Подписаться
Багорка М.О.
Багорка М.О.
ДДАЕУ, факультет менеджменту і маркетингу, кафедра маркетингу
Подтвержден адрес электронной почты в домене dsau.dp.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Диверсифікація як фактор підвищення ефективності діяльності підприємств в сучасних умовах
МО Багорка, ІА Білоткач
Інвестиції: практика та досвід, 17-21, 2009
592009
Стратегічний маркетинг: навч. посіб
ВВ Писаренко, МО Багорка
Дніпро: Видавець 240, 3, 2019
562019
SWOT-аналіз як основа формування маркетингових стратегій підприємств
МО Багорка, ІА Білоткач
Агросвіт, 17-23, 2010
452010
Упровадження маркетингової концепції управління в практичну діяльність аграрних підприємств
МО Багорка, ІГ Кадирус
Класичний приватний університет, 2021
262021
Особливості моніторингу процесів формування попиту й стимулювання збуту на продовольчому ринку
МО Багорка, ІА Білоткач
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВДКС Центр, 2009
222009
Формування комплексної системи маркетингу на підприємстві
МО Багорка, НІ Юрченко
Таврійський національний університет ім. ВІ Вернадського, 2020
172020
Інструменти інтернет-маркетингу в період глобальної фінансової кризи: актуальність та ефективність
МО Багорка, ІГ Кадирус, НІ Юрченко
Міжнародний гуманітарний університет, 2021
142021
Сутнісна характеристика маркетингових стратегій, особливості та принципи їх формування у діяльності аграрних підприємств
МО Багорка, ВВ Челак
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2018
142018
Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства.
МО Багорка, ІА Абрамович
Національний авіаційний університет, 2022
132022
Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємств
МО Багорка
Національний університет харчових технологій, Громадська організація …, 2019
132019
Маркетинговий менеджмент у системі управління аграрним підприємством та шляхи його удосконалення
МО Багорка, АС Пилипенко
Науковий вісник ХДУ, 119-123, 2017
132017
Розроблення маркетингових конкурентних стратегій підприємств
МО Багорка, ІГ Кадирус, ОВ Кравець
Ужгородський національний університет, 2021
122021
Формування маркетингової стратегії та шляхи її імплементації в систему управління аграрних підприємств
МО Багорка, ТВ Устік, НІ Юрченко
Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій м. Чернігів, 2023
112023
Socio-economic development in the context of using reasonable specialization in the economy of Ukraine
У Андрусів, Г Зелінська, О Гальцова, О Селезньова, М Багорка, ...
Financial and credit activity problems of theory and practice 2 (43), 248-258, 2022
112022
Маркетинговий потенціал як адаптаційний складник сучасного економічного розвитку підприємств
МО Багорка, НІ Юрченко
Національний авіаційний університет, 2020
112020
Стратегічний аналіз основних факторів макро-і мікросередовища аграрного виробництва на шляху до екологізації
МО Багорка
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2017
102017
Організація збутової діяльності та системи маркетингових досліджень на підприємстві
МО Багорка, ІГ Кадирус, ОО Миронова
Міжнародний університет бізнесу і права, 2022
92022
Маркетингові підходи в управлінні збутовою діяльністю оптових торговельних підприємств
МО Багорка, ІГ Кадирус, НІ Юрченко
Підприємництво і торгівля, 7-14, 2021
92021
Формування маркетингової стратегії розвитку екологічно спрямованих інновацій в аграрному виробництві
МО Багорка
Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету, 65-69, 2015
92015
Формування маркетингової стратегії розвитку екологічно спрямованих інновацій в аграрному виробництві
МО Багорка
Пріоритетні напрями регіональної політики в економічній сфері 2, 332-343, 2014
92014
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20