Становлення та розвиток поняття «емоційний інтелект»: історико-філософський аналіз ЛМ Ракітянська Неперервна професійна освіта: теорія і практика (Серія: Педагогічні науки …, 2018 | 25 | 2018 |
Сутність та зміст поняття «емоційний інтелект» ЛМ Ракітянська Педагогічний процес: теорія і практика (Серія: Педагогіка), 35–42, 2018 | 18 | 2018 |
Наукові підходи як теоретико-методологічне підґрунтя педагогічних досліджень ЛМ Ракітянська Міжнародна науково-практична конференція "Мистецький освітній простір у …, 2018 | 18 | 2018 |
Емоційний інтелект як особистісний чинник професійного становлення майбутнього вчителя ЛМ Ракітянська Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г …, 2019 | 12 | 2019 |
Емоційний інтелект як особистісний чинник професійного становлення майбутнього вчителя ЛМ Ракітянська ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Наукова спадщина академіка …, 2019 | 12 | 2019 |
Stanovlennya ta rozvytok poniattya «emotsiynyi intelekt»: istoryko-filosofskyi analiz [Formation and development of the concept of «emotional intelligence»: historical and … L Rakityanska Continuing Professional Education: Theory and Practice, 3-4, 2018 | 12 | 2018 |
Формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музмичного мистецтва: теорія та практика: монографія ЛМ Ракітянська Кривий Ріг, вид-во ФОП Чернявський Д.О., 2020 | 8 | 2020 |
Генезис та сутнісний зміст концепту «емоційний інтелект» ЛМ Ракітянська Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П …, 2019 | 7 | 2019 |
Пріоритетність завдань шкільної музичної освіти Л Ракітянська Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету …, 2016 | 7 | 2016 |
Теорія і практика формування емоційного інтелекту майбутніх учителів музичного мистецтва в університеті ЛМ Ракітянська Київський університет імені Бориса Грінченка, 2021 | 6 | 2021 |
Першочерговість завдань музичної освіти учнів початкової школи Л Ракітянська Науковий вісник Миколаївського національного університету імені ВО …, 2016 | 6 | 2016 |
Педагогічна практика з музичного мистецтва в початковій школі: теоретичний та методичний аспекти : навч.-метод. посіб. для студ.-практикантів зі спец. «Музичне мистецтво» ЛМ Ракітянська | 5 | 2018 |
Методична творчість вчителя-музиканта ЛМ Ракітянська Науковий часопи НПУ імені М.П.Драгоманова 24, 19-22, 2015 | 5 | 2015 |
Проблема єдності раціонального та чуттєвого у розвитку пізнавальних здібностей ЛМ Ракітянська Неперервна професійна освіта: теорія і практика (Серія: Педагогічні науки …, 2019 | 4* | 2019 |
Професійно-педагогічна орієнтація виконавської підготовки майбутнього вчителя-музиканта ЛМ Ракітянська Educational Dimension 38, 86-90, 2013 | 4 | 2013 |
До питання про принципи організації індивідуального навчання в системі підготовки вчителя-музиканта ЛМ Ракітянська КДПУ, 2004 | 4 | 2004 |
Феномен емоційного інтелекту у дискурсі наукового пізнання ЛМ Ракітянська Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 153-157, 2019 | 3 | 2019 |
Емоційний інтелект - освітня новація ХХІ століття ЛМ Ракітянська Міжнарод. наук.- практ. конф.16-17 листопада 2019 р., С.155-160., 2019 | 3 | 2019 |
Future Teacher’s Emotional intelligence in Spiritually–Maral Dimension. L Rakityanska The Modern Higher Education Review. 2019. № 4. 10–16 рр., 10–16 рр., 2019 | 3 | 2019 |
Концептуальні підходи до розуміння емоційного інтелекту як професійно значущої якості вчителя ЛМ Ракітянська Інноваційна педагогіка 2 (12), 161–164, 2019 | 3 | 2019 |