Використання віртуальних екскурсій як сучасних форм організації навчального процесу ОВ Коваленко | 39 | 2019 |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі: поради до освітньої лінії ОВК Т.О.Пироженко, М.А.Машовець Дошкільне виховання, стор. 32-35, 2012 | 19 | 2012 |
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку: компетентнісний підхід ГВ Бєлєнька Умань, Україна: Сочінський, 2015 | 10 | 2015 |
Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років ГВ Бєлєнька, МА Машовець, ВМ Вертугіна, ЛВ Гаращенко, НМ Голота, ... Київський університет імені Бориса Грінченка, 2016 | 9 | 2016 |
Методичні аспекти реалізації освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» ОВК Т.О.Піроженко, М.А.Машовець Вихователь-методист дошкільного закладу, стор. 4-9, 2013 | 9 | 2013 |
Якість дошкільної освіти в Україні та країнах ЄС: параметри виміру та методичний супровід ШТЮ Коваленко О.В., Бєлєнька Г.В. Збірник наукових праць "Педагогіка формування творчої особистості у вищій і …, 2020 | 6* | 2020 |
Особливості використання дидактичних ігор та вправ у освітньому процесі К Олена Вихователь-методист дошкільного закладу, стор. 40 - 44., 2014 | 6 | 2014 |
Просторове моделювання як оригінальний прийом сенсорно-пізнавального розвитку старших дошкільників К Олена Вихователь-методист дошкільного закладу, стор. 21-26, 2014 | 6 | 2014 |
Інновації в дошкільній освіті: їх використання та критерії оцінювання О Коваленко ВІСНИК, 93, 0 | 6 | |
Віртуальна дошка - альтернативний засіб комунікації в ЗДО КО Шестопал С. Дитячий садок, С. 36-39, 2019 | 5* | 2019 |
Підготовка майбутніх вихователів до сенсорно-пізнавального розвитку дошкільників за Базовим компонентом дошкільної освіти ОВ Коваленко Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014 | 5 | 2014 |
Діагностування педагогів я основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти О Коваленко «Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка» 2 (36), с. 77-83, 2021 | 4* | 2021 |
Наздогнати сучасність. Навіщо вихователю блог і як його створити КОВ Яківчук І.О. Дитячий садок, С. 37-39, 2019 | 4* | 2019 |
Дитина: Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років Г Бєлєнька, Е Бєлкіна К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2017 | 4* | 2017 |
Співпраця закладу дошкільної освіти з родинами вихованців в умовах пандемії 2020-2021 років О Коваленко, О Літіченко, Д Сопова SWorldJournal 2 (9), с. 53-59, 2021 | 3 | 2021 |
Методичні рекомендації до Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років" ДИТИНА" НІ Богданець-Білоскаленко, ОЛ Богініч, МС Вашуленко, ... Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012 | 3 | 2012 |
Русової довкілля ОВ Коваленко, СФ Спадщина Дитячий садок, 1-3, 2006 | 3 | 2006 |
ЯКІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВИЗНАЧЕННЯ О Коваленко | 3* | |
Методичний супровід використання інноваційних технологій у організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти О Коваленко Молодий вчений, с. 30-34., 2021 | 2 | 2021 |
Теоретичні основи формування просторових уявлень у дітей дошкільного віку О Коваленко, Ю Березна Інноваційна педагогіка, с. 341-344, 2021 | 2 | 2021 |