Подписаться
Петруня Віра Юріївна
Петруня Віра Юріївна
Університет митної справи та фінансів, факультет управління, кафедра менеджменту ЗЕД
Подтвержден адрес электронной почты в домене amsu.dp.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетинг
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
Університет митної справи та фінансів, 2016
3352016
Прийняття управлінських рішень: навчальний посібник
ЮЄ Петруня, БВ Літовченко, ОК Ткачова, ТО Пасічник, МФ Мормуль, ...
Університет митної справи та фінансів, 2017
1022017
Маркетинг: навчальний посібник. 3-тє вид., переробл. і доповн
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів 362, 62, 2016
242016
Маркетинг: навч
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
Посібник. Ун-т мит. справи та фінансів, 2015
172015
Менеджмент
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
Практикум: навч. посіб. Дніпро: Ун-т мит. справи та фінансів 104, 26, 2019
142019
Економічна глобалізація: вплив на бізнес та суб’єктів надання митних послуг у контексті маркетингового управління
ВЮ Петруня
Вісник Академії митної служби України. Сер.: Економіка, 71-78, 2011
112011
Маркетингові екологічні стратегії підприємств
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
Вид-во СумДУ, 2007
112007
Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації
ВЮ Петруня
Маркетинг і менеджмент інновацій, 114-122, 2012
102012
Конкурентоспроможність та конкурентна перевага: економічний зміст і характер взаємозв’язку
ІЄ Лозинський, ЮВ Доцяк
Економіка і регіон, 55-59, 2012
92012
Marketing environment and marketing management of universities in Ukraine: national and regional dominants
PV Petrunia Yurii, Chentsov Victor, Norbert Życzyński
Innovation Marketing 15 (1), 1-12, 2019
8*2019
Маркетингове середовище діяльності підприємств: можливі зміни в контексті стратегії зовнішньоекономічної інтеграції
СО Геращенко, ВЮ Петруня
Вісник Академії митної служби України. Сер.: Економіка, 70-76, 2013
52013
Екологічний менеджмент в системі ринкової конкурентоспроможності підприємства. Автореферат дис… канд екон. наук
ВЮ Петруня
Дніпропетровськи: Нац. гірн. ун-т, 2008
52008
ECOLOGIZATION OF MARKET BEHAVIOR OF CONSUMERS AND MANAGEMENT BUSINESS STRATEGIES.
Y Petrunia, V Petrunia, R Oleksiienko, V Shvets, V Osetskyi
Scientific Bulletin of National Mining University 37 (5), 2022
42022
Глобалізаційні процеси та регулювання маркетингового середовища підприємств
ВЮ Петруня
Академічний огляд, 105–110-105–110, 2015
42015
Інвестиційний клімат країни як складова оцінювання середовища бізнесу
СО Геращенко, ВЮ Петруня
Вісник Академії митної служби України. Сер.: Економіка, 64-70, 2012
32012
Маркетингові екологічні стратегії підприємства у контексті міжнародних економічних тенденцій
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
ДВНЗ" Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", 2008
32008
BUSINESS ENVIRONMENT OF THE COUNTRY: APPROACHES TO EVALUATION IN THE CONTEXT OF MANAGEMENT PROCESSES.
Y Petrunia, V Petrunia, V Shvets
Scientific Bulletin of National Mining University, 2019
12019
Середовище діяльності університетів та маркетингові аспекти управління
ЮЄ Петруня, ВЮ Петруня
Науковий погляд: економіка та управління, 115-121, 2018
12018
Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: навчальний посібник
ЮЄ Петруня, ВЮ Єдинак, ЮО Кахович, БВ Літовченко, ДВ Маляр, ...
Університет митної справи та фінансів, 2017
12017
Показники оцінювання стану бізнес-середовища в Україні
ВЮ Петруня, CО Геращенко
Науковий погляд: економіка та управління, 76–81-76–81, 2017
12017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20