Підписатись
Тетяна Засєкіна
Тетяна Засєкіна
Інститут педагогіки НАПН України, заступник директора з науково
Підтверджена електронна адреса в undip.org.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Інтеграція в шкільній природничій освіті: теорія і практика
ТМ Засєкіна
1022020
Профільна середня освіта: концептуальні засади для Нової української школи
ВГ Кремень, ОМ Топузов, ОІ Ляшенко, ЮІ Мальований, ТМ Засєкіна
Вісник Національної академії педагогічних наук України 5 (2), 1-8, 2023
242023
Науково-методичний супровід нової української школи
ОМ Топузов, ТМ Засєкіна
Вісник Національної академії педагогічних наук України 3 (2), 1-7, 2021
232021
До концепції підручника інтегрованого курсу Природничі науки
ТМ Засєкіна
Проблеми сучасного підручника, 111-126, 2018
152018
Загальна середня освіта України в умовах воєнного стану та відбудови/методичний порадник науковців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового навчального року …
ОМ Топузов, ТМ Засєкіна
Видавничий дім «Освіта», 2022
132022
Використання системи дидактичних засобів в умовах диференційованого навчання фізики
ТМ Засєкіна
132009
«Фізика і астрономія (профільний рівень, за навчальною програмою авторського колективу під керівництвом Ляшенка ОІ)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
ТМ Засєкіна, ДО Засєкін
122019
Фізика: підруч. для 11 кл. загальноосвіт. навч. закл.:(академічний рівень, профільний рівень)
ТМ Засєкіна, ДО Засєкін
Харків: Сиция, 2011
122011
Комплект підручників авторських колективів Інституту педагогіки НАПН України для учнів 5-х класів за новим державним стандартом базової середньої освіти
ОМ Топузов, ТМ Засєкіна
Вісник Національної академії педагогічних наук України 4 (1), 2022
112022
Проблеми вдосконалення змісту шкільної фізичної освіти
ТМ Засєкіна, ДО Засєкін
Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер …, 2014
112014
Концепція підручників як складників дидактичної системи адаптаційного циклу навчання
О Топузов, Т Засєкіна
Проблеми сучасного підручника, 191-201, 2022
102022
Концепція інтегрованого підручника з фізики й астрономії
ТМ Засєкіна
Проблеми сучасного підручника, 112-119, 2017
102017
Фізика: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл.: профільн. рівень
ТМ Засєкіна
К.: Педагогічна думка 304, 2010
102010
Формування ключових компетентностей засобами підручника
Т Засєкіна, М Тишковець
Проблеми сучасного підручника, 86-96, 2019
92019
Реалізація компетентнісного підходу в навчанні фізики в основній школі
ТМ Засєкіна
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2015
92015
Освітньо-науковий фронт: діяльність інституту педагогіки НАПН України в умовах воєнного стану
ОМ Топузов, ТМ Засєкіна, МВ Головко, ЛМ Калініна
Вісник Національної академії педагогічних наук України 4 (1), 2022
82022
Фізика (профільний рівень, за навчальною програмою авторського колективу під керівництвом Локтєва ВМ)» підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти
ТM Засєкіна, ДО Засєкін
82019
Відповідність проекту підручника цілям і завданням освіти
ТМ Засєкіна
Проблеми сучасного підручника, 167-177, 2016
82016
Підручник з фізики як засіб формування предметної компетентності учнів
ТМ Засєкіна
Проблеми сучасного підручника, 197-206, 2014
82014
Система дидактичних засобів навчання фізики у загальноосвітній школі
ТМ Засєкіна
Збірник наукових праць БДПУ (педагогічні науки), 115-120, 2007
82007
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20