Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: монографія (До 30-річчя незалежності України) ОВ Аніщенко, НВ Базелюк, ЛД Березівська, ІД Бех, ВЮ Биков, ... КОНВІ ПРІНТ, 2021 | 27 | 2021 |
ICT COMPETENCE FOR SECONDARY SCHOOL TEACHERS AND STUDENTS IN THE CONTEXT OF EDUCATION INFORMATIZATION: GLOBAL EXPERIENCE AND CHALLENGES FOR UKRAINE Oksana Shparyk, Alina Dzhurylo Information Technologies and Learning Tools 70 (2), 43-58, 2019 | 14* | 2019 |
Відповідь світової спільноти на виклики COVID-19 в освіті (лютий-червень 2020 р.): оглядове видання ОІ Локшина, ОЗ Глушко, АП Джурило, СМ Кравченко, НВ Нікольська, ... «Авторитет» ФОП Курбанова ЮВ, 2020 | 6 | 2020 |
Проблема диференціації навчання в дослідженнях українських учених та науковців близького зарубіжжя ОМ Шпарик Український педагогічний журнал, 152-164, 2015 | 5 | 2015 |
Педагогічні ідеї Конфуція у культурно-історичному вимірі ОМ Шпарик Інститут педагогіки, 2012 | 5 | 2012 |
Концептуальні підходи американських вчених до проблеми диференціації навчання та її забезпечення ОМ Шпарик Український педагогічний журнал, 16-25, 2017 | 4 | 2017 |
Трансформаційні процеси у шкільній освіті країн Європейського Союзу: роздуми для України О Локшина Рідна школа, 13-18, 2015 | 4 | 2015 |
Secondary education reform priorities under globalisation: the case of Ukraine in comparison with China, Germany and Poland OS Olena Lokshyna, Alina Dzhurylo, Oksana Hlushko SHS Web of Conferences 104 (01004), 2021 | 3 | 2021 |
Поняття «освітній розвиток» та «реформування освіти» у сучасному науковому дискурсі України та Китаю O Shparyk Ukrainian Educational Journal, 38-49, 2019 | 3 | 2019 |
Про навчання англійської мови в країнах ЄС A Dzhurylo, O Shparyk, I Mariuts Ukrainian Educational Journal, 6-15, 2016 | 2 | 2016 |
Моніторингові дослідження китайських науковців у галузі забезпечення якості загальної середньої освіти у країнах Європи ОМ Шпарик Нові технології навчання 77 (77), 32-36, 2013 | 2 | 2013 |
Підтримка України науковою спільнотою світу O Lokshyna, A Dzhurylo, N Nikolska, O Shparyk Ukrainian Educational Journal, 7-17, 2022 | 1 | 2022 |
Тенденції розвитку шкільної освіти в країнах ЄС, США та Китаї: монографія ОІ Локшина, ОЗ Глушко, АП Джурило, СМ Кравченко, НВ Нікольська, ... КОНВІ ПРІНТ, 2021 | 1 | 2021 |
Дистанційне навчання в умовах карантину: досвід та перспективи: аналітико методичні матеріали Н Богданець-Білоскаленко, НВ Бондаренко, МІ Бурда, ДВ Васильєва, ... Педагогічна думка, 2021 | 1 | 2021 |
COVID-19 і шкільна освіта: досвід учителів Китаю O Shparyk Ukrainian Educational Journal, 25-33, 2020 | 1 | 2020 |
Аналітична довідка. Відповідь світової спільноти на виклики COVID-19 в освіті (лютий-травень 2020 р.) ОІ Локшина, ОЗ Глушко, АП Джурило, СМ Кравченко, НВ Нікольська, ... Інститут педагогіки НАПН України, 2020 | 1 | 2020 |
Досвід США з оцінювання наукових досягнень учнів як джерело реформування китайської системи освіти ОМ Шпарик Педагогічна теорія і практика в контексті інтеграційних процесів, 109-117, 2014 | 1 | 2014 |
Європейська освіта в умовах дистанційного формату: теоретичний аспект О Шпарик Науково-педагогічні студії, 81-96, 2021 | | 2021 |
Концептуальні засади цифрової трансформації освіти: європейський та американський дискурс O Shparyk Ukrainian Educational Journal, 65-76, 2021 | | 2021 |
INNOVATIVE APPROACHES TO FORMULATION AND DEVELOPMENT OF SOFT SKILLS OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS IN THE CONTEXT OF UKRAINE’S INTEGRATION INTO THE EUROPEAN EDUCATION AREA А Джурило, О Глушко, О Шпарик Education: Modern Discourses, 39-49, 2021 | | 2021 |