Підписатись
Галина Чуланова
Галина Чуланова
СумГУ, факультет ИФСК, кафедра германской филологии
Підтверджена електронна адреса в gf.sumdu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Структурно-семантические и коммуникативно-прагматические особенности цитирования в немецком публицистическом дискурсе
ИП Иванова
Тамбовский государственный университет им. ГР Державина, 2010
302010
Введение в сравнительную типологию номинативных и коммуникативных единиц английского, русского и украинского языков
ИК Кобякова, СА Швачко
Сумской государственный университет, 2017
182017
Лінгво-прагматичні особливості тексту-регулятиву в рекламно-художньому дискурсі сучасної англійської мови
ГВ Чуланова
Суми, 2012
182012
Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів
ГВ Чуланова, А Полежай
Міжнародний науковий журнал" Інтернаука 62, 2018
82018
Lexicology in theory, practice and tests
HV Chulanova
Sumy State University, 2015
82015
Статус читателя как субъекта коммуникации
ГВ Чуланова
Издательство СумГУ, 2006
82006
Коммуникативно-прагматический потенциал англоязычных вторичных текстов-отзывов
ГВ Чуланова, ЛВ Щигло
Здравоохранение, образование и безопасность, 82-87, 2016
72016
Коммуникативно-прагматический потенциал англоязычных вторичных текстов-отзывов
ГВ Чуланова, ЛВ Щегло
Сборник научных трудов SWorld 19 (2), 33-39, 2014
52014
Речевой акт несогласия
ИК Кобякова, АН Кобяков, ГВ Чуланова
International Academy of Science and Higher Education (London), 2017
42017
Нет познания без сравнения
ИК Кобякова, СА Швачко
London: IASHE, 2015
32015
Лексичні носії експресивності
ГВ Чуланова, ІМ Кузьменко
Сумський державний університет, 2012
32012
Оценочный компонент значения в семантике субстантивных метафор
ГВ Чуланова, ЮС Семенец, ЕН Медведь
Сумский государственный университет, 2011
32011
Поверхностная и глубинная структура текстов-регулятивов
ГВ Чуланова
Ученые записки Крымского федерального университета имени ВИ Вернадского …, 2011
32011
Композиційні та функціональні особливості креолізованого рекламного тексту на матеріалі реклами автомобілів
ГВ Чуланова, МВ Моісеєнко
Сумський державний університет, 2011
32011
Экстериоризация оценки в рекламных текстах
ГВ Чуланова
Вісник Сумського державного університету. Серія Філологічні науки.–Суми: Вид …, 2010
32010
Категоризация оценочно-побудительной семантики в текстах-регулятивах
ГВ Чуланова
Издательство СумДУ, 2008
32008
Текст-відгук як спосіб активізації інтересу адресата
ГВ Чуланова
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія, 86-88, 2014
22014
Структура англоязычных рекламных текстов компании
ГВ Чуланова, ЕА Костюченко
Філологічні трактати, 104-106, 2013
22013
Читатель как субъект и объект в рекламно-художественном дискурсе
ГВ Чуланова
Москва, РУДН, 2012
22012
Лексико-семантичні групи неологізмів пандемії COVID-19 в англійській мові
А ПЕТРЕНКО, Г ЧУЛАНОВА
Проблеми гуманітарних наук: збірник наукових праць Дрогобицького державного …, 2021
12021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20