До оцінювання взаємодії у моделі «викладач-студент-середовище» НА Воропай, ОВ Співаковський, ЛЄ Петухова Наука і освіта, 401-405, 2011 | 40* | 2011 |
ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ (на матеріалі курсу «Історія педагогіки» з застосуванням Web-мультимедіа енциклопедії) НА Воропай | 30 | 2011 |
Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів НА Воропай Початкова школа, 5-6, 2007 | 21 | 2007 |
Новая дидактика: от субъект-субъектных-к трисубъектным отношениям АВ Спиваковский, ЛЕ Петухова, ГМ Кравцов, НА Воропай, ВВ Коткова Херсон: Айлант, 2016 | 10 | 2016 |
Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя початкової школи НА Воропай Інформаційні технології в освіті, 119-128, 2013 | 8 | 2013 |
Становлення поняття «самоосвітня компетентність» у науково-методичній літературі НА Воропай Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова, 27-32, 2010 | 5 | 2010 |
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх вихователів до художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку ТП Дрофа 1025-річчя історії освіти в Україні: традиції, сучасність та перспективи: зб …, 2014 | 3* | 2014 |
Сутність поняття «самоосвітня компетентність» та рівні її сформованості у майбутніх учителів початкових класів НА Воропай Педагогічні науки, 216-221, 2011 | 3 | 2011 |
Використання інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища у формуванні самоосвітньої компетентності майбутнього фахівця початкової освіти НА Воропай "Психолого-педагогічні умови організації розвивального середовища в закладах …, 2010 | 3 | 2010 |
Методичне забезпечення формування самоосвітньої компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів НА Воропай Педагогічні науки, 294-300, 2014 | 2 | 2014 |
РОЛЬ ИНФОРМАЦИОННО КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В ФОРМИРОВАНИИ самообразовательной КОМПЕТЕНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ НА Воропай Інформаційні технології в освіті, 99-106, 2012 | 2* | 2012 |
Місце мотивації до самостійної роботи у формуванні професійних компетентностей майбутнього вчителя початкової школи НА Воропай Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 19-26, 2009 | 2* | 2009 |
Самостійна робота студентів як засіб індивідуалізації їхнього навчання НА Воропай Вісник Прикарпатського універистету. Педагогіка, 52-57, 2008 | 2 | 2008 |
Формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя початкової школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій НА Воропай Наукові записки, 75-78, 2014 | 1 | 2014 |
ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫе ТЕХНОЛОГИи как средство ФОРМИРОВАНИя самообразовательной КОМПЕТЕНтнОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ НА Воропай Інформаційні технології в освіті, 119-128, 2013 | 1 | 2013 |
Формування самоосвітньої компетентності майбутнього фахівця початкової освіти НА Воропай Вісник Черкаського університету, 16-20, 2013 | 1 | 2013 |
Психолого-педагогічні аспекти організації самостійної роботи студентів в умовах Болонського процесу НА Воропай Педагогічні науки, 255-231, 2009 | 1 | 2009 |
Мотивація навчальної діяльності молодших школярів НА Воропай Педагогічні науки, 84-89, 2007 | 1 | 2007 |
Використання можливостей web-мультимедіа енциклопедії при вивченні курсу «Історія педагогіки» ЛЄ Петухова, НА Воропай Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді 1 (21 …, 2017 | | 2017 |
Відкрите навчання як альтернитива класно-урочній системі Я. Коменського ЛЄ Петухова, НА Воропай Педагогічний альманах, с. 260-266, 2017 | | 2017 |