Подписаться
Петруня Віра Юріївна
Петруня Віра Юріївна
Університет митної справи та фінансів, факультет управління, кафедра менеджменту ЗЕД
Подтвержден адрес электронной почты в домене amsu.dp.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинг
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
Університет митної справи та фінансів, 2016
3342016
Прийняття управлінських рішень: навчальний посібник
ЮЄ Петруня, БВ Літовченко, ТО Пасічник, ВЮ Петруня, МФ Мормуль, ...
Університет митної справи та фінансів, 2020
1022020
Маркетинг: навчальний посібник. 3-тє вид., переробл. і доповн
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів 362, 62, 2016
242016
Маркетинг: навч
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
Посібник. Ун-т мит. справи та фінансів, 2015
182015
Менеджмент
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
Практикум: навч. посіб. Дніпро: Ун-т мит. справи та фінансів 104, 26, 2019
142019
Маркетингові екологічні стратегії підприємств
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
Вид-во СумДУ, 2007
122007
Економічна глобалізація: вплив на бізнес та суб’єктів надання митних послуг у контексті маркетингового управління
ВЮ Петруня
Вісник Академії митної служби України. Сер.: Економіка, 71-78, 2011
112011
Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації
ВЮ Петруня
Маркетинг і менеджмент інновацій, 114-122, 2012
102012
Конкурентоспроможність та конкурентна перевага: економічний зміст і характер взаємозв’язку
ІЄ Лозинський, ЮВ Доцяк
Економіка і регіон, 55-59, 2012
92012
Marketing environment and marketing management of universities in Ukraine: national and regional dominants
PV Petrunia Yurii, Chentsov Victor, Norbert Życzyński
Innovation Marketing 15 (1), 1-12, 2019
8*2019
Маркетингове середовище діяльності підприємств: можливі зміни в контексті стратегії зовнішньоекономічної інтеграції
СО Геращенко, ВЮ Петруня
Вісник Академії митної служби України. Сер.: Економіка, 70-76, 2013
52013
Екологічний менеджмент в системі ринкової конкурентоспроможності підприємства. Автореферат дис… канд екон. наук
ВЮ Петруня
Дніпропетровськи: Нац. гірн. ун-т, 2008
52008
Ecologization of market behavior of consumers and management business strategies
Y Petrunia, V Petrunia, R Oleksiienko, V Shvets, V Osetskyi
Національний гірничий університет, 2023
42023
Глобалізаційні процеси та регулювання маркетингового середовища підприємств
ВЮ Петруня
Приватний вищий навчальний заклад" Дніпропетровський університет економіки …, 2017
42017
Інвестиційний клімат країни як складова оцінювання середовища бізнесу
СО Геращенко, ВЮ Петруня
Вісник Академії митної служби України. Сер.: Економіка, 64-70, 2012
32012
Маркетингові екологічні стратегії підприємства у контексті міжнародних економічних тенденцій
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
ДВНЗ" Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", 2008
32008
BUSINESS ENVIRONMENT OF THE COUNTRY: APPROACHES TO EVALUATION IN THE CONTEXT OF MANAGEMENT PROCESSES.
Y Petrunia, V Petrunia, V Shvets
Scientific Bulletin of National Mining University, 2019
12019
Середовище діяльності університетів та маркетингові аспекти управління
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
Науковий погляд: економіка та управління, 115-121, 2018
12018
Показники оцінювання стану бізнессередовища в Україні
ВЮ Петруня, CО Геращенко
Університет митної справи та фінансів, 2017
12017
Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: навчальний посібник
ЮЄ Петруня, ВЮ Єдинак, ЮО Кахович, БВ Літовченко, ДВ Маляр, ...
Університет митної справи та фінансів, 2017
12017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20