Підписатись
МАР'ЯНА КІЦА
МАР'ЯНА КІЦА
Інші іменаMariana Kitsa
доцент кафедри журналістики НУ "Львівська політехніка"
Підтверджена електронна адреса в lpnu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Фейкова інформація в українських соціальних медіа: поняття, види, вплив на аудиторію
МО Кіца
Наукові записки [Української академії друкарства], 281–287-281–287, 2016
532016
Gender stereotypes of women in television advertising in Ukraine
M Kitsa, I Mudra
Feminist Media Studies 20 (3), 381-397, 2020
352020
Feikova informatsiia v ukrainskykh sotsialnykh media: poniattia, vydy, vplyv na audytoriiu [Fake information in Ukrainian social media: concepts, types, impact on the audience]
MO Kitsa
SCIENTIFIC PAPERS 1, 52, 2016
172016
Роль соціальних мереж у сучасній журналістиці
МО Кіца
Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія …, 2018
162018
Особливості та методи виявлення фейкової інформації в українських ЗМІ
МО Кіца
Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія …, 2018
142018
What do women really want? Exploring contemporary Ukrainian women’s magazines
M Kitsa, I Mudra
Feminist Media Studies 19 (2), 179-194, 2019
122019
The role of media and information literacy during COVID-19 pandemic and post-pandemic period
A Khanina, A Zimovets, T Maksimenko
International Journal of Media and Information Literacy 6 (1), 111-118, 2021
92021
Media as a source of popular science information during COVID-19 pandemic
M Kitsa
International Journal of Media and Information Literacy 6 (1), 119-128, 2021
82021
Social media tools for TV programmes promotion
M Kitsa, I Mudra
Communication Today 9 (2), 56-73, 2018
82018
Rol sotsialnykh merezh u suchasnii zhurnalistytsi [The role of social networks in modern journalism]
M Kitsa
Visnyk natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika». Seriia …, 2018
82018
Еволюція українських жіночих журналів
І Мудра, М Кіца
Молодий вчений, 45-49, 2018
72018
Тенденції інтернет-реклами в ЗМІ України та зарубіжних країн: порівняльний аспект
М Кіца
Теле-та радіожурналістика, 178-183, 2016
72016
Особливості реклами в українських інтернет-ЗМІ в умовах інформаційної війни
М Кіца
Теле-та радіожурналістика, 170-174, 2015
72015
Fake information in Ukrainian social media: concepts, types, influence on the audience
M Kitsa
Scientific notes [of the Ukrainian Academy of Printing] 1, 281-287, 2016
62016
Недобросовісна реклама у газетних виданнях України війни
МО Кіца
із соціальних комунікацій: 27.00. 06./МО Кіца.—Киї в, 2014.—16 с, 0
6
Popular science programs on TV as a part of media education: features, types, importance for the audience
MO Kitsa
MEDIAOBRAZOVANIE-MEDIA EDUCATION, 145-`158, 2018
52018
Features and methods of detection of fake information in ukrainian media
MO Kitsa
Visnyk Natsionalnoho universytetu “Lvivska politekhnika”. Serie …, 2017
52017
Social networks and media literacy: how to use safe
M Kitsa
Медиаобразование, 2017
5*2017
Недобросовісна реклама у газетних виданнях України
МО Кіца
із соціальних комунікацій: 27.00. 06. Київ: Б, 2014
52014
Критерії та ознаки патогенної реклами в українських ЗМІ
М Кіца
Теле-та радіожурналістика, 241-246, 2014
52014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20