ICT COMPETENCE FOR SECONDARY SCHOOL TEACHERS AND STUDENTS IN THE CONTEXT OF EDUCATION INFORMATIZATION: GLOBAL EXPERIENCE AND CHALLENGES FOR UKRAINE Oksana Shparyk, Alina Dzhurylo Information Technologies and Learning Tools 70 (2), 43-58, 2019 | 41* | 2019 |
Організація освіти в умовах війни: рекомендації міжнародних організацій ОІ Локшина, ОЗ Глушко, АП Джурило, СМ Кравченко, ОО Максименко, ... Український педагогічний журнал 2, 5-18, 2022 | 23 | 2022 |
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні: монографія (До 30-річчя незалежності України) ОВ Аніщенко, НВ Базелюк, ЛД Березівська, ІД Бех, ВЮ Биков, ... КОНВІ ПРІНТ, 2021 | 16 | 2021 |
Педагогічні ідеї Конфуція у культурно-історичному вимірі ОМ Шпарик Інститут педагогіки, 2012 | 16 | 2012 |
Концептуальні засади цифрової трансформації освіти: європейський та американський дискурс О Шпарик Український педагогічний журнал, 65-76, 2021 | 15 | 2021 |
Освіта в реаліях війни: орієнтири міжнародної спільноти: оглядове видання ОІ Локшина, ОЗ Глушко, АП Джурило, СМ Кравченко, ОО Максименко, ... Пед. думка, 2022 | 14 | 2022 |
Secondary education reform priorities under globalisation: the case of Ukraine in comparison with China, Germany and Poland OS Olena Lokshyna, Alina Dzhurylo, Oksana Hlushko SHS Web of Conferences 104 (01004), 2021 | 13 | 2021 |
Цифрова трансформація середньої освіти: спільні стратегічні вектори США та країн ЄС О Шпарик Український педагогічний журнал, 33-43, 2022 | 12 | 2022 |
Innovative approaches to formulation and development of soft skills of secondary school students in the context of Ukraine’s integration into the European education area А Джурило, О Глушко, О Шпарик Education: Modern Discourses, 39-49, 2021 | 11 | 2021 |
Трансформаційні процеси у шкільній освіті країн Європейського Союзу та США: Монографія ОІ Локшина, АП Джурило, ОЗ Глушко, ІО Маріуц, ММ Тименко, ... ТОВ" КОНВІ ПРІНТ", 2018 | 10 | 2018 |
Проблема диференціації навчання в дослідженнях українських учених та науковців близького зарубіжжя ОМ Шпарик Український педагогічний журнал, 152-164, 2015 | 10 | 2015 |
Використання позитивного досвіду організації освітнього процесу в країнах ЄС в умовах непрогнозованих глобальних впливів у системі національної освіти України: методичні … ОВ Малихін, НО Арістова, ОМ Шпарик Київ: КОНВІ ПРІНТ, 2021 | 9 | 2021 |
Організація освітнього процесу в Україні та країнах ЄС в умовах непрогнозованих глобальних впливів: довідкове видання ОВ Малихін, НО Арістова, ОМ Шпарик КОНВІ ПРІНТ, 2021 | 9 | 2021 |
Відповідь світової спільноти на виклики COVID-19 в освіті (лютий-червень 2020 р.): оглядове видання ОІ Локшина, ОЗ Глушко, АП Джурило, СМ Кравченко, НВ Нікольська, ... «Авторитет» ФОП Курбанова ЮВ, 2020 | 9 | 2020 |
Тенденції розвитку шкільної освіти в країнах ЄС, США та Китаї: монографія ОІ Локшина, ОЗ Глушко, АП Джурило, СМ Кравченко, НВ Нікольська, ... КОНВІ ПРІНТ, 2021 | 7 | 2021 |
Підтримка ЄС інтеграції українських дітей і молоді в системи освіти держав-членів в умовах війни рф проти України: стратегічні орієнтири та успішні практики О Локшина, А Джурило, О Максименко, О Шпарик Український Педагогічний журнал, 6-19, 2022 | 6 | 2022 |
Підтримка України науковою спільнотою світу ОІ Локшина, АП Джурило, НВ Нікольська, ОМ Шпарик Український педагогічний журнал 1, 7-17, 2022 | 6 | 2022 |
Поняття «освітній розвиток» та «реформування освіти» у сучасному науковому дискурсі України та Китаю ОМ Шпарик Український педагогічний журнал 3, 38-49, 2019 | 6 | 2019 |
Європейська освіта в умовах дистанційного формату: теоретичний аспект О Шпарик Науково-педагогічні студії, 81-96, 2021 | 5 | 2021 |
Концептуальні підходи американських вчених до проблеми диференціації навчання та її забезпечення О Шпарик Український педагогічний журнал, 16-25, 2017 | 5 | 2017 |