Follow
Ольга Антонова
Ольга Антонова
Доцент кафедри маркетингу, Національний університет харчових технологій
Verified email at nuft.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Зображальні елементи фотонарису як засоби реалізації комунікативної стратегії автора (на матеріалі фотонарису А. Войтенко Культ тіла)
ОВ Антонова
Наукові записки Інституту журналістики, 251-256, 2014
12014
Оригінальні жанрові форми інтерв'ю в письменницькій публіцистиці
ОВ Антонова
Наукові записки Інституту журналістики, 192-194, 2013
12013
Жанрові особливості радіопубліцистики ІВ Качуровського
ОВ Антонова
УЧЕНЫЕ ЗАПИСКИ, 3, 1918
1*1918
ASMR-ADVERTISING AS AN ELEMENT OF IKEA MARKETING STRATEGY
O Antonova
EASTERN EUROPEAN CONFERENCE OF MANAGEMENT AND ECONOMICS: Proceedings of the …, 2019
2019
Співпраця рекламодавців з українськими АСМР-тистами у контексті світових рекламних та маркеттингових тенденцій
КВ Антонова О.
Сучасний рух науки: тези доп. VI міжнародної науково-практичної інтернет …, 2019
2019
Monodimensional and multidimensional character of frames in Anna Voitenko's photo cycle «Isa» as an element of author's communicative strategy
O Antonova
Медіапростір 11, 15-21, 2019
2019
Combining of MOODLE Platform elements with Extra-platform resources in distant teaching of creative and practical subjects (on the example of the course adaptation for …
O Antonova
Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical …, 2019
2019
Із досвіду використання елементів навчальної платформи Moodle при викладанні творчопрактичних дисциплін
О Антонова
Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology 6 (163), 7-11, 2018
2018
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ДЛЯ РЕСТОРАНУ „ВОДОЛІЙ”
ОА Ярошенко, ОВ Антонова
Мас-медіа України на зламі епох: реалії та перспективи розвитку, 319-326, 2018
2018
Specificity of usage of Moodle platform and extra-platform resources in distant teaching of creative and practical academic subjects (on the example of the course «Journalistic …
O Antonova
American Journal of Education 123 (4 (2)), 1007, 2017
2017
Комунікативна поведінка журналіста й репрезентація героя з обмеженими фізичними можливостями в інтерв'ю
ОВ Антонова
Регіональні ЗМІ України: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 165-171, 2017
2017
Радіожурналістика.-2012.
ОВ Антонова, ОО Кулініч
2016
Семантико-прагматичні особливості творення ергонімів-назв вітчизняних ювелірних брендів
О Антонова
Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми економічного та …, 2016
2016
Interview as a component of writer's social and political journalism – genre modifications and particularities of communicative strategies
OV Antonova, YY Soloviova
SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION HUMANITIES and SOCIAL SCIENCE 18 …, 2016
2016
Методичні рекомендації до виконання творчо-кваліфікаційного бакалаврського проекту студентами спеціальності" Журналістика"
ОВ Антонова
ДЗ" Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2016
2016
Способи реалізації комунікативної стратегії автора у фотожурналістиці
О Антонова
Соціальні комунікації : теорія, історія, регіональний дискурс: науковий …, 2015
2015
Використання тематичних соціальних мереж при організації дистанційного навчання студентів спеціальності «Журналістика»
О Антонова
І Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні тенденції розвитку …, 2015
2015
Зберегти скарб слова (Рецензія на: Гончар О. Твори: у 12 т. упоряд., післямова ВМ Галич, комент.-ВМ Галич, ОА Галич.-К.: Наук. думка, 2012.-Т. 9: Публіцистика у двох книгах. Кн …
ОВ Антонова
Наукові записки Інституту журналістики, 300-302, 2014
2014
“Зазираючи за горизонт”. Національно-світоглядна публіцистика Миколи Жулинського
ОВ Антонова
ДЗ" Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2014
2014
МОДИФИКАЦИИ РЕЧИ В ПИСАТЕЛЬСКОЙ ПУБЛИЦИСТИКЕ
О АНТОНОВА
Гуманiтарна освiта у технiчних вищих навчальних закладах 1 (27), 361-367, 2013
2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20