Мироненко Владлена Вячеславівна / Myronenko Vladlena
Мироненко Владлена Вячеславівна / Myronenko Vladlena
ДНУ ім. О.Гончара, систем і засобів масової комунікації, Oles Honchar Dnipro National University
Підтверджена електронна адреса в fszmk.dnulive.dp.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Соціально-психологічний погляд на корпоративні комунікації (теоретичний аспект)
ВВ Мироненко
Держава та регіони, 203-207, 2010
32010
Парадигмальні ознаки організаційних комунікацій
ВВ Мироненко
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації, 89-94, 2013
12013
Вимірювання ефективності PR-діяльності: варіативність критеріїв та підходів.
ВВ Мироненко
Communications and Communicative Technologies, 107-115, 2020
2020
Мовленнєва адаптація рекламних слоганів під час проведення міжнародних рекламних кампаній
МО Загаріна, ВВ Мироненко
Масова комунікація у глобальному та національному вимірах, 46-50, 2019
2019
Застосування технології крос-промоушн на прикладі роботи кінокомпанії Marvel Studios
АК Дресь, ВВ Мироненко
Масова комунікація у глобальному та національному вимірах, 177-181, 2018
2018
Інструменти для розміщення й просування мобільних ігор і додатків
СО Алтухов, ВВ Мироненко
Масова комунікація у глобальному та національному вимірах, 5-10, 2018
2018
Антикризовий PR як фактор формування та захисту іміджу суб’єкта PR-діяльності
ЛО Пашко, ВВ Мироненко
Масова комунікація у глобальному та національному вимірах.–Дніпро: ДНУ імені …, 2018
2018
Реклама у нових медіа: витоки, види та особливості
МО Маленік, ВВ Мироненко
Масова комунікація у глобальному та національному вимірах.–Дніпро, 52, 2018
2018
Роль дизайну користувацького досвіду в просуванні продукту в сфері інформаційних технологій
ІВ Нельга, ВВ Мироненко
Масова комунікація у глобальному та національному вимірах.–Дніпро, 79, 2018
2018
Соціальні мережі в діяльності PR-фахівця
V Myronenko
Communications and Communicative Technologies 25 (12), 71-79, 2017
2017
Роль ПР у формуванні соціального капіталу організації
ВВ Мироненко
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації, 82-89, 2015
2015
Зв’язок організаційних комунікацій із поступальним розвитком організацій
ВВ Мироненко
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації, 77-84, 2014
2014
Організаційні комунікації як термінологічна проблема
ВВ Мироненко
Держава та регіони, 121-127, 2013
2013
Ідеї Ю. Габермаса в аспекті вивчення організаційних комунікацій
ВВ Мироненко
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації 20 (12 …, 2012
2012
Брендінг у комплексі комунікацій організації
ВВ Мироненко
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Соціальні комунікації 19 (11 …, 2011
2011
Холістичний підхід до комунікацій в організації
ВВ Мироненко
Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана …, 2011
2011
Конотативні характеристики товару в рекламі
ВВ Мироненко
Вісник Дніпропетровського університету. Серія: Літературознавство …, 2008
2008
Методологічні аспекти дослідження рекламних звернень
ВВ Мироненко
Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана …, 2008
2008
Специфіка просування новинного інтернет-видання (на прикладі РБК-Україна)
АО Ткач, ВВ Мироненко
Масова комунікація у глобальному та національному вимірах.–Дніпро: ДНУ імені …, 0
МЕРЧАНДАЙЗИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОРГОВОЇ МАРКИ
АК Дресь, ВВ Мироненко
Zbiór artykułów naukowych recenzowanych., 25, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20