Підписатись
Оксана Мигаль
Оксана Мигаль
к.е.н., доцент кафедри
Підтверджена електронна адреса в wunu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Методичні аспекти використання кількісних індикаторів концентрації товарного ринку та ступеня його монополізації
РБ Окрепкий, ОФ Мигаль
Український журнал прикладної економіки 1 (4), 81-88, 2016
522016
Реалізація концепції масової кастомізації у сфері послуг
РБ Окрепкий, ОФ Мигаль
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2017
462017
Трансформація ринку маркетингових комунікацій в Україні під впливом глобалізаційних процесів
ОС Братко, ОФ Мигаль
Sciences of Europe, 2017
92017
СЕГМЕНТУВАННЯ ПРОМИСЛОВОГО РИНКУ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ ПАРТНЕРСЬКИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН
ЛНЗ Мигаль О.Ф.
8*2013
Особливості персонального продажу на зарубіжному ринку
ОФ Мигаль
Проблеми і перспективи розвитку підприємництва, 44, 2016
72016
Міжнародна логістика
ОМ Сохацька, РЄ Зварич, ВМ Панасюк, ОС Братко, ОФ Мигаль, ...
Тернопіль, ЗУНУ, 2022
62022
ФОРМУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА FORMATION OF MERCHANDISING TOOLS OF TRADING ENTERPRISE
ОФ Мигаль
52015
Дослідження поведінки споживачів м’ясної продукції в умовах економічної кризи
ОФ Ментух
Экономика Крыма, 30, 2010
5*2010
ФОРМУВАННЯ ПСИХОГРАФІЧНИХ ПРОФІЛІВ СПОЖИВАЧІВ М’ЯСНОЇ ПРОДУКЦІЇ
ОФ МЕНТУХ
2*2010
ІНСТРУМЕНТИ РИНКОВОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ МЯСНОЇ ПРОДУКЦІЇ
ОФ Мигаль
Наука молода, 2008
22008
ВАНТАЖНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ АВТОМОБІЛЬНИМ ТРАНСПОРТОМ В МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ
Н Болквадзе, О Мигаль
Економіка та суспільство, 2022
12022
Соціальні мережі як ефективний інструмент комунікації зі споживачем
ОФ Мигаль
12012
STP-маркетинг м'ясопереробних підприємств
ОФ Мигаль
12011
ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В БІЗНЕС-ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ
Н Болквадзе, О Мигаль
Економіка та суспільство, 2023
2023
Особливості маркетингової діяльності підприємств в умовах воєнного стану
Д Квасовський, О Мигаль
ЗУНУ, 2023
2023
Особливості управління персоналом в міжнародних організаціях
О Вітишин, О Мигаль
ЗУНУ, 2022
2022
Нестандартні методи мотивації персоналу на зарубіжних ринках
Н Верес, О Мигаль
ЗУНУ, 2022
2022
Consumer behavior trends in Ukraine under rapid technological change
ОС Братко, ОФ Мигаль, ІО Блажей
Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія:«Економічні науки».№ 8 (28 …, 2019
2019
СЕКЦІЯ 4 ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
ОВ Авраменко, АМ Баланович, ОЮ Давидова, ОВ Дейнега, ...
НАУКОВИЙ ВІСНИК ХЕРСОНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, 5, 2017
2017
Особливості інтернет-мерчандайзингу
О Мигаль
Тернопіль, ТНЕУ, 2017
2017
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20