Структура самоосвітньої компетентності учнів закладів загальної середньої освіти. В Гайда Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. 2 (17), 83-87, 2019 | 7 | 2019 |
Суть самоосвітньої компетентності учнів закладів середньої освіти в умовах інформаційного суспільства В Гайда Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету …, 2019 | 6 | 2019 |
Формування дослідницької компетентності учнів в позаурочній роботі з фізики ВЯ Гайда Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2018 | 6 | 2018 |
Особливості підвищення кваліфікації вчителів природничої освітньої галузі в контексті розвитку STEM-освіти ВЯ Гайда, ВЄ Кавецький Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 83-89, 2023 | 5 | 2023 |
Організація педагогічного експерименту з упровадження методичної системи формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи на засадах сталого розвитку ВЯ Гайда Физико-математическое образование, 23-27, 2021 | 5 | 2021 |
Окремі аспекти організації самостійної роботи учнів при підготовці до лабораторних робіт на основі ресурсів інтернет ВЯ Гайда Наукові записки. Серія: Педагогічні науки 2 (173), 71-75, 2018 | 4 | 2018 |
Сучасні тенденції організації освітнього процесу з фізики на засадах сталого розвитку ВЯ Гайда Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 230-233, 2020 | 3 | 2020 |
Ефективні прийоми stem-навчання ВЯ Гайда Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 81-85, 2024 | 2 | 2024 |
Формування самоосвітньої компетентності учнів шляхом організації дослідницької діяльності на основі «ARDUINO» ВЯ Гайда, МІ Садовий, ВВ Михайленко Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 212-217, 2021 | 2 | 2021 |
Формування природничо-наукової та самоосвітньої компетентності на прикладі предметної компетентності з фізики та астрономії АА Дробін, ВЯ Гайда, АВ Бевз Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology 8 (94), 22-25, 2020 | 2 | 2020 |
Модель процесу формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи на уроках фізики ВЯ Гайда Физико-математическое образование, 38-43, 2020 | 2 | 2020 |
Використання в сучасних умовах практики розвитку технічної творчості дітей та молоді в закладах освіти Галичини (1900–1939 рр.) О Колодійчук, В Гайда Український Педагогічний журнал, 136-145, 2021 | 1 | 2021 |
Деякі аспекти застосування мобільних телефонів для формування дослідницької компетентності при вивченні фізики ВЯ Гайда, ВД Касьянчук | 1 | 2020 |
Критерії та показники рівня сформованості самоосвітньої компетентності учнів закладів загальної середньої освіти ВЯ Гайда Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 184-188, 2019 | 1 | 2019 |
ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ В Гайда Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній …, 2018 | 1 | 2018 |
ІННОВАЦІЙНІ ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-НАВЧАННЯ ВЯ Гайда Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 127-131, 2024 | | 2024 |
Роль вчителів у створенні стимулюючого STEM-середовища ВЯ Гайда, ДС Бабовал ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024 | | 2024 |
Врахування потреб ринку праці в підготовці вчителів природничої освітньої галузі в контексті розвитку STEM-освіти ВЯ Гайда ТОКІППО, 2024 | | 2024 |
ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ CТАЛОГО РОЗВИТКУ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ STEM ВЯ Гайда Редакційна колегія, 261, 2024 | | 2024 |
Навчально-методичні матеріали лабораторії STEM-освіти ВЯ Гайда | | 2023 |