Підписатись
Мироненко Владлена Вячеславівна / В. Мироненко / Myronenko Vladlena
Мироненко Владлена Вячеславівна / В. Мироненко / Myronenko Vladlena
ДНУ ім. О. Гончара, ф-т систем і засобів масової комунікації, Oles Honchar Dnipro National Univ.
Підтверджена електронна адреса в 365.dnu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Вимірювання ефективності PR-діяльності: варіативність критеріїв та підходів.
ВВ Мироненко
Communications and Communicative Technologies, 107-115, 2020
102020
Соціальні мережі в діяльності PR-фахівця
V Myronenko
Communications and Communicative Technologies 25 (12), 71-79, 2017
32017
Соціально-психологічний погляд на корпоративні комунікації (теоретичний аспект)
ВВ Мироненко
Держава та регіони, 203-207, 2010
32010
Інструменти для розміщення й просування мобільних ігор і додатків
СО Алтухов, ВВ Мироненко
Масова комунікація у глобальному та національному вимірах, 5-10, 2018
12018
Парадигмальні ознаки організаційних комунікацій
ВВ Мироненко
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації, 89-94, 2013
12013
CORPORATE STORYTELLING AS AN EFFECTIVE STRATEGY FOR INTERNAL PUBLIC RELATIONS
VV Myronenko
Publishing House “Baltija Publishing”, 2023
2023
Проєкт «Рік війни»: дискусійні питання медійної освіти та журналістської практики
O Hudoshnyk, I Bucharska, V Myronenko, L Khotyun
Communications and Communicative Technologies, 99-109, 2023
2023
Використання штучного інтелекту в маркетингових комунікаціях: можливості та виклики
В Мироненко
ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023
2023
Особливості онлайн-комунікації сучасної української бібліотеки (регіональний аспект)
M Demchenko, V Myronenko
Communications and Communicative Technologies, 32-42, 2023
2023
КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА В GOOGLE ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ
ДА Мудрієвський, ВВ Мироненко
The 11th International scientific and practical conference “Problems of the …, 2023
2023
Тригер як інструмент регулювання дій користувачів landing page
В Мироненко, К Чупрій
Scientific Collection «InterConf», 77-79, 2023
2023
Комунікаційні прийоми і методи інформаційної підтримки мистецького проєкту
K Voloshyna, O Oblasova, V Myronenko
Communications and Communicative Technologies, 36-46, 2022
2022
ПРОСУВАННЯ ХРИСТИЯНСЬКОГО МЕДІА В СОЦМЕРЕЖАХ
ВВ Мироненко, ОІ Турков
The 6th International scientific and practical conference “Multidisciplinary …, 2022
2022
Роль комунікаційних технологій у побудові успішного бренду
В Мироненко
Медіасфера: локальне та глобальне. Колективна монографія. Дніпро, 2021. 214 …, 2021
2021
Специфіка просування новинного інтернет-видання (на прикладі РБК-Україна)
АО Ткач, ВВ Мироненко
Масова комунікація у глобальному та національному вимірах.–Дніпро: ДНУ імені …, 2020
2020
МЕРЧАНДАЙЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ
АК Дресь, ВВ Мироненко
Zbiór artykułów naukowych recenzowanych., 25, 2019
2019
Мовленнєва адаптація рекламних слоганів під час проведення міжнародних рекламних кампаній
МО Загаріна, ВВ Мироненко
Масова комунікація у глобальному та національному вимірах, 46-50, 2019
2019
Застосування технології крос-промоушн на прикладі роботи кінокомпанії Marvel Studios
АК Дресь, ВВ Мироненко
Масова комунікація у глобальному та національному вимірах, 177-181, 2018
2018
Антикризовий PR як фактор формування та захисту іміджу суб’єкта PR-діяльності
ЛО Пашко, ВВ Мироненко
Масова комунікація у глобальному та національному вимірах.–Дніпро: ДНУ імені …, 2018
2018
Реклама у нових медіа: витоки, види та особливості
МО Маленік, ВВ Мироненко
Масова комунікація у глобальному та національному вимірах.–Дніпро, 52, 2018
2018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20