Підписатись
Diana Sokovnina
Diana Sokovnina
Уманский национальный университет садоводства, факультет экономики и предпринимательства
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Адаптивна маркетингова стратегія підприємства: методика формування та реалізація
ДМ Соковніна
Економіка та держава, 89-92, 2020
92020
Маркетингове управління інтелектуальним капіталом наукоємних підприємств АПК
ДМ Соковніна
ДМ Соковніна, 0
4
Developing a marketing strategy to improve the market activities of agricultural and processing enterprises, using the policy of «Goodvalley» as an example
O Penkova, V Lementovska, D Sokovnina, I Korman, O Semenda
Поліський національний університет, 2021
22021
Organization and effectiveness of marketing management of agricultural commodity producers under non-cooperative marketing: the experience of Ukraine
O Penkova, A Kharenko, V Lementovska, D Sokovnina, I Kyryliuk
Problems and perspectives in management, 13-29, 2018
22018
Теоретико-методичні засади формування маркетингової стратегії розвитку садівничих підприємств
ДМ Соковніна
Глобальні та національні проблеми економіки, 504-506, 2016
22016
Маркетингова діяльність аграрних підприємств регіону в рослинницькій галузі
ЮП Мазур, ДМ Соковніна
Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва …, 2016
12016
Стратегічний аналіз зовнішнього середовища–основа визначення стратегічного напряму розвитку підприємницьких структур
НО Бленда, МА Коротєєв, ДМ Соковніна, СЮ Соколюк, ОВ Жарун
DOI 10.31395/2415-8240-2021-99-2-124-131. URL: https://journal. udau. edu …, 0
1
Використання інструментарію маркетингу послуг елеваторами України
О Пенькова, А Харенко, Д Соковніна
Економіка та суспільство, 2021
2021
СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА–ОСНОВА ВИЗНАЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО НАПРЯМУ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦЬКИХ СТРУКТУР
ОВ Жарун, НО Бленда, СЮ Соколюк, МА Коротєєв, ДМ Соковніна
Збірник наукових праць Уманського НУС, 2021
2021
Organic Products Market in Ukraine: State And Prospects of Development
ДК Семенда, ОВ Cеменда, НО Бленда, ДМ Соковніна, ІІ Корман
International Business Information Management Association (IBIMA), 2021
2021
Особливості маркетингу послуг в Україні
ДМ Соковніна
Всеукраїнська науково-практична конференція до 100-річчя Черкаського …, 2021
2021
Доцільність застосування інструментарію інтернет–маркетингу в діяльності комунікаційних кампаній
ДМ Соковніна
матер. VІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конфер. кафедри маркетингу УНУС. 25 …, 2021
2021
Удосконалення системи маркетингу послуг в туристичній діяльності
ДМ Соковніна
Міжнародний науковий журнал" Інтернаука", 2021
2021
Використання інтернет–технологій у маркетинговій стратегії для підприємства
ДМ Соковніна
Видавець «Сочинський ММ», 2021, 2021
2021
Економічні аспекти інтегрованих систем управління
ОЮ Лінькова
Видавничий дім" Ельдорадо", 2020
2020
Специфіка маркетингу послуг в туристичному бізнесі
ДМ Соковніна
Рекомендовано до друку Вченою радою Уманського національного університету …, 2020
2020
Основи підприємництва: методичні вказівки для самостійної роботи для студентів денної форми навчання факультету економіки і підприємництва.
ДМ Соковніна
Умань: УНУС. 2020., 2020
2020
Застосування маркетингових підходів щодо діяльності підприємств на зовнішньому ринку
ДМ Соковніна
Видавець «Сочинський ММ», 2020, 2020
2020
Теоретичні аспекти розробки та реалізації маркетингової стратегії підприємств садівництва
ДМ Соковніна
Інфраструктура ринку, 2018
2018
Теоретичні аспекти підвищення ефективності маркетингової діяльності садівничих підприємств
ДМ Соковніна
СЕКЦІЯ 1 ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОї ДУМКИ, 88, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20