Подписаться
Ірина Піняк (Irina Pinyak)
Ірина Піняк (Irina Pinyak)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Тернопільський національний технічний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене tntu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Соціальна відповідальність в контексті діджиталізації бізнесу
О Краузе, І Піняк, С Шпилик
Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки"., 2022
192022
Інтелектуальні активи як ефективний ресурс економічного розвитку підприємства
ІЛ Піняк
152009
Маркетингові інтелектуальні активи: підходи до оцінки
ІЛ Піняк, ИЛ Пиняк, ОП Бурліцька, ОП Бурлицкая
ТНТУ, АСУ, 2012
122012
СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю
О Краузе, І Піняк, С Шпилик
Галицький економічний вісник, 94-102, 2022
92022
Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства
О Краузе, І Піняк, С Шпилик
Галицький економічний вісник, 81-90, 2022
92022
Воронка продажів–аналітичний інструмент маркетингу
О Краузе, І Піняк
Електронне наукове фахове видання" Соціально-економічні проблеми і держава …, 2021
42021
Механізми управління транспортно-логістичною системою Європейського Союзу в умовах пандемії: досвід для України
НМ Шведа, СВ Шпилик, ІЛ Піняк
Бізнес Інформ, 43–48, 2020
42020
Використання евристичних методів у маркетинговому моделюванні
НМ Голда, ІЛ Піняк, Н Поліщук
Галицький економічний вісник 69 (2), 137-145, 2021
32021
Класифікація соціальних медіа
ІЛ Піняк
Матеріали Ⅹ Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих …, 2019
32019
DETERMINING THE ROLE OF EMOTIONS IN THE CUSTOMER JOURNEY FOR CULTURE INDUSTRIES UNDER CONDITIONS OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES DEVELOPMENT.
Y Tymchenko, M Proskurina, T Hryhorchuk, L Chervinska, V Ratynskiy, ...
Eastern-European Journal of Enterprise Technologies 122 (13), 2023
22023
Застосування методик НЛП для підвищення ефективності продажів
О Краузе, І Піняк, Ю Кулик
Науково-практичний журнал «Регіональна економіка та управління», 72-75, 2021
22021
Digital marketing as an innovative control element: development by evolution
S Shpylyk, I Pinyak, N Shveda
Digital marketing as an innovative control element: development by evolution …, 2021
22021
Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльності
Н Голда, І Піняк, В Фалович
Галицький економічний вісник, 148-154, 2020
22020
Управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємстві
ІЛ Піняк
ступеня канд. екон. наук: спец. 08.00. 10 «Економіка та управління …, 0
2
Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерції
ОІ Краузе, ІЛ Піняк, СВ Шпилик
Галицький економічний вісник 83 (4), 28-37, 2023
12023
Вторинна упаковка як інструмент мерчандайзингу
ОП Бурліцька, ІЛ Піняк
Матеріали Ⅵ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування …, 2021
12021
Становлення та тенденції розвитку автомобілебудівної промисловості Китаю
ОІ Краузе, НМ Голда, ІЛ Піняк
Економічний простір, 12-17, 2021
12021
Конкуренція як об’єктивна ринкова необхідність
НМ Голда, ІЛ Піняк
Матеріали Ⅱ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування …, 2018
12018
Інтелектуальний капітал вищого навчального закладу: структура та функціонал
ІЛ Піняк
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих …, 2017
12017
Репутація вищого навчального закладу як маркетинговий інтелектуальний актив
ІЛ Піняк
Матеріали шостої всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті …, 2017
12017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20