Підписатись
Олексій Ситник
Олексій Ситник
кандидат наук із соціальних комунікацій, Інститут журналістики КНУ ім.Т.Шевченка
Підтверджена електронна адреса в univ.kiev.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Strategic management of brand positioning in the market
O Garachkovska, O Sytnyk, D Fayvishenko, I Taranskiy, OM Afanasieva, ...
212021
Exploring Students’ Views on ICT Skills as the Components of Journalists’ Professional Competence: EDM Aspect
O Sytnyk, A Hryvko, Y Zhuk
CEUR Workshop Proceedings (ICTERI 2020, ICT in Education, Research and …, 2020
10*2020
Візуальна комунікація в системі композиційно-графічного моделювання інформаційних порталів
О Ситник
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. праць. [гол.ред …, 2014
102014
Трансформації підручника як сучасного медіа в аспекті формування в учнів читацьких умінь
АВ Гривко, ОВ Ситник
Проблеми сучасного підручника, 92-101, 2017
92017
The modern transformation of Internet communications
A Bessarab, T Hyrina, O Sytnyk, N Kodatska, O Yatchuk, L Ponomarenko
Journal of Theoretical and Applied Information Technology 100 (15), 4710-4722, 2022
62022
Медіадизайн як інноваційний розвиток проектування
О Ситник
Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол.; гол. ред. – О …, 2014
62014
Комунікативна спрямованість композиційно-графічного моделювання як складник стратегії розвитку новинних порталів
О Ситник
Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут журналістики, 2014
52014
Стратегія особистісно-орієнтованого моделювання інформаційних мережевих ЗМІ
О Ситник
Наукові записки інституту журналістики : науковий збірник / за ред. В.В …, 2014
52014
Socio-psychological factors of user trust in information in electronic mass communication
M Shpak, A Kichuk, O Sytnyk, N Ishchuk, D Filonenko, O Hrozna
Studies of Applied Economics 39 (5), 2021
42021
Адикції та девіації мережної комунікації у сучасних Digital media
О Ситник
Digital media: становлення новітньої комунікації : колективна монографія …, 2020
42020
Сучасні тенденції проектування взаємодії користувачів із інтернет-медіа
О Ситник
Український інформаційний простір, 185-196, 2019
42019
Основні завдання, функції та система принципів управління інвестиційною привабливістю підприємства
ОВ Ситник
Економіка та держава, 90-92, 2016
42016
Личностно-ориентированное композиционно-графическое проектирование новостных сайтов
А Сытник
Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук 2 (№06(65) Июнь 2014 …, 2014
42014
Використання сучасних інформаційних технологій в мережевих ЗМІ
О Ситник
Актуальні питання масової комунікації, 132–134, 2013
42013
Роль і значення досвіду творення української навчальної літератури у 20-30-х роках ХХ століття
ОВ Ситник
Проблеми сучасного підручника, 214-221, 2012
42012
Сучасні інтернет-технології як складники композиційнографічного моделювання
ОВ Ситник
Кросмедіа: контент, технології, перспективи (колективна монографія), 140-148, 0
4
Communication Strategies of Brand Management and Online Marketing of Digital Products
O Mitchuk, D Fayvishenko, I Lorvi, M Konopliannykova, S Chernobrovkina, ...
Economic Affairs 68 (01s), 289-298, 2023
32023
Аналіз методичних підходів до оцінювання інвестиційної привабливості підприємства
Г Поясник
Проблеми і перспективи розвитку підприємництва, 132-132, 2021
32021
Новинні портали як новітня платформа українського інформаційного простору
О Ситник
Український інформаційний простір, 122-132, 2018
32018
Теоретико-методичне забезпечення оцінки інвестиційної привабливості вітчизняних підприємств
ОВ Ситник
Інвестиції: практика та досвід, 61-63, 2016
32016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20