Подписаться
Василь Гайда
Василь Гайда
Методист Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти
Подтвержден адрес электронной почты в домене ippo.edu.te.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Структура самоосвітньої компетентності учнів закладів загальної середньої освіти.
В Гайда
Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. 2 (17), 83-87, 2019
82019
Суть самоосвітньої компетентності учнів закладів середньої освіти в умовах інформаційного суспільства
В Гайда
Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету …, 2019
62019
Формування дослідницької компетентності учнів в позаурочній роботі з фізики
ВЯ Гайда
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2018
62018
Особливості підвищення кваліфікації вчителів природничої освітньої галузі в контексті розвитку STEM-освіти
ВЯ Гайда, ВЄ Кавецький
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 83-89, 2023
52023
Організація педагогічного експерименту з упровадження методичної системи формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи на засадах сталого розвитку
ВЯ Гайда
Физико-математическое образование, 23-27, 2021
52021
Сучасні тенденції організації освітнього процесу з фізики на засадах сталого розвитку
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 230-233, 2020
42020
Окремі аспекти організації самостійної роботи учнів при підготовці до лабораторних робіт на основі ресурсів інтернет
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки 2 (173), 71-75, 2018
42018
Ефективні прийоми stem-навчання
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 81-85, 2024
32024
Формування самоосвітньої компетентності учнів шляхом організації дослідницької діяльності на основі «ARDUINO»
ВЯ Гайда, МІ Садовий, ВВ Михайленко
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 212-217, 2021
22021
Формування природничо-наукової та самоосвітньої компетентності на прикладі предметної компетентності з фізики та астрономії
АА Дробін, ВЯ Гайда, АВ Бевз
Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology 8 (94), 22-25, 2020
22020
Модель процесу формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи на уроках фізики
ВЯ Гайда
Физико-математическое образование, 38-43, 2020
22020
Критерії та показники рівня сформованості самоосвітньої компетентності учнів закладів загальної середньої освіти
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 184-188, 2019
22019
Використання в сучасних умовах практики розвитку технічної творчості дітей та молоді в закладах освіти Галичини (1900–1939 рр.)
О Колодійчук, В Гайда
Український Педагогічний журнал, 136-145, 2021
12021
МЕТОДИЧНА СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ФІЗИКИ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
ВЯ ГАЙДА
Кропивницький, 2021
12021
Деякі аспекти застосування мобільних телефонів для формування дослідницької компетентності при вивченні фізики
ВЯ Гайда, ВД Касьянчук
12020
ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ
В Гайда
Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній …, 2018
12018
Навчально-методичні матеріали працівників Кафедри менеджменту і методології освіти
ГВ Адамик, ОБ Андрусяк, ДС Бабовал, НР Бабовал, ОО Бас, ...
2025
ІННОВАЦІЙНІ ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-НАВЧАННЯ
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 127-131, 2024
2024
Роль вчителів у створенні стимулюючого STEM-середовища
ВЯ Гайда, ДС Бабовал
ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024
2024
Врахування потреб ринку праці в підготовці вчителів природничої освітньої галузі в контексті розвитку STEM-освіти
ВЯ Гайда
ТОКІППО, 2024
2024
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20