Follow
Ольга Бабяк
Ольга Бабяк
Институт специальной педагогики и психологии имени Николая ЯрмаченкаНАПН Украины
Verified email at ispukr.org.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами: стратегія реалізації
ЛІ ПРОХОРЕНКО, ОО БАБЯК, НІ Баташева
Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (1), 1-6, 2020
162020
Бар'єри в навчанні та участі дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей із ЗПР, РАС, ГРДУ: методичний вісник
ЛІ Прохоренко, ОО Бабяк, ІВ Недозим, НІ Баташева
Букрек, 2018
122018
Психологічні особливості міжособистісних міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР
О Бабяк
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 6-15, 2011
122011
Концепція науково-методичного забезпечення формування навчальної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку (Проект)
Т Сак, Л Прохоренко, І Омельченко, І Логвінова, О Бабяк
Особлива дитина: навчання і виховання, c.7-17, 2015
112015
Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід
ЛІ Прохоренко, ОО Бабяк, ВВ Засенко, НА Ярмола
Харків: Ранок, 2020
72020
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ Трудове навчання
АВ Лапін, ОА Савчук, ОВ Іщенко, ЛО Мельнікова
7*2014
Формування афективного компонента міжособистісних стосунків у підлітків із зпр в шкільній групі
ОО Бабяк
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 29-40, 2013
62013
Навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку в умовах компетентнісного підходу: навчально-методичний посібник
ЛІ Прохоренко, ОО Бабяк, НІ Баташева, АЛ Душка, ІВ Недозим, ...
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020
52020
Методичні рекомендації: Формування міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР
ОО Бабяк
Київ, 2017. URL: https://mon. gov. ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita …, 2017
52017
Особливості афективного компонента міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР в шкільній групі
ОО Бабяк
Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 282-290, 2012
52012
Особливості поведінкового компоненту міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР в шкільній групі
ОО Бабяк
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 3-10, 2012
42012
Проблема міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в малій групі
ОО Асадулова
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: науково-методичний …, 2010
42010
Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі
ЛІ Прохоренко, НА Ярмола, ОО Набоченко, ЕА Данілавічютє, ...
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН …, 2021
32021
Стандартизація навчання школярів з порушеннями когнітивного розвитку
ОО Бабяк, НІ Баташева, АЛ Душка, ІВ Недозим, ОВ Орлов, ...
Наша друкарня, 2019
32019
Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку
О Бабяк
Особлива дитина: навчання і виховання 1 (90), 67-75, 2019
32019
Програма з корекційно-розвиткової роботи" Ритміка" для спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти (1-4 класи)
ОО Бабяк
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, Міністерство освіти і науки …, 2018
32018
Формування когнітивного компонента міжособистісних стосунків у підлітків із зпр в шкільній групі
ОО Бабяк
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 166-175, 2014
32014
Формування поведінкового компонента міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР в шкільній групі
ОО Бабяк
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 103-112, 2013
32013
Проблема емоційного інтелекту в психологічній науці
О Бабяк
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 1 (16), 29-44, 2020
22020
Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі
О Бабяк
Exceptional Child: Teaching & Upbringing 84 (4), 2017
22017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20