Kharkiv Polytechnic Institute” (grid.18192.33/ROR 00yp5c433). UKRAINE
Підтверджена електронна адреса в kpi.kharkov.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Дослідження ринку сервісних послуг міста Харкова, на прикладі сервісного центру FreshIT
ВМ Кобєлєв, ОМ Кітченко, АВ Кобєлєва
НТУ" ХПІ", 2018
232018
Методичні вказівки для виконання курсового проекту з дисципліни «Матеріали та основи технології електронних апаратів»: для студентів напряму підготовки 6.050902 …
ВГ Дозорський
Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя, 2016
16*2016
Використання інструментів маркетингових комунікацій з ціллю просування брендів в соціальних мережах
ОМ Кітченко, ЄГ Приходько
112020
Security management of innovation activity of an enterprise based on a multiple-factor approach
TV Romanchik, M Cherkashina, O Shapoval, O Kitchenko, O Heliarovska
World Scientific and Engineering Academy and Society, Greece, 2020
102020
The Analysis of Common Mistakes in Preparing a Business Plan
SO Kuchina, OM Kitchenko
Бизнес информ, 260-265, 2016
102016
Особливості стратегічного маркетингового планування на промислових підприємствах
ОМ Кітченко
Вісник соціально-економічних досліджень, 115-119, 2014
102014
Сутність та складові потенціалу енергозбереження промислового підприємства в умовах трансформації економіки
ОМ Кітченко
Актуальні проблеми економіки, 136-143, 2012
102012
Social media marketing як інструмент просування продуктів підприємств на ринок
ОМ Кітченко, ТН Ібрагімов
Класичний приватний університет, 2019
72019
Маркетингова діяльність підприємства
НВ Карпенко, ВС Галібаренко
62020
Enterprise communication policy indicators analysis as a part of marketing audit
O Kitchenko, S Kuchina
Technology audit and production reserves 3 (4 (47)), 51-54, 2019
62019
Медіапланування як складова частина рекламної кампанії
ОМ Кітченко, ЯО Маслєвич
НТУ" ХПІ", 2015
62015
Improving Approaches to the Formation of Enterprise's Marketing Budgets
O Bondarenko, S Kovalchuk, S Rodionov, M Miroshnik, O Kitchenko, ...
Studies of Applied Economics 39 (5), 2021
52021
Прийоми залучення уваги глядача в рекламі
СЕ Кучіна, ОМ Кітченко, НГ Білошкуренко
Бизнес Информ, 523-531, 2020
52020
Маркетингова політика ціноутворення: аналіз та вплив на дохід компанії
СЕ Кучіна, ОМ Кітченко
Бизнес Информ, 292-297, 2015
52015
Телевізійна реклама як основний медіаканал рекламної кампанії
О Кітченко, П Видря
Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний …, 2021
42021
Social advertising as a tool of social marketing and a way to form a positive brand image
K Agalarova, O Zemliakova, M Miroshnik, O Kitchenko, N Mironenko, ...
Akademické sdružení MAGNANIMITAS, Czech Republic, 2022
32022
Аналіз методів просування іміджу бренду
ОМ Кітченко, СЕ Кучіна
НТУ" ХПІ", 2017
32017
Маркетингові дослідження розвитку продуктових роздрібних мереж в Україні
МВ Мірошник, ОМ Кітченко, СО Васильцова
Технологический аудит и резервы производства 1 (5 (21)), 94-98, 2015
32015
Стратегічне планування: генезис, сучасність, перспективи
МВ Мірошник, ОМ Кітченко, ІС Олійник
Вісник Національного технічного університету ХПІ. Сер.: Технічний прогрес та …, 2014
32014
Інтернет-маркетинг як сучасний інструмент маркетингової комунікаційної політики підприємства
О Кітченко, І Коваль
Вісник Національного технічного університету" Харківський політехнічний …, 2021
22021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20