Хоменко Олексій Іванович (Khomenko O. I.)
Хоменко Олексій Іванович (Khomenko O. I.)
Kyiv National University of Technologies and Design
Подтвержден адрес электронной почты в домене knutd.edu.ua
НазваниеПроцитированоГод
Види стратегій та інструментарій формування стратегії розвитку підприємства
ОІ Хоменко
Управління розвитком, 131-137, 2015
72015
Тенденції розвитку ринку дитячого харчування в Україні
ІВ Дутка, ОІ Хоменко, НВ Геселева
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 2015
52015
Методичний підхід до формування стратегії розвитку підприємства з урахуванням динаміки його ринкової вартості та положення на кривій життєвого циклу (на прикладі підприємств …
ВЄ Хаустова, ОІ Хоменко
Проблеми економіки, 197-205, 2014
42014
Використання стратегічних карт для обґрунтування маркетингової стратегії розвитку торгового підприємства
ВВ Подольна, ОІ ХОМЕНКО
Вісник Хмельницького національного університету 2 (6), 93-96, 2011
42011
Особливості маркетингового ціноутворення на ринку освітніх послуг
О Хоменко
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2015
32015
Ринок роздрібної торгівлі в Україні
ОІ Хоменко, НВ Геселева, НВ Сокуренко
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія …, 2015
22015
Вдосконалення маркетингової діяльності підприємств ресторанного бізнесу
МО Явнікова, ОІ Хоменко
Технології та дизайн, 2014
22014
Особливості маркетингового позиціювання вищих аграрних закладів на ринку освітніх послуг
ОМ Хоменко
Затверджено вченою радою університету (Протокол № 1 від 02.09. 2010 р.), 119, 2010
22010
Організація маркетингових досліджень у мережі інтернет
Х Головань, ОІ Хоменко
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
12016
Формування споживчого попиту на освітні послуги вищих навчальних закладів аграрної освіти
ОМ Хоменко
Економіка та управління АПК, 183-189, 2013
12013
Дослідження вхідних торгових бар’єрів у регіональних зонах економічного розвитку
ОІ Хоменко, ГО Яренко
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2017
2017
Еволюція бізнес-розвідки та її значення у маркетингових дослідженнях конкурентів
ОІ Хоменко
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2017
2017
Сутність агресивної реклами в маркетингу
ГО Яренко, ОІ Хоменко
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
Тенденції ринку ІТ-освіти
ГО Жур, ОІ Хоменко
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
2016
Роль стратегічного маркетингу в маркетинговому управлінні
О Хоменко, ОС Євсейцева
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
Дослідження забезпечення якісної вищої освіти у контексті університету світового рівню
АВ Яренко, ОІ Хоменко
Вісник Київського національного університету технологій та дизайну, 2016
2016
Аналіз методів просування споживчих товарів в мережі Інтернет на ринку України
ДЮ Демиденко, ОІ Хоменко, КК Писанець
Технології та дизайн, 2016
2016
Інтернет-маркетинг як сучасна інноваційна технологія
С Духніч, ОІ Хоменко
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
Товарні інновації промислових підприємств
ІО Мороз, ОІ Хоменко
Наукові розробки молоді на сучасному етапі, 2016
2016
Майбутнє маркетингу: увага до дрібниць
ОІ Хоменко, АВ Яренко
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління, 2016
2016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20