Яшкіна О.І., Yashkina O., Яшкина О.И.
Яшкіна О.І., Yashkina O., Яшкина О.И.
ОНПУ, ІБЕІТ, професор кафедри маркетингу
Підтверджена електронна адреса в beiti.opu.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Методологія статистичного забезпечення розвитку регіону: монографія/
АЗ Підгорний, КВ Вітковська, ОГ Милашко, ОІ Яшкіна
Одеса: Атлант, 2012
562012
Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення: [монографія]/ за ред. О.Г. Янкового
ОГ Янковий, ОБ Чернишова, СМ Цуркан, ОІ Яшкіна
Одеса: Атлант, 2013
512013
Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України
МА Окландер, ОІ Яшкіна
Економіка України, 47-56, 2008
232008
Інноваційна діяльність підприємств України: тенденції розвитку та чинники впливу
ОІ Яшкіна
Науковий журнал "Маркетинг і менеджмент інновацій", 181-189, 2013
192013
Концепція формування системи маркетингових досліджень інновацій машинобудівного підприємства
МА Окландер, ОІ Яшкіна
Економіст, 52-56, 2013
142013
Маркетингові дослідження інновацій в машинобудуванні: [монографія]
ОІ Яшкіна
Луганськ: Вид-во «Ноулідж», 2013
112013
Маркетингові дослідження збутової функції логістичних систем підприємств
МА Окландер, ОІ Яшкіна
Логістика: теорія та практика, 43-50, 2012
112012
Статистичні інструменти визначення узгодженості думок експертів в маркетингових дослідженнях
ОІ Яшкіна
Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський …, 2013
92013
Прогнозування взаємопов'язаних показників соціально-економічного розвитку України
ОГ Янковий, ОІ Яшкіна
Статистика України, 61-66, 2006
82006
Маркетингове дослідження ринків збуту автомобілебудівних підприємств України
ОГ Янковий, ОІ Яшкіна
Економіка: реалії часу, 70-75, 2014
72014
Tsyfrovyi marketynh–model marketynhu ХХІ storichchia [Digital Marketing–The Marketing Model of the 21st Century]
MA Oklander, TO Oklander, OI Yashkina
Odesa [in Ukrainian], 2017
62017
Маркетингові технології економічного зростання: [монографія] / за ред. М.А. Окландера
МА Окландер, ОІ Яшкіна, ОП Чукурна, МВ Кірносова
Одеса: Астропринт, 2012
62012
Класифікація маркетингових досліджень інновацій машинобудівних підприємств
ОІ Яшкіна
Економіка: реалії часу, 111-117, 2013
52013
Управління ціновими ризиками в умовах еластичного попиту
ОІ Яшкіна
Маркетинг в Україні, 68-70, 2010
52010
Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти
МА Окландер, ТО Окландер, ОІ Яшкіна
Маркетинг і менеджмент інновацій 2018 (1), 118-129, 2018
4*2018
Статистичний аналіз розвитку інноваційного комплексу України
ОІ Яшкіна
Статистика України, 31-40, 2009
42009
Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів
ОІ Яшкіна
Маркетинг в Україні, 45-49, 2008
42008
Прогнозування рядів динаміки в маркетингових дослідженнях
ОІ Яшкіна
Вісник соціально-економічних досліджень ОДЕУ 23, 366-371, 2006
42006
Маркетингові дослідження інновацій та підприємницькі ризики: монографія
МА Окландер, ТО Окландер, ІА Педько, ОІ Яшкіна
3*2017
Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія
МА Окландер, ТО Окландер, ОІ Яшкіна, та ін
Одеса: Астропринт, 2017
32017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20