Українська сценографія кінця ХХ–початку ХХІ ст.: основні тенденції розвитку та авторські позиції СТ Триколенко Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата мистецтвознавства зі …, 2017 | 16 | 2017 |
Формування сценічного середовища за допомогою мультимедійних засобів як один з прийомів поєднання новітнього медійного та традиційного образотворчого мистецтва СТ Триколенко Проблеми розвитку міського середовища, 147-156, 2016 | 10 | 2016 |
Проблема усвідомлення українським суспільством вартості авторських виробів декоративно-ужиткового мистецтва як один із чинників занепаду українського мистецтва СТ Триколенко Київський національний університет культури і мистецтв, 2021 | 6 | 2021 |
ЗАСТИГЛА ПРИРОДА У ТВОРЧОСТІ МАЙСТЕРНІ “ВООБРАЖАРІУММ” ТС Тарасівна Науковий вісник Національного музею історії України, 541-556, 2019 | 6* | 2019 |
Уява природи безмежна–краса необроблених каменів у творчості майстерні «Воображаріумм» СТ Триколенко Коштовне та декоративне каміння.–2018.–№ 3.–С. 21–24, 2018 | 6 | 2018 |
Використання мінералів природних форм в ювелірних виробах Андрія Комарова СТ Триколенко Коштовне та декоративне каміння, 24-27, 2016 | 6 | 2016 |
Використання мультимедійних технологій для оформлення сучасних хореографічних постановок на прикладі шоу-балету «Барон Мюнхгаузен» СТ Триколенко Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Проблеми …, 2013 | 6 | 2013 |
Сирени Олександра Михальянца ОВ Триколенко, СТ Триколенко Сирени Олександра Михальянца/О. Триколенко, С. Триколенко.//Українська …, 2012 | 5 | 2012 |
Стиль стімпанк в оформленні інтер’єрів СТ Триколенко Проблеми розвитку міського середовища, 172-179, 2017 | 4 | 2017 |
Новітнє ювелірне мистецтво–бісерні прикраси з використанням натуральних каменів Вaronessainred СТ Триколенко Коштовне та декоративне каміння.–2016.-№ 2 (84).–С. 25-28, 2016 | 4 | 2016 |
Сучасна українська сценографія на прикладах вистав Київського академічного Молодого театру С Триколенко Народознавчі зошити, 2014 | 4 | 2014 |
Образи в «Образі» СТ Триколенко Український театр.–2012.–№ 4/2012–С. 16-17., 2012 | 4 | 2012 |
Війна очима українських митців–знакові образи і новітня символіка СТ Триколенко, ІА Єлісєєв Liha-Pres, 2023 | 3 | 2023 |
Філософське осмислення драматургічної проблематики як підґрунтя сценографічного рішення СТ Триколенко Молодий вчений, 157-164, 2014 | 3 | 2014 |
Український народний костюм в умовах сучасного українського театру СТ Триколенко Українське мистецтвознавство: матеріали, дослідження, рецензії. Збірник …, 2012 | 3 | 2012 |
Метафоричне вирішення архітектурного середовища на театральній сцені СТ Триколенко Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв, 136-140, 2012 | 3 | 2012 |
Природні форми мінералів у ювелірній творчості Андрія Комарова СТ Триколенко Триколенко С. Природні форми мінералів у ювелірній творчості Андрія Комарова …, 2018 | 2 | 2018 |
Ювелірна архітектура–синтез монументального та мініатюрного мистецтва СТ Триколенко Проблеми розвитку міського середовища: Наук.-техн. збірник/-К.: ЦП" Компринт …, 2018 | 2 | 2018 |
Поєднання реалістичних та метафоричних елементів сценографії на прикладах вистав великої сцени CТ Триколенко Теорія та практика дизайну, 216-225, 2017 | 2 | 2017 |
Сталева пісня Ісмени СТ Триколенко Мистецькі грані.–2015.-№ 2 (61).–С. 6–7., 2015 | 2 | 2015 |