Підписатись
Alona Natorina / Альона Наторіна
Alona Natorina / Альона Наторіна
Підтверджена електронна адреса в hhs.se - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Online retailers’ management system of marketing commodity policy
A Natorina
Економічний часопис-ХХІ 174 (11-12), 69-72, 2018
282018
Business optimization in the digital age: Insights and recommendations
A Natorina
Економічний часопис-ХХІ 181 (1-2), 83-91, 2020
212020
Congruent marketing product strategies of the enterprises
A Natorina
Економічний часопис-ХХІ 163 (1-2 (1)), 75-78, 2017
182017
Digital-transformation of enterprises' activities [Digital-трансформація діяльності підприємств]
АО Наторіна
Економіка та держава, 90-93, 2017
17*2017
Online retailers’ innovation activity. Digital age
A NATORINA
Revista Espacios 40 (35), 2019
142019
The adaptive management system of marketing commodity policy
A Natorina
Baltic Journal of Economic Studies 5 (1), 131-136, 2019
92019
The basis for digital business transformation [Фундамент цифрової трансформації бізнесу]
АО Наторіна
Управління розвитком, 55–60-55–60, 2018
9*2018
Refined sunflower oil market trends in Ukraine [Тенденції розвитку ринку рафінованої соняшникової олії в Україні]
АО Наторіна
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», 2021
6*2021
Imperatives of identification of the company's marketing product strategy: monograph [Імперативи ідентифікації маркетингової товарної стратегії підприємства: монографія]
ЛВ Фролова, АО Наторіна
Чернявський Д. О., 2016
6*2016
Innovative development of Ukrainian enterprises [Инновационное развитие предприятий Украины]
АА Наторина
Наука и современность, 192-197, 2015
6*2015
Theoretical and practical aspects of selection the enterprise marketing commodity strategy [Теоретичні та практичні аспекти вибору маркетингової товарної стратегії підприємства]
АО Наторіна
Стратегія економічного розвитку України, 98-106, 2015
5*2015
Problems of activation of innovation and investment activities of domestic enterprises in modern conditions [Проблеми активізації інноваційно-інвестиційної діяльності …
КЛ Капильцова, АО Наторіна
Режим доступу: http://www. confcontact. com/2009_03_18/ek3_kapilcova. php, 0
5*
Transitive business model of digital business: the nature and mechanism of reconfiguration [Tranzytyvna biznes-model tsyfrovoho biznesu: sutnist ta mekhanizm rekonfihuruvannia]
AO Natorina
Visnyk ahrarnoi nauky Prychornomoria, 36-43, 2019
4*2019
The marketing commodity policy of online-retailers: Characterization and trajectories of development [Маркетингова товарна політика онлайн-ритейлерів: характеристика та …
АО Наторіна
Бизнес Информ, 272-277, 2018
4*2018
Digital trends: Global and national aspects [Цифрові тренди: глобальний та національний аспекти]
АО Наторіна
Економічний простір, 14-22, 2018
4*2018
Place and role of enterprise marketing commodity strategy [Місце та роль маркетингової товарної стратегії підприємства]
АО Наторіна
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 171-174, 2015
4*2015
The matrix of enterprise’s business strategies: substantiation of common strategies and methods of their selection [Матриця бізнес-стратегій підприємства: обґрунтування …
ЛВ Фролова, АО Наторіна
Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна, 58-62, 2015
4*2015
Marketing analysis of sunflower oil in Ukraine
AO Natorina
Ekonomika APK (Economy of AIC) 6, 70-73, 2014
4*2014
Analysis of information systems for the enterprises marketing activities management
AO Natorina
Маркетинг і менеджмент інновацій, 107-113, 2014
4*2014
Syncretism of digital risk and information security management [Синкретичність менеджменту цифрових ризиків та інформаційної безпеки]
АО Наторіна
Економіка, управління та адміністрування, 30-34, 2019
3*2019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20