Подписаться
Василь Гайда
Василь Гайда
Методист Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти
Подтвержден адрес электронной почты в домене ippo.edu.te.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Суть самоосвітньої компетентності учнів закладів середньої освіти в умовах інформаційного суспільства
В Гайда
Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету …, 2019
52019
Формування дослідницької компетентності учнів в позаурочній роботі з фізики
ВЯ Гайда
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2018
42018
Структура самоосвітньої компетентності учнів закладів загальної середньої освіти.
В Гайда
Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. 2 (17), 83-87, 2019
22019
Окремі аспекти організації самостійної роботи учнів при підготовці до лабораторних робіт на основі ресурсів Інтернет
ВЯ Гайда
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2018
22018
Організація педагогічного експерименту з упровадження методичної системи формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи на засадах сталого розвитку
ВЯ Гайда
Физико-математическое образование, 23-27, 2021
12021
Деякі аспекти застосування мобільних телефонів для формування дослідницької компетентності при вивченні фізики
ВЯ Гайда, ВД Касьянчук
12020
Сучасні тенденції організації освітнього процесу з фізики на засадах сталого розвитку
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 230-233, 2020
12020
Модель процесу формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи на уроках фізики
ВЯ Гайда
Физико-математическое образование, 38-43, 2020
12020
Cтруктура мотивації до навчання учнів закладів загальної середньої освіти
ВЯ Гайда
РЕДАКЦІЙНИЙ КОМІТЕТ, 190, 2022
2022
ВИКОРИСТАННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ПРАКТИКИ РОЗВИТКУ ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ГАЛИЧИНИ (1900–1939 рр.)
O Kolodiichuk, V Haida
Ukrainian Educational Journal, 136-145, 2021
2021
ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ШЛЯХОМ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ОСНОВІ «ARDUINO»
ВЯ Гайда, МІ Садовий, ВВ Михайленко
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 212-217, 2021
2021
ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНО-АНАЛІТИЧНОГО КОМПОНЕНТА САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
ВЯ Гайда
Рекомендовано вченою радою Сумського державного педагогічного університету …, 2021
2021
Гайда ВЯ МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
ВЯ Гайда
Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 2020
2020
Формування дослідницької компетентності учнів на уроках фізики з використанням сучасних цифрових лабораторій
ВЯ Гайда, ОВ Боднарчук, БІ Муляр
Тайп, 2020
2020
Формування самоосвітньої компетентності особистості педагога: психологічний вектор становлення
ОЯ Жизномірська, ВЯ Гайда
Тайп, 2020
2020
Жизномірська ОЯ
ВЯ Гайда
Петровський ОМ, 152, 2020
2020
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 184-188, 2019
2019
ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ З ФІЗИКИ
ГВ Я.
Наукові записки Серія: педагогічні науки 1 (168(2018)), 72-75, 2018
2018
Реалізація STEM-освіти в позакласній роботі вчителя фізики
ВЯ Гайда
ТОКІППО, 2017
2017
МЕТОДИЧНА СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ФІЗИКИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
ВЯ ГАЙДА
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20