Підписатись
Василь Гайда
Василь Гайда
Методист Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти
Підтверджена електронна адреса в ippo.edu.te.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Структура самоосвітньої компетентності учнів закладів загальної середньої освіти.
В Гайда
Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. 2 (17), 83-87, 2019
82019
Суть самоосвітньої компетентності учнів закладів середньої освіти в умовах інформаційного суспільства
В Гайда
Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету …, 2019
62019
Формування дослідницької компетентності учнів в позаурочній роботі з фізики
ВЯ Гайда
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2018
62018
Особливості підвищення кваліфікації вчителів природничої освітньої галузі в контексті розвитку STEM-освіти
ВЯ Гайда, ВЄ Кавецький
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 83-89, 2023
52023
Організація педагогічного експерименту з упровадження методичної системи формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи на засадах сталого розвитку
ВЯ Гайда
Физико-математическое образование, 23-27, 2021
52021
Сучасні тенденції організації освітнього процесу з фізики на засадах сталого розвитку
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 230-233, 2020
42020
Окремі аспекти організації самостійної роботи учнів при підготовці до лабораторних робіт на основі ресурсів інтернет
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки 2 (173), 71-75, 2018
42018
Ефективні прийоми stem-навчання
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 81-85, 2024
32024
Формування самоосвітньої компетентності учнів шляхом організації дослідницької діяльності на основі «ARDUINO»
ВЯ Гайда, МІ Садовий, ВВ Михайленко
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 212-217, 2021
22021
Формування природничо-наукової та самоосвітньої компетентності на прикладі предметної компетентності з фізики та астрономії
АА Дробін, ВЯ Гайда, АВ Бевз
Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology 8 (94), 22-25, 2020
22020
Модель процесу формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи на уроках фізики
ВЯ Гайда
Физико-математическое образование, 38-43, 2020
22020
Критерії та показники рівня сформованості самоосвітньої компетентності учнів закладів загальної середньої освіти
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 184-188, 2019
22019
Використання в сучасних умовах практики розвитку технічної творчості дітей та молоді в закладах освіти Галичини (1900–1939 рр.)
О Колодійчук, В Гайда
Український Педагогічний журнал, 136-145, 2021
12021
Деякі аспекти застосування мобільних телефонів для формування дослідницької компетентності при вивченні фізики
ВЯ Гайда, ВД Касьянчук
12020
ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ
В Гайда
Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній …, 2018
12018
ІННОВАЦІЙНІ ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ STEM-НАВЧАННЯ
ВЯ Гайда
Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 127-131, 2024
2024
Роль вчителів у створенні стимулюючого STEM-середовища
ВЯ Гайда, ДС Бабовал
ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2024
2024
Врахування потреб ринку праці в підготовці вчителів природничої освітньої галузі в контексті розвитку STEM-освіти
ВЯ Гайда
ТОКІППО, 2024
2024
ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ CТАЛОГО РОЗВИТКУ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ STEM
ВЯ Гайда
Редакційна колегія, 261, 2024
2024
Навчально-методичні матеріали лабораторії STEM-освіти
ВЯ Гайда
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20