Підписатись
Радченко Ганна Анатоліївна ORCID: 0000-0003-4233-2831
Радченко Ганна Анатоліївна ORCID: 0000-0003-4233-2831
Інші іменаRadchenko Hanna, Radchenko Ganna, ORCID:0000-0003-4233-2831
доцент кафедри маркетингу, Національний авіаційний університет, НАУ, National Aviation University
Підтверджена електронна адреса в nau.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи
Т Князєва, ОВ Полоус, АВ Шевченко, ГА Радченко, ІГ Михальченко
Національний авіаційний університет, 2022
642022
КОНТЕНТ-МАРКЕТИНГ ЯК ДІЄВА СКЛАДОВА ПРОСУВАННЯ БІЗНЕСУ
РГА Саідова Г.О.
Проблеми системного підходу в економіці 2 (marketing), 144-149, 2019
412019
Особливості розробки маркетингової програми підприємства в умовах цифрового ринку
О Казанська, І Михальченко, Г Радченко
Наукові інновації та передові технології, 2022
312022
Theoretical aspects of risk management models in economics, marketing, finance and accounting
Т Косова, С Смерічевський, А Іващенко, Г Радченко
Financial and credit activity problems of theory and practice 3 (38), 409-418, 2021
172021
Formation of an innovative business model of a trade organization in the context of economic globalization
P Hrynko, A Grinko, T Shtal, H Radchenko, M Pokolodna
162021
МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЙНА СИСТЕМА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЕКОСИСТЕМ СПОЖИВАННЯ
ХВВ Радченко Г.А., Казанська О.О.
Електронний фаховий науково-практичний журнал "Інфраструктура ринку", 127-131, 2021
15*2021
The impact of transnationalization on the global consumer market
T Kniazieva, A Shevchenko, H Radchenko, O Komova, L Pankova
Baltic Journal of Economic Studies 7 (5), 268-276, 2021
132021
Ребрендинг як інструмент зміцнення бренду
О Казанська, Г Радченко, К Чернова
Наука і техніка сьогодні, 2022
82022
Methodical principles of the competitiveness assessment of industrial enterprises in the conditions of the circular economy formation
T Tkachenko, A Pohrebniak, H Radchenko, L Liubokhynets, M Budnik
Management Theory and Studies for Rural Business and Infrastructure …, 2022
72022
Financial and integrated reporting of Ukraine Energy holdings in the categories of sustainable development and marketing innovations
T Kosova, S Smerichevskyi, L Kostyrko, R Kostyrko, H Radchenko, ...
Academy of Accounting and Financial Studies Journal 25, 1-15, 2021
52021
Сучасні тенденції розвитку маркетингу некомерційних організацій
Г Радченко, О Казанська, М Соколова
Наукові перспективи (Naukovì perspektivi), 2023
42023
Система формування та управління людськими ресурсами
ГА Радченко
Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво, 163-167, 2009
42009
Людський ресурс як основа добробуту держави
Р ГА
Соціум. Наука. Культура: матер. Міжнар. інтернет-конф.(лютий 2007 р …, 2007
4*2007
Закономірності і перспективи розвитку малого підприємництва в структурі національної інноваційної системи України
СФ Смерічевський, ОВ Ахунзянов, ТМ Банасько
Видавничий дім" Гельветика", 2017
32017
Емоційний маркетинг у цифрових комунікаціях: роль у формуванні довіри та лояльності споживачів
А Пінтусов, Г Радченко
Матеріали конференцій МЦНД, 70-73, 2024
22024
РОЗВИТОК ІНСТРУМЕНТІВ ЕМОЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ В УПРАВЛІННІ СИСТЕМОЮ ПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВЧИХ РІШЕНЬ
А Пінтусов, Г Радченко
Матеріали конференцій МЦНД, 43-44, 2023
22023
Особливості методології Kanban та Scrum при реалізації принципів Agile-маркетингу
Г Радченко, Т Левковська, А Соболєва
Економіка та суспільство, 2023
22023
Маркетинг "зелених" технологій: інноваційні споживчі потреби та інтелектуалізація людського капіталу; розділ монографії
Г Смерічевський,С., Полоус,О., Радченко
Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти; монографія, С.57-67, 2021
22021
Marketing for sustainable development of territories
K Horiunova, H Radchenko
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021
22021
Поєднання децентралізації влади в Україні і маркетингу територій
СЄ Раменська, ВВ Хороших, ГА Радченко
Проблеми системного підходу в економіці, 74-79, 2020
22020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20