Підписатись
Базалієва Людмила Віталіївна, Базалиева Людмила Витальевна, Bazaliieva Liudmyla
Базалієва Людмила Віталіївна, Базалиева Людмила Витальевна, Bazaliieva Liudmyla
Невідома організація
Немає підтвердженої електронної адреси
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Науково-теоретичні та методичні основи управління трансакційними витратами підприємства
ЛВ Базалієва
ХНЕУ, Харків, Україна 1, 162, 2009
352009
Управління трансакційними витратами підприємства
ЛВ Базалієва
Харківський національний економічний університет, 2004
92004
Совершенствование методических основ формирования доверия в маркетинговой деятельности компании
ЛВ Базалиева
Развитие методов управления и хозяйствования на транспорте 1 (2 (55)), 88-100, 2016
72016
Особливості формування трансакційних витрат підприємства при використанні аутсорсингу
ЛВ Базалієва
Управління розвитком 1 (3), 93-95, 2006
7*2006
Интеллектуальный капитал как фактор повышения инвестиционной стоимости предприятия
ЛВ Базалиева, ЕН Котыш
Галицький економічний вісник, 2007
32007
Методические аспекты формирования доверительных взаимоотношений предприятия со стейкхолдерами
ЛВ Базалиева
Бизнес Информ, 376 - 381, 2017
22017
Маркетинг довіри в мережі стейкхолдерів: механізм, джерела та процес формування довірчих взаємин
ЛВ Базалієва
Бізнес Інформ, 305-311, 2021
12021
Спичрайтинг как пиар технология управления поведением потребителей
ЛВ Базалиева
Научные труды S-World 6 (№3(44)), 77-81, 2016
12016
Структуризация комплексного механизма управления предприятием
ЛВ Базалиева, ВД Рогожин
Економіка: проблеми теорії та практики 1 (200), 223-230, 2005
1*2005
Маркетинг довіри в мережі стейкхолдерів
ЛВ Базалієва
Маркетинг довіри: методологічні основи, умови та моделі розвитку, 83-117, 2021
2021
СОВРЕМЕННЫЕ ПОДХОДЫ К УПРАВЛЕНИЮ КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТЬЮ КОМПАНИИ
Л Базалиева, Е Сырова
InterConf, 2020
2020
Факторы формирования доверительных взаимоотношений в сети стейкхолдеров
ЛВ Базалиева
Бизнес Информ, 392-397, 2020
2020
Управление трансакционными издержками оппортунистического поведения персонала предприятия на основе концепции внутреннего маркетинга
ЛВ Базалиева
Бизнес Информ 1 (5), 220-224, 2016
2016
Маркетинг взаємодії: сучасна теорія і практика (Розділ 1. Розвиток теоретичних та методичних засад концепції маркетингу взаємодії)
НВ Попова, АВ Катаєв, ОБ Андрющенко, ЛВ Базлієва, КА Корженко, ...
ФОП Панов А.М., Харків, Україна 1, 9-41, 2016
2016
ПОВЫШЕНИЕ КОММУНИКАТИВНОЙ ЭФФЕКТИВНОСТИ В ВЫСТАВОЧНО-ЯРМАРОЧНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ
Л Светличная, ЛВ Базалиева
ББК 74.0 Р-67 Конференція зареєстрована в УкрІНТЕІ, Посвідчення № 783 від …, 2015
2015
Транспарентний маркетинг як спосіб активації поведінки споживачів
ЛВ Базалієва
Розвиток конкуренції та формування конкурентного середовища в Україні 1 (1), 2015
2015
Евристичні технології навчання при викладанні маркетингових дисциплін у вищих навчальних закладах
ЛВ Базалієва
Мир науки и инноваций 6 (1), 91-94, 2015
2015
Маркетинг взаємовідносин і трансакційний маркетинг: взаємозв’язок концепцій та їх ефективне використання
ЛВ Базалієва
Збірник наукових праць SWorld 1 (1(38)), 86-92, 2015
2015
Інтелектуальна компонента міжнародного бізнесу підприємств
НМ Лисиця, ЯО Полякова, ЛВ Базалієва, ЛІ Піддубна, ЮО Семікоп
Міжнародний бізнес: теорія і практика 1, 58-87, 2008
2008
Оптимізація організаційної структури управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
ЛВ Базалієва
Проблеми управління зов-нішньоекономічною діяльністю підприємств в сучасних …, 2006
2006
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20