Підписатись
Бондар Наталія Олександрівна
Бондар Наталія Олександрівна
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т.Г.Шевченка
Підтверджена електронна адреса в chnpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Дидактичні умови активізації мислительної діяльності учнів 8-9 класів на уроках креслення
НО Бондар
Видавництво НПУ ім. МП Драгоманова, 2006
172006
СТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ
НО БОНДАР, НМ ДРОЗДЕНКО
Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького …, 2019
32019
Поняття та критерії інновації у сучасній освіті
НО Бондар, ВЮ Євтушенко
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2018
12018
Поєднання традиційного та сучасного як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні вишивки
НО Бондар, ГТ Стасенко
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2018
2018
Методичні шляхи реалізації міжпредметних зв’язків при вивченні «технологічного обладнання харчової галузі
НО Бондар, НМ Дрозденко
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені ТГ …, 2018
2018
Методичні рекомендації до виконання курсової роботи з методики викладання креслення
ВС Люлька, НО Бондар, АМ Коляда
Чернігів: ЧНПУ, 2014
2014
Оцінювання навчальних досягнень учнів з креслення
НО Бондар
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні …, 2013
2013
Формування навичок пошуково-дослідницької діяльності студентів
НО Бондар, ЗГ Ольховик
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.–Чернігів: ЧНПУ, 2011
2011
Використання на уроках задач, спрямованих на розвиток мислення учнів
НО Бондар
Вісник Чернігівського державного педагогічного університету, 2010
2010
Формування навички визначення головного виду на уроках креслення
НО Бондар
Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 13: Проблеми трудової та …, 2010
2010
Навчально-методичні рекомендації до курсу “Методика викладання креслення”
ВС Люлька, НО Бондар
Чернігів: ЧДПУ, 2009
2009
Експериментальна оцінка впливу системи задач на розвиток гнучкості мислення учнів на уроках креслення
НО Бондар
Трудова підготовка в закладах освіти, 2006
2006
ПРОБЛЕМА РЕАЛІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КРЕСЛЕННЯ
НО Бондар
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ СПОСТЕРЕЖЕННЯ ПРИ ВИКОНАННІ ГРАФІЧНИХ РОБІТ
НО Бондар
НАВЧАЛЬНІ ЗАВДАННЯ НА УРОКАХ КРЕСЛЕННЯ
НО Бондар
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–15