Підписатись
Ольга Антонова
Ольга Антонова
Доцент кафедри маркетингу, Національний університет харчових технологій
Підтверджена електронна адреса в nuft.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Зображальні елементи фотонарису як засоби реалізації комунікативної стратегії автора (на матеріалі фотонарису А. Войтенко Культ тіла)
ОВ Антонова
Наукові записки Інституту журналістики, 251-256, 2014
12014
Оригінальні жанрові форми інтерв'ю в письменницькій публіцистиці
ОВ Антонова
Наукові записки Інституту журналістики, 192-194, 2013
12013
Жанрові особливості радіопубліцистики ІВ Качуровського
ОВ Антонова
УЧЕНЫЕ ЗАПИСКИ, 3, 1918
1*1918
ASMR-ADVERTISING AS AN ELEMENT OF IKEA MARKETING STRATEGY
O Antonova
EASTERN EUROPEAN CONFERENCE OF MANAGEMENT AND ECONOMICS: Proceedings of the …, 2019
2019
Співпраця рекламодавців з українськими АСМР-тистами у контексті світових рекламних та маркеттингових тенденцій
КВ Антонова О.
Сучасний рух науки: тези доп. VI міжнародної науково-практичної інтернет …, 2019
2019
Monodimensional and multidimensional character of frames in Anna Voitenko's photo cycle «Isa» as an element of author's communicative strategy
O Antonova
Медіапростір 11, 15-21, 2019
2019
Combining of MOODLE Platform elements with Extra-platform resources in distant teaching of creative and practical subjects (on the example of the course adaptation for …
O Antonova
Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical …, 2019
2019
Із досвіду використання елементів навчальної платформи Moodle при викладанні творчопрактичних дисциплін
О Антонова
Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology 6 (163), 7-11, 2018
2018
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ДЛЯ РЕСТОРАНУ „ВОДОЛІЙ”
ОА Ярошенко, ОВ Антонова
Мас-медіа України на зламі епох: реалії та перспективи розвитку, 319-326, 2018
2018
Specificity of usage of Moodle platform and extra-platform resources in distant teaching of creative and practical academic subjects (on the example of the course «Journalistic …
O Antonova
American Journal of Education 123 (4 (2)), 1007, 2017
2017
Комунікативна поведінка журналіста й репрезентація героя з обмеженими фізичними можливостями в інтерв'ю
ОВ Антонова
Регіональні ЗМІ України: історія, сучасний стан та перспективи розвитку, 165-171, 2017
2017
Радіожурналістика.-2012.
ОВ Антонова, ОО Кулініч
2016
Семантико-прагматичні особливості творення ергонімів-назв вітчизняних ювелірних брендів
О Антонова
Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми економічного та …, 2016
2016
Interview as a component of writer's social and political journalism – genre modifications and particularities of communicative strategies
OV Antonova, YY Soloviova
SCIENCE and EDUCATION a NEW DIMENSION HUMANITIES and SOCIAL SCIENCE 18 …, 2016
2016
Методичні рекомендації до виконання творчо-кваліфікаційного бакалаврського проекту студентами спеціальності" Журналістика"
ОВ Антонова
ДЗ" Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2016
2016
Способи реалізації комунікативної стратегії автора у фотожурналістиці
О Антонова
Соціальні комунікації : теорія, історія, регіональний дискурс: науковий …, 2015
2015
Використання тематичних соціальних мереж при організації дистанційного навчання студентів спеціальності «Журналістика»
О Антонова
І Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні тенденції розвитку …, 2015
2015
Зберегти скарб слова (Рецензія на: Гончар О. Твори: у 12 т. упоряд., післямова ВМ Галич, комент.-ВМ Галич, ОА Галич.-К.: Наук. думка, 2012.-Т. 9: Публіцистика у двох книгах. Кн …
ОВ Антонова
Наукові записки Інституту журналістики, 300-302, 2014
2014
“Зазираючи за горизонт”. Національно-світоглядна публіцистика Миколи Жулинського
ОВ Антонова
ДЗ" Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", 2014
2014
МОДИФИКАЦИИ РЕЧИ В ПИСАТЕЛЬСКОЙ ПУБЛИЦИСТИКЕ
О АНТОНОВА
Гуманiтарна освiта у технiчних вищих навчальних закладах 1 (27), 361-367, 2013
2013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20