Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами: стратегія реалізації ЛІ ПРОХОРЕНКО, ОО БАБЯК, НІ Баташева Вісник Національної академії педагогічних наук України 2 (1), 1-6, 2020 | 16 | 2020 |
Бар'єри в навчанні та участі дітей з когнітивними порушеннями: особливості розвитку дітей із ЗПР, РАС, ГРДУ: методичний вісник ЛІ Прохоренко, ОО Бабяк, ІВ Недозим, НІ Баташева Букрек, 2018 | 12 | 2018 |
Психологічні особливості міжособистісних міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР О Бабяк Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 6-15, 2011 | 12 | 2011 |
Концепція науково-методичного забезпечення формування навчальної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку (Проект) Т Сак, Л Прохоренко, І Омельченко, І Логвінова, О Бабяк Особлива дитина: навчання і виховання, c.7-17, 2015 | 11 | 2015 |
Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід ЛІ Прохоренко, ОО Бабяк, ВВ Засенко, НА Ярмола Харків: Ранок, 2020 | 7 | 2020 |
НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ 5-9 (10) КЛАСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ Трудове навчання АВ Лапін, ОА Савчук, ОВ Іщенко, ЛО Мельнікова | 7* | 2014 |
Формування афективного компонента міжособистісних стосунків у підлітків із зпр в шкільній групі ОО Бабяк Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 29-40, 2013 | 6 | 2013 |
Навчання дітей з порушеннями когнітивного розвитку в умовах компетентнісного підходу: навчально-методичний посібник ЛІ Прохоренко, ОО Бабяк, НІ Баташева, АЛ Душка, ІВ Недозим, ... Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України, 2020 | 5 | 2020 |
Методичні рекомендації: Формування міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР ОО Бабяк Київ, 2017. URL: https://mon. gov. ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita …, 2017 | 5 | 2017 |
Особливості афективного компонента міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР в шкільній групі ОО Бабяк Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки, 282-290, 2012 | 5 | 2012 |
Особливості поведінкового компоненту міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР в шкільній групі ОО Бабяк Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 3-10, 2012 | 4 | 2012 |
Проблема міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в малій групі ОО Асадулова Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови: науково-методичний …, 2010 | 4 | 2010 |
Методичні рекомендації для інклюзивно-ресурсних центрів щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі ЛІ Прохоренко, НА Ярмола, ОО Набоченко, ЕА Данілавічютє, ... Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН …, 2021 | 3 | 2021 |
Стандартизація навчання школярів з порушеннями когнітивного розвитку ОО Бабяк, НІ Баташева, АЛ Душка, ІВ Недозим, ОВ Орлов, ... Наша друкарня, 2019 | 3 | 2019 |
Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку О Бабяк Особлива дитина: навчання і виховання 1 (90), 67-75, 2019 | 3 | 2019 |
Програма з корекційно-розвиткової роботи" Ритміка" для спеціальних класів для дітей із затримкою психічного розвитку закладів загальної середньої освіти (1-4 класи) ОО Бабяк Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, Міністерство освіти і науки …, 2018 | 3 | 2018 |
Формування когнітивного компонента міжособистісних стосунків у підлітків із зпр в шкільній групі ОО Бабяк Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 166-175, 2014 | 3 | 2014 |
Формування поведінкового компонента міжособистісних стосунків у підлітків із ЗПР в шкільній групі ОО Бабяк Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови, 103-112, 2013 | 3 | 2013 |
Проблема емоційного інтелекту в психологічній науці О Бабяк Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. 1 (16), 29-44, 2020 | 2 | 2020 |
Формування міжособистісних стосунків у підлітків із затримкою психічного розвитку в шкільній групі О Бабяк Exceptional Child: Teaching & Upbringing 84 (4), 2017 | 2 | 2017 |