Підписатись
Хоменко Лілія Миколаївна, Khomenko Liliia Mykolaivna, Хоменко ЛМ, L Khomenko, LM Khomenko
Хоменко Лілія Миколаївна, Khomenko Liliia Mykolaivna, Хоменко ЛМ, L Khomenko, LM Khomenko
Підтверджена електронна адреса в biem.sumdu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Renewable energy: A bibliometric analysis
A Rosokhata, M Minchenko, L Khomenko, O Chygryn
E3S web of conferences 250, 03002, 2021
822021
Analysis of the marketing activities in the blood service: bibliometric analysis
LM Khomenko, LY Saher, J Polcyn
Sumy State University, 2020
572020
Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects
L Khomenko, L Saher, N Letunovska, A Jasnikowski
E3S Web of Conferences 307, 03001, 2021
242021
Methodical tools research of place marketing via small and medium business development
AS Rosokhata, LM Khomenko, A Jasnikowski, K Dmytruk
Миколаївський національний аграрний університет, 2021
22*2021
Pinterest як сучасний маркетинговий інструмент в цифровій економіці.
ЛМ Хоменко
Луцький національний технічний університет, 2020
16*2020
Аналіз реклами служби крові в друкованих ЗМІ (на прикладі Сумського обласного центру служби крові)
Л Хоменко, Л Сагер, В Любчак
Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного …, 2020
142020
Marketing in the digital environment
NY Letunovska, LM Khomenko, OV Liulov, OM Olefirenko, ...
Sumy State University, 2023
13*2023
INFLUENCE MARKETING IN BLOOD SERVICE FACILITIES
Л Хоменко
Науковий вісник Полісся, 161-170, 2021
132021
New marketing tools in the blood service to optimize quality management
VV Liubchak, LM Khomenko, MP Kovalishyn, VV Ilina, TV Babar, ...
Aluna Publishing, 2021
132021
Маркетингові стратегії забезпечення сталого конкурентоспроможного розвитку підприємств
ОЮ Чигрин, ЛМ Хоменко, ГК Калітай
Харівський національний університет імені ВН Каразіна, 2021
122021
Аналіз використання мобільних додатків в стратегіях бренд-менеджменту служби крові
ЛМ Хоменко, ЛЮ Сагер, ВВ Любчак
IІ Міжнар. наук.-практ. конф.«Брендменеджмент: маркетингові технології …, 2020
112020
Історія служби крові: монографія
ВВ Любчак, ВП Любчак, АС Тимченко, ЛМ Хоменко
Суми: ПФ «Видавництво «Сумський державний університет 336, 2020
82020
Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis
VO Makerska, LM Khomenko, TV Pimonenko
Національний авіаційний університет, 2021
62021
Маркетинг у цифровому середовищі
НЄ Летуновська, ЛМ Хоменко, ОВ Люльов
Сумський державний університет, 2021
62021
Therapeutic plasmapheresis in a complex treatment of patients with chronic hepatitis
VV Lyubchak, VM Plaksa, IM Pelo, MP Kovalishyn, VP Lyubchak, ...
Wiad Lek 73 (7), 1454-1458, 2020
52020
Some elements of marketing activities in blood service companies: content strategy of the site
LM Khomenko
Sumy State University, 2020
52020
Дослідження проблем ринку служби крові України
ЛМ Хоменко, ЛЮ Сагер, ВВ Любчак
Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2022
42022
Analysis of territories marketing activities among small and medium business: a bibliometric analysis
L Khomenko, A Rosokhata, A Jasnikowski
Marketing i menedžment innovacij, 184-195, 2021
42021
Semiotic analysis of logos as a marketing promotion tool for blood service enterprises
LM Khomenko, LY Saher
Хмельницький національний університет, 2021
32021
Методи оцінки національного бренда країни: місце України у глобальній економічній системі
ОВ Люльов, ЯВ Решетняк, ЛМ Хоменко
Проблеми і перспективи економіки та управління, 018-030, 2019
32019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20