Подписаться
Anastasiia Shtelmashenko, Анастасія Штельмашенко, Анастасия Штельмашенко, А.Д
Anastasiia Shtelmashenko, Анастасія Штельмашенко, Анастасия Штельмашенко, А.Д
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Подтвержден адрес электронной почты в домене knu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Бренд держави: сутність та особливості формування
АД Штельмашенко
Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія: Управління, 348-356, 2013
122013
Спіраль мовчання як фактор впливу на громадську думку
АД Штельмашенко
Вчені записки Таврійського національного університету імені ВІ Вернадського …, 2018
102018
Формування суспільної думки в державі
АД Штельмашенко
Вчені записки ТНУ імені ВІ Вернадського Серія: Державне управління, 129-134, 2018
82018
Бренд государства как ретранслятор культурного кода страны на международной арене (на примере бренда" Наследие Татарстана")
АД Штельмашенко
Молодой ученый, 414-419, 2015
52015
Аспекти формування бренда держави: закордонний досвід
АД Штельмашенко
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2014
42014
Семантика терміна бренд держави в політології
АД Штельмашенко
Політологічний вісник, 233–242-233–242, 2015
32015
Бренд государства: сущность и особенности формирования
АД Штельмашенко
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Філософія …, 2012
22012
The Information Revolution in the Post-Industrial Society: Dangers in Political Processes
O Kravchuk, N Shoturma, G Grabina, I Myloserdna, V Vedenieiev, ...
Postmodern Openings 13 (4), 113-126, 2022
2022
Geopolitics and geoeconomics as mainstream currents in the theory of international relations
A Shtelmashenko
The Days of Science of the Faculty of Philosophy – 2022 1, 436-438, 2022
2022
ТРАНСФОРМАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА ПРОБЛЕМА КОМПЕТЕНТНОСТІ ЇЇ СУБ’ЄКТІВ
ГП Ситник, АД Штельмашенко
Publishing House “Baltija Publishing”, 2021
2021
РОЛЬ ІДЕОЛОГІЇ В ПОЛІТИКО-УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСАХ
Г Ситник, А Штельмашенко
Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 2021
2021
Main priorities of improving the efficiency of civil society interaction with public authorities
A Shtelmashenko
The Days of Science of the Faculty of Philosophy – 2020, 2021
2021
Risks of Social Communications of Public Administrative Bodies with Regard to Manifestations of Corruption
AN Balashov, AM Lyseiuk, II Bashta, AD Shtelmashenko, AV Mykoliuk
Academic Journal of Interdisciplinary Studies 9 (6), 239-251, 2020
2020
The problem of refugees in migration policy as a factor of Latin American region: political-geographic analysis
O Tkach, А Tkach, A Shtelmashenko
Bulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv. Public …, 2019
2019
ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ БРЕНДА ДЕРЖАВИ: ПОШУК ТЕХНІЧНІХ РІШЕНЬ В УВ’ЯЗЦІ З ЕКОНОМІЧНИМИ, СОЦІАЛЬНИМИ ТА ПОЛІТИЧНИМИ
АД Штельмашенко
В ІСНИК, 2015
2015
Определение и проблемы интерпретации" бренда государства" в контексте информационно-коммуникационной и политической модернизации
АД Штельмашенко
Гилея: научный вестник, 368-371, 2015
2015
Зарубежный опыт формирования бренда государства: поиск технических решений в увязке с экономическими, социальными и политическими
АД Штельмашенко
Вісник Київського національного університету ім. Тараса Шевченка. Філософія …, 2015
2015
Политический маркетинг и брендинг как составляющие государственной политики
АД Штельмашенко
КНУ імені Тараса Шевченка, Київ, 262, 2015
2015
Бренд государства: определение и проблемы интерпретации
АД Штельмашенко
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2014
2014
Аспекты формирования бренда государства: зарубежный опыт
АД Штельмашенко
Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка …, 2014
2014
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20