Хоменко Олексій Іванович (Khomenko O. I.)
Хоменко Олексій Іванович (Khomenko O. I.)
Kyiv National University of Technologies and Design
Подтвержден адрес электронной почты в домене knutd.edu.ua
НазваниеПроцитированоГод
Види стратегій та інструментарій формування стратегії розвитку підприємства
ОІ Хоменко
Управління розвитком, 131-137, 2015
162015
Тенденції розвитку ринку дитячого харчування в Україні
ІВ Дутка, ОІ Хоменко, НВ Геселева
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 2015
62015
Можливості розвитку фермерства в Україні:«бути чи не бути?»[Електронний ресурс]
О Хоменко
Режим доступу до сторінки: http://ir. kneu. kiev. ua 8080, 0
5
Методичний підхід до формування стратегії розвитку підприємства з урахуванням динаміки його ринкової вартості та положення на кривій життєвого циклу (на прикладі підприємств …
ВЄ Хаустова, ОІ Хоменко
Проблеми економіки, 197-205, 2014
42014
Використання стратегічних карт для обґрунтування маркетингової стратегії розвитку торгового підприємства
ВВ Подольна, ОІ ХОМЕНКО
Вісник Хмельницького національного університету 2 (6), 93-96, 2011
42011
Особливості маркетингового ціноутворення на ринку освітніх послуг
О Хоменко
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2015
32015
Вдосконалення маркетингової діяльності підприємств ресторанного бізнесу
МО Явнікова, ОІ Хоменко
Технології та дизайн, 2014
32014
Асортиментна політика підприємства та шляхи її вдосконалення
МС Бардаш, ОІ Хоменко
Ефективна економіка, 2016
22016
Ринок роздрібної торгівлі в Україні
ОІ Хоменко, НВ Геселева, НВ Сокуренко
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2015
22015
Особливості маркетингового позиціювання вищих аграрних закладів на ринку освітніх послуг
ОМ Хоменко
Економіка та управління АПК.–2011.–Випуск 4 (81), 119-123, 2010
22010
Аналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку України
ДЮ Демиденко, ОІ Хоменко, КК Писанець
Технології та дизайн, 2016
12016
Формування споживчого попиту на освітні послуги вищих навчальних закладів аграрної освіти
ОМ Хоменко
Економіка та управління АПК, 183-189, 2013
12013
Корпоративна релігія у системі стратегічного управління підприємством
НЮ Кочкіна, ОМ Хоменко
Економiчний часопис-XXI, 2012
12012
Можливості розвитку фермерства в Україні:«Бути чи не бути?»
О Хоменко
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011
12011
Особливості маркетингу у сфері страхових послуг
ОІ Хоменко, ВВ Подольна
Економіка та держава, 39-40, 2011
12011
Маркетплейси та їх значення для електронної торгівлі
ОІ Хоменко
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2019
2019
Дослідження вхідних торгових бар’єрів у регіональних зонах економічного розвитку
ГО Яренко
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017
2017
Еволюція бізнес-розвідки та її значення у маркетингових дослідженнях конкурентів
ОІ Хоменко
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2017
2017
Аналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку України
КК Писанець, ДЮ Демиденко, ОІ Хоменко
Технології та дизайн, 2016
2016
Організація маркетингових досліджень у мережі інтернет
Х Головань, ОІ Хоменко
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20