Василь Гайда
Василь Гайда
Методист Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти
Подтвержден адрес электронной почты в домене ippo.edu.te.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Суть самоосвітньої компетентності учнів закладів середньої освіти в умовах інформаційного суспільства
В Гайда
Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету …, 2019
42019
Формування дослідницької компетентності учнів в позаурочній роботі з фізики
ВЯ Гайда
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2018
42018
Окремі аспекти організації самостійної роботи учнів при підготовці до лабораторних робіт на основі ресурсів Інтернет
ВЯ Гайда
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2018
22018
Сучасні тенденції організації освітнього процесу з фізики на засадах сталого розвитку
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 230-233, 2020
12020
Модель процесу формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи на уроках фізики
ВЯ Гайда
Физико-математическое образование, 2020
12020
Структура самоосвітньої компетентності учнів закладів загальної середньої освіти.
В Гайда
Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. 2 (17), 83-87, 2019
12019
ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З УПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА ЗАСАДАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
ВЯ Гайда
Физико-математическое образование, 23-27, 2021
2021
ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ШЛЯХОМ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ДОСЛІДЖЕННЯ У СЕРЕДОВИЩІ ALGODOO
ВЯ Гайда, НІ Боднар
Петровський ОМ, 98, 2021
2021
ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНО-АНАЛІТИЧНОГО КОМПОНЕНТА САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ
ВЯ Гайда
Рекомендовано вченою радою Сумського державного педагогічного університету …, 2021
2021
Деякі аспекти застосування мобільних телефонів для формування дослідницької компетентності при вивченні фізики
ВЯ Гайда, ВД Касьянчук
2020
Жизномірська ОЯ
ВЯ Гайда
Петровський ОМ, 152, 2020
2020
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 184-188, 2019
2019
ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ З ФІЗИКИ
ГВ Я.
Наукові записки Серія: педагогічні науки 1 (168(2018)), 72-75, 2018
2018
Реалізація STEM-освіти в позакласній роботі вчителя фізики
ВЯ Гайда
ТОКІППО, 2017
2017
Формування природничо-наукової та самоосвітньої компетентності на прикладі предметної компетентності з фізики та астрономії
АА Дробін, ВЯ Гайда, АВ Бевз
ІСТОРІЯ, ЗАРУБІЖНИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОЇ, ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
В Гайда
Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і, 0
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–16