Підписатись
Радченко Ганна Анатоліївна ORCID: 0000-0003-4233-2831
Радченко Ганна Анатоліївна ORCID: 0000-0003-4233-2831
Інші іменаRadchenko Hanna, Radchenko Ganna, ORCID:0000-0003-4233-2831
доцент кафедри маркетингу, Національний авіаційний університет, НАУ, National Aviation University
Підтверджена електронна адреса в nau.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ ЯК ДІЄВА СКЛАДОВА ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ
РГА Саідова Г.О.
Проблеми системного підходу в економіці 2 (marketing), 144-149, 2019
362019
Особливості розробки маркетингової програми підприємства в умовах цифрового ринку
О Казанська, І Михальченко, Г Радченко
Наукові інновації та передові технології, 2022
302022
Theoretical aspects of risk management models in economics, marketing, finance and accounting
Т Косова, С Смерічевський, А Іващенко, Г Радченко
Financial and credit activity problems of theory and practice 3 (38), 409-418, 2021
172021
Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи
Т Князєва, ОВ Полоус, АВ Шевченко, ГА Радченко, ІГ Михальченко
Національний авіаційний університет, 2022
152022
Formation of an innovative business model of a trade organization in the context of economic globalization
P Hrynko, A Grinko, T Shtal, H Radchenko, M Pokolodna
Поліський національний університет, 2021
152021
МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЕКОСИСТЕМ СПОЖИВАННЯ
ХВВ Радченко Г.А., Казанська О.О.
Електронний фаховий науково-практичний журнал "Інфраструктура ринку", 127-131, 2021
13*2021
The impact of transnationalization on the global consumer market
T Kniazieva, A Shevchenko, H Radchenko, O Komova, L Pankova
Baltic Journal of Economic Studies 7 (5), 268-276, 2021
122021
Ребрендинг як інструмент зміцнення бренду
О Казанська, Г Радченко, К Чернова
Наука і техніка сьогодні, 2022
62022
Financial and integrated reporting of ukraine energy holdings in the categories of sustainable development and marketing innovations
T Kosova, S Smerichevskyi, L Kostyrko, R Kostyrko, H Radchenko, ...
Academy of Accounting and Financial Studies Journal 25, 1-15, 2021
42021
Людський ресурс як основа добробуту держави
Р ГА
Соціум. Наука. Культура: матер. Міжнар. інтернет-конф.(лютий 2007 р …, 2007
4*2007
Система формування та управління людськими ресурсами
ГА Радченко
Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво, 163-167, 2009
32009
Сучасні тенденції розвитку маркетингу некомерційних організацій
Г Радченко, О Казанська, М Соколова
Наукові перспективи (Naukovì perspektivi), 2023
22023
Маркетинг "зелених" технологій: інноваційні споживчі потреби та інтелектуалізація людського капіталу; розділ монографії
Г Смерічевський,С., Полоус,О., Радченко
Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти; монографія, С.57-67, 2021
22021
Поєднання децентралізації влади в Україні і маркетингу територій
СЄ Раменська, ВВ Хороших, ГА Радченко
Проблеми системного підходу в економіці, 74-79, 2020
22020
The transnational corporations’ activities and their impact on the development of the Ukrainian consumer market: the globalization aspect
AS Hanna Radchenko,Tetiana Kniazieva
International Journal of Recent Technology and Engineering (IJRTE) 8 (Issue …, 2019
2*2019
Особливості та маркетингові тенденції розвитку пивоварної галузі України
ЮП Колбушкін, ГА Радченко, АС Томчук
Проблеми системного підходу в економіці, 205-210, 2018
22018
Закономірності і перспективи розвитку малого підприємництва в структурі національної інноваційної системи України
СФ Смерічевський, ОВ Ахунзянов, ТМ Банасько
Видавничий дім" Гельветика", 2017
22017
Формування ринку праці регіону на основі розвитку людського потенціалу
ГА РАДЧЕНКО
ступеня к. екон. наук: спец. 08.00. 07–демографія, економіка праці …, 2011
22011
Marketing for sustainable development of territories
K Horiunova, H Radchenko
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021
12021
Електронний маркетинг як інноваційний інструмент брендингу
КЮ Ковтун, ГА Радченко
Редакційна колегія, 318, 2021
12021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20