Методичні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя музики ЄМ Проворова Видавництво НПУ імені М. Драгоманова, 2008 | 71 | 2008 |
Теорія і практика методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу ЄМ Проворова | 33 | 2018 |
Особливості музично-педагогічної комунікації вчителя та учнів на уроках музики ЄМ Проворова К.: НПУ імені МП Драгоманова, 2011 | 23 | 2011 |
Development of the emotional stability seen as a personal leadership quality using the acmeological approach in the master’s students YM Provorova, TP Ivakhnenko, NA Oliinyk, OL Tamarkina, ... МДУ, 2020 | 15 | 2020 |
Комунікативна компетентність вчителя музики: теорія і технологія: монографія ЄМ Проворова К.: НПУ імені МП Драгоманова, 2010 | 10 | 2010 |
Formation of foreign language professionally oriented competence of future foreign language teachers with the use of electronic educational resources YM Provorova, TO Harasym, AR Zubryk, OV Ladyka, SA Valentyna | 9 | 2020 |
Методична підготовка майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу: теорія і практика: монографія ЄМ Проворова Вид-во СумДПУ імені АС Макаренка, 2017 | 8 | 2017 |
Міжпредметна інтеграція в методичній підготовці майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу Є Проворова Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 235-246, 2017 | 8 | 2017 |
Самовдосконалення вчителя музики: інноваційно-праксеологічний підхід КВ Завалко, ЄМ Проворова ФОП Орлов Ігор Йосипович, Україна, 2021 | 7 | 2021 |
Технологія майстер-класу у методичній підготовці майбутніх учителів музики ЄМ Проворова Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2017 | 4 | 2017 |
Використання мережевих і мультимедійних технологій у методичній підготовці майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу Є Проворова Гуманізація навчально-виховного процесу 2 (76), 80-89, 2016 | 4 | 2016 |
Формування культури слухання у методичній підготовці майбутнього вчителя музики: праксеологічний підхід ЄМ Проворова Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 120-124, 2016 | 4 | 2016 |
Підготовка майбутнього вчителя музики до проектування уроку: праксеологічний підхід ЄМ Проворова ScienceRise 10 (5 (15)), 49-52, 2015 | 4 | 2015 |
Підготовка учителів музики до роботи в інклюзивному класі ЄМ Проворова Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2020 | 3 | 2020 |
Enhancing the Educational Activities of Law Students as One of the Ways to Improve Efficiency and Quality of the Professional Training. MS Nebeska, YM Provorova, EM Gerasymova, ZS Vykhovanets, ... International Journal of Higher Education 9 (4), 291-301, 2020 | 3 | 2020 |
Сформованість методичної підготовленості майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходу ЄМ Проворова ScienceRise. Pedagogical Education, 29-33, 2018 | 3 | 2018 |
Системно-холістичний контекст методичної підготовки майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу ЄМ Проворова Видавництво НДУ ім. Миколи Гоголя, 2017 | 3 | 2017 |
Праксеологічний контекст педагогічної дії майбутнього вчителя музики Є Проворова Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 306-316, 2017 | 3 | 2017 |
Праксеологічний підхід як чинник оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва ЄМ Проворова Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2015 | 3 | 2015 |
Наукове осмислення сутності методичної підготовки вчителя музики ЄМ Проворова Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя …, 2015 | 3 | 2015 |