Методичні основи організації позаурочної роботи з історії у профільних класах СІ Моцак Канд. дис. на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук:–К, 2011 | 9 | 2011 |
Досліджуємо історію і суспільство ПВ Мороз, ІВ Мороз, СІ Моцак Інтегрований курс. Педагогічна думка, 2022 | 7 | 2022 |
Формування критичного мислення студентів під час дистанційного навчання Г Мaринченкo, С Моцак Грааль науки, 463-467, 2021 | 7 | 2021 |
Роль та місце позаурочної роботи з предмету в сучасній шкільній історичній освіті СІ Моцак СумДПУ імені АС Макаренка, 2018 | 4 | 2018 |
Інтеграція медіаосвіти в шкільний підручник з історії як фактор формування медіаграмотності учнів (на прикладі підручника «Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс … С Моцак Проблеми сучасного підручника, 163-174, 2020 | 2 | 2020 |
кандидат педагогічних наук, доцент; місце роботи СІ Моцак Сумський державний педагогічний університет імені АС Макаренка (м. Суми), 0 | 2 | |
Удосконалення комунікативної взаємодії між студентами та викладачами як реалізація євроінтеграційних процесів у вищій освіті ІВ Дубровіна, СІ Моцак, СВ Смірнов, ІО Снегірьов Видавничий дім «Гельветика», 2022 | 1 | 2022 |
До проблеми змісту правової культури в контексті національного буття українського суспільства СІ Моцак Національна самосвідомість та правова культура в умовах європейської …, 2017 | 1 | 2017 |
Методичні аспекти вивчення історії рідного краю в загальноосвітніх закладах України СІ Моцак СумДПУ імені АС Макаренка, 2017 | 1 | 2017 |
Профільне навчання як невід’ємний складник якісної освіти СІ Моцак Теоретичні питання культури, освіти та виховання, 11-14, 2017 | 1 | 2017 |
Роль краєзнавства у формуванні історичної компетентності учнів СІ Моцак СумДПУ імені АС Макаренка, 2016 | 1 | 2016 |
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ В 6-У КЛАСІ СІ Моцак Редакційна колегія, 101, 2016 | 1 | 2016 |
Суспільно-гуманітарний напрям профільного навчання історії в старшій школі: досвід, проблеми, перспективи СІ Моцак Теоретичні питання культури, освіти та виховання, 71-73, 2016 | 1 | 2016 |
Методика висвітлення основних тенденцій економічного й політичного розвитку світу від кінця ХVIII до початку XX століття в шкільному курсі всесвітньої історії (9 клас) СІ Моцак Теоретичні питання культури, освіти та виховання, 78-81, 2016 | 1 | 2016 |
Використання краєзнавчих матеріалів на уроках історії України С Моцак Теоретичні питання культури, освіти та виховання, C. 130-133., 2015 | 1 | 2015 |
Використання краєзнавчого матеріалу в позаурочній роботі з історії СІ Моцак Збірник наукових праць [Харківського національного педагогічного …, 2010 | 1 | 2010 |
Основи євроінтеграції АМ Кучук, ОМ Іваній, СІ Моцак, ЮВ Подрєз CумДПУ імені АС Макаренка, 2024 | | 2024 |
The Oslo Agreements and the 2000 Camp David Summit: the Attempt of US President B. Clinton and His Administration to Settle the Arab-Israeli Conflict Peacefully in 1993-2001 С Моцак, І Токаренко Консенсус, 61-69, 2023 | | 2023 |
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНОМУ МІЖНАРОДНОМУ ТА НАЦІОНАЛЬНОМУ АКАДЕМІЧНОМУ ДИСКУРСАХ С Моцак Глухівський НПУ ім. О. Довженка, 2023 | | 2023 |
Роль президента США Б. Клінтона та його адміністрації у процесі врегулювання арабо-ізраїльського конфлікту 1993-2001 рр. С Моцак, І Токаренко Консенсус, 77-85, 2022 | | 2022 |