Підписатись
Світлана Помирча
Світлана Помирча
ГВУЗ "ДГПУ", факультет подготовки учителей начальных классов кафедра
Підтверджена електронна адреса в ddpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Електронні словники з української мови як засіб формування лексикографічної компетентності майбутніх учителів початкової школи
СВ Помирча, ІР Пучков
Інформаційні технології і засоби навчання, 103-113, 2017
122017
Експресивна лексика як особливе та специфічне явище української літературної мови
S Pomyrcha
Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: Серія …, 2019
102019
Вербалізація фразеологічних одиниць на позначення якостей характеру людини
СВ Помирча
Молодий вчений, 64-67, 2017
82017
Реалізація кваліметричного підходу під час педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів
Н Ляшова, С Помирча
Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 68-81, 2018
32018
Особливості семантики емоційності та експресивності в структурі слова
СВ Помирча, ТС Бєльська
Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 64-71, 2015
32015
Творчі завдання як засіб розвитку креативного мислення на уроках української мови в початковій школі
С Помирча, А Семіряжко
Гуманізація навчально-виховного процесу, 127-136, 2023
22023
Реалізація інтеграційних процесів під час педагогічної практики студентів
СВ Помирча, НМ Ляшова, Г Корхова
Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 142-156, 2018
22018
Формування лексикографічної компетентності студентів нефілологічних факультетів
СВ Помирча, ОВ Ябурова, МЮ Дзюба
Лінгвістичні дослідження, 188-194, 2015
22015
ПОСТАТЬ ОЛЕКСАНДРА ІЛЬЧЕНКА У МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОМУ ПРОЦЕСІ 80-Х РОКІВ ХХ СТ.
ОА Малахова, СВ Помирча
ВІСНИК, 67, 2011
22011
Мовні засоби портретної характеристики Козака Мамая у романі О. Ільченка “Козацькому роду нема переводу...”
СВ Помирча
Інститут літератури ім. ТГ Шевченка НАН України, 2009
22009
СТОРІТЕЛІНГ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
С Помирча, О Ішутіна, А Носач
Вісник науки та освіти, 2023
12023
Функціонування емоційно-експресивної лексики в мовленні вчителя початкових класів НУШ
І Лобачова, С Помирча
Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти 1 (17), 98-107, 2022
12022
Вербалізація концепту жінка у творах О. Кобилянської Людина і Царівна
СВ Помирча, ІМ Лобачова
Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія …, 2022
12022
Індивідуально-авторська пунктуація як особливість художнього тексту
С Помирчая, Р Головко
Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології, 117, 2019
12019
Дослідження українських народних пісень у контексті гендерології
С Помирча, О Клименко
Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, 272-279, 2016
12016
Лінгводидактичні вимоги до уроків розвитку зв’язного мовлення за ОМ Біляєвим
СВ Помирча, ІГ Кобченко
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Педагогіка …, 2014
12014
Вербалізація гумору як національної риси українців (за романом О. Ільченка Козацькому роду нема переводу...”)
СВ Помирча, МО Яценко
Лінгвістика, 151-157, 2013
12013
Архетипні жіночі образи в романі О. Ільченка Козацькому роду нема переводу...
СВ Помирча
Лінгвістичні дослідження, 97-100, 2011
12011
СУТНІСТЬ, ЗМІСТ І СТРУКТУРА РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
С Помирча, О Ішутіна, О Хващевська
Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 111-120, 2024
2024
ХАРАКТЕРИСТИКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ ПИЛЬНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
С Помирча, В Івашкіна
Гуманізація навчально-виховного процесу, 136-145, 2023
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20