Подписаться
Оксана Михайлівна Шпарик
Оксана Михайлівна Шпарик
старший науковий співробітник, Інститут педагогіки НАПН України
Подтвержден адрес электронной почты в домене undip.org.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: монографія (До 30-річчя незалежності України)
ОВ Аніщенко, НВ Базелюк, ЛД Березівська, ІД Бех, ВЮ Биков, ...
КОНВІ ПРІНТ, 2021
272021
ICT COMPETENCE FOR SECONDARY SCHOOL TEACHERS AND STUDENTS IN THE CONTEXT OF EDUCATION INFORMATIZATION: GLOBAL EXPERIENCE AND CHALLENGES FOR UKRAINE
Oksana Shparyk, Alina Dzhurylo
Information Technologies and Learning Tools 70 (2), 43-58, 2019
14*2019
Відповідь світової спільноти на виклики COVID-19 в освіті (лютий-червень 2020 р.): оглядове видання
ОІ Локшина, ОЗ Глушко, АП Джурило, СМ Кравченко, НВ Нікольська, ...
«Авторитет» ФОП Курбанова ЮВ, 2020
62020
Проблема диференціації навчання в дослідженнях українських учених та науковців близького зарубіжжя
ОМ Шпарик
Український педагогічний журнал, 152-164, 2015
52015
Педагогічні ідеї Конфуція у культурно-історичному вимірі
ОМ Шпарик
Інститут педагогіки, 2012
52012
Концептуальні підходи американських вчених до проблеми диференціації навчання та її забезпечення
ОМ Шпарик
Український педагогічний журнал, 16-25, 2017
42017
Трансформаційні процеси у шкільній освіті країн Європейського Союзу: роздуми для України
О Локшина
Рідна школа, 13-18, 2015
42015
Secondary education reform priorities under globalisation: the case of Ukraine in comparison with China, Germany and Poland
OS Olena Lokshyna, Alina Dzhurylo, Oksana Hlushko
SHS Web of Conferences 104 (01004), 2021
32021
Поняття «освітній розвиток» та «реформування освіти» у сучасному науковому дискурсі України та Китаю
O Shparyk
Ukrainian Educational Journal, 38-49, 2019
32019
Про навчання англійської мови в країнах ЄС
A Dzhurylo, O Shparyk, I Mariuts
Ukrainian Educational Journal, 6-15, 2016
22016
Моніторингові дослідження китайських науковців у галузі забезпечення якості загальної середньої освіти у країнах Європи
ОМ Шпарик
Нові технології навчання 77 (77), 32-36, 2013
22013
Підтримка України науковою спільнотою світу
O Lokshyna, A Dzhurylo, N Nikolska, O Shparyk
Ukrainian Educational Journal, 7-17, 2022
12022
Тенденції розвитку шкільної освіти в країнах ЄС, США та Китаї: монографія
ОІ Локшина, ОЗ Глушко, АП Джурило, СМ Кравченко, НВ Нікольська, ...
КОНВІ ПРІНТ, 2021
12021
Дистанційне навчання в умовах карантину: досвід та перспективи: аналітико методичні матеріали
Н Богданець-Білоскаленко, НВ Бондаренко, МІ Бурда, ДВ Васильєва, ...
Педагогічна думка, 2021
12021
COVID-19 і шкільна освіта: досвід учителів Китаю
O Shparyk
Ukrainian Educational Journal, 25-33, 2020
12020
Аналітична довідка. Відповідь світової спільноти на виклики COVID-19 в освіті (лютий-травень 2020 р.)
ОІ Локшина, ОЗ Глушко, АП Джурило, СМ Кравченко, НВ Нікольська, ...
Інститут педагогіки НАПН України, 2020
12020
Досвід США з оцінювання наукових досягнень учнів як джерело реформування китайської системи освіти
ОМ Шпарик
Педагогічна теорія і практика в контексті інтеграційних процесів, 109-117, 2014
12014
Європейська освіта в умовах дистанційного формату: теоретичний аспект
О Шпарик
Науково-педагогічні студії, 81-96, 2021
2021
Концептуальні засади цифрової трансформації освіти: європейський та американський дискурс
O Shparyk
Ukrainian Educational Journal, 65-76, 2021
2021
INNOVATIVE APPROACHES TO FORMULATION AND DEVELOPMENT OF SOFT SKILLS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS IN THE CONTEXT OF UKRAINE’S INTEGRATION INTO THE EUROPEAN EDUCATION AREA
А Джурило, О Глушко, О Шпарик
Education: Modern Discourses, 39-49, 2021
2021
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20