Olha Vdovichena | Ольга Вдовічена
Olha Vdovichena | Ольга Вдовічена
Chernivtsi Trade And Economics Institute KNTEU
Підтверджена електронна адреса в chtei-knteu.cv.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Local territorial marketing in the formation of a stable image of the country: Ukrainian experience
O Vdovichena, S Olijnych
Intellectual Еconomics. International scientific research journal 7 (2 …, 2013
82013
Потенціал виставково-ярмаркової діяльності у подоланні регіональних диспропорцій : Монографія
А Вдовічен, О Вдовічена
ВІЦ «Місто», 2014
52014
The Influence of Exhibition Activities on Regional Development in Terms of International Cooperation
O Vdovichena, A Vdovichen
Ekonomiczne studia. Kategorie i teorie ekonomiczne oraz polityra gospodarcza …, 2014
52014
Виставково-ярмаркова діяльність як фактор соціально-економічного зростання регіону : автореферат дис. ... канд. екон. наук : 08.00.05
ОГ Вдовічена
Ужгород. нац. ун-т, 2012
42012
Роль франчайзингу у формуванні вітчизняного бізнес-середовища
О Вдовічена
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 169-178, 2014
32014
Influence of modern global economic disproportions is on position of Ukraine in ratings of competitiveness
O Vdovichena, A Vdovichen
Gospodarka i Finanse. Zarzadzanie kryzysowe jako element polityki spoleczno …, 2012
32012
Концептуальні підходи до визначення місця біоекономіки в структурі розвитку пріоритетних технологічних сфер України
А Вдовічен, О Вдовічена
Підприємництво і торгівля : збірник наукових праць, 94-101, 2018
22018
Біоекономічний вектор розвитку світової господарської системи.
О Вдовічена
Вісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту, 168 – 179., 2017
22017
Прогнозування оцінки диспропорційності розвитку прикордонних регіонів
О Вдовічена
Маркетингові технології і умовах глобалізації економіки України : Тези …, 2015
2*2015
Підходи до методик оцінки диспропорційності розвитку регіонів
О Вдовічена, А Вдовічен
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 6-18, 2015
22015
Державна політика регіонального розвитку в умовах посилення соціально-економічного дисбалансу
О Вдовічена
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 91-98, 2013
22013
The development of exhibition activity as a factor reducing disproportionality regions in international cooperation
O Vdovichena, A Vdovichen
Hybné sily rozvoja regiónov: Zborník príspevkov z medzinárodného vedeckého …, 2012
2*2012
Перспективні тенденції просторового розвитку депресивних регіонів України в умовах реформування економіки
О Вдовічена, А Вдовічен
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 283-290, 2011
22011
Managing the advertising activities in the system of integrated brand promotion of an enterprise
OG Vdovichena, AA Vdovichen, VA Chychun
European Research Studies Journal, XXI 2, 124-136, 2018
12018
Модель управління розвитком туристичного бізнесу території на інноваційному підході
А Вдовічен, О Вдовічена
Економічний аналіз: зб. наук. праць. 28 (2), 9-21, 2018
1*2018
Основні підходи та особливості формування ефективних програм лояльності бренду.
О Вдовічена
Вісник Чернівецького тоговельно-економічного інституту, 69-79, 2018
12018
Місце сучасного рекламного ринку в умовах розвитку світових медіа
О Вдовічена
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 223-229, 2013
12013
Аналіз сучасного стану виставково-ярмаркової діяльності в регіонах України
В Мікловда, О Вдовічена
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту., 104-113, 2012
12012
Моніторинг виставково-ярмаркової діяльності в Чернівецькі області як фактора зростання західного регіону
О Вдовічена
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту., 300-307, 2011
12011
Особливості розвитку та функціонування сучасного виставкового бізнесу, як елемент маркетингових комунікацій
О Вдовічена, І Лошенюк
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту., 163-170, 2010
1*2010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20