'Dispositif' Theory: Returning to the Movie Theater O Bryukhovetska Art It, 2010 | 12 | 2010 |
“Nuclear Belonging”:“Chernobyl” in Belarusian, Ukrainian (and Russian) films O Briukhovetska Contested Interpretations of the Past in Polish, Russian, and Ukrainian Film …, 2016 | 11 | 2016 |
«Поетичне кіно»: фільм «Тіні забутих предків» у контексті візуальної культури 1960-х років О Брюховецька | 3 | 2013 |
Українське поетичне кіно в контексті національного питання в СРСР ОВ Брюховецька Наукові записки НаУКМА. Теорія та історія культури, 40-45, 2012 | 3 | 2012 |
Chernobyl: Half-life of the Soviet Imaginary O Bryukhovetska KinoKultura, 2009 | 2 | 2009 |
The Art of Total Gaslighting:(Un) Suturing the Russian Narcissistic Wound in “DAU. Natasha”[FORTHCOMING] O Bryukhovetska Apparatus. Film, Media and Digital Cultures of Central and Eastern Europe, 2022 | | 2022 |
Плагіат – це наче позбавити себе голосу: як привчити учнів не красти чужих слів. О Брюховецька НУШ: Нова українська школа https://nus.org.ua/view/plagiat-tse-nache …, 2021 | | 2021 |
Ідеологія БО В. Велика українська енциклопедія. URL: https://vue.gov.ua/Ідеологія, 2020 | | 2020 |
Голоси, яких не чути Б О. Політична Критика URL: https://politkrytyka.org/2020/09/29/golosy-yakyh-ne …, 2020 | | 2020 |
DAU.“Sometimes this space can hurt you.” O Aronson, A Barbour, O Bryukhovetska, P Cavendish, N Drubek, ... Apparatus. Film, Media and Digital Cultures of Central and Eastern Europe, 2020 | | 2020 |
DAU.“Sometimes this space can hurt you.” O Bryukhovetska, O Aronson, A Barbour, P Cavendish, N Drubek, ... Apparatus 2020 (10), 1-1, 2020 | | 2020 |
«Імператор Юрій Іллєкно»: колаж на тему колажу Параджанова Б О. Українська кінооператорська школа. Вибране. Кінематографічні студії. 10, 25-35, 2020 | | 2020 |
Леді зникає: травматична пам'ять колективу у фільмі «Тіні забутих предків» Б О. Наукові записки НаУКМА. Історія і теорія культури. 2, 14 – 20, 2019 | | 2019 |
Трудове лібідо: фільм «Тіні забутих предків» і сексуалізація праці в радянському уявному. БО В. Наукові записки НаУКМА. Історія і теорія культури 1, 35–41, 2018 | | 2018 |
По той бік інтерпретації (моменти мовчання) Б О. Маґістеріум. Культурологія 71 (71), 4-12, 2018 | | 2018 |
Поезія і/чи проза: до археології однієї дискусії в радянському кіно БО В. Наукові записки НаУКМА. Теорія та історія культури. 191, 33–41, 2017 | | 2017 |
Кінематографічний Донбас періоду відлиги: «Чорний» фільм Параджанова, або Молоко для героя. БО В. Кіноревізія Донбасу 2.0., 169–217, 2017 | | 2017 |
Від шахтаря до поета: «Квітка на камені» Сергія Параджанова в контексті культурного коду відлиги БО В. Студії мистецтвознавчі, 7 - 20, 2016 | | 2016 |
Parajanov’s metamorphoses: from versified film to cinema of poetry B O.V. Наукові записки НаУКМА 179, 50-56, 2016 | | 2016 |
Кінематографічний Донбас періоду відлиги: «Чорний» фільм Параджанова, або Молоко для героя БО В. Кінематографічна ревізія Донбасу, 99 – 120, 2015 | | 2015 |