Підписатись
G.Yevtushenko, Євтушенко Г.В.
G.Yevtushenko, Євтушенко Г.В.
Підтверджена електронна адреса в karazin.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Імідж сучасного викладача: сутність та особливості формування
ГВ Євтушенко, АІ Бабошко, ДІ Бушля
Глобальні та національні проблеми економіки 11, 630-634, 2016
272016
Особливості управління ризиками в аграрному секторі економіки
ГВ Євтушенко, НЯ Тимків, АА Шешеня
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і …, 2016
162016
Особливості позиціонування вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг
ГВ Євтушенко, ВК Пилипчук, НО Смірнова
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2016
142016
Операційні ризики в системі банківської діяльності та нові шляхи їх попередження
ГВ Євтушенко, АІ Бабошко, ДІ Бушля
Вісник Миколаївського національного університету імені ВО Сухомлинського …, 2015
102015
Класифікація маркетингових інтелектуальних активів національного господарства
ГВ Євтушенко, ВЄ Лазаренко
Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», 2015
72015
Модель управління марочним капіталом підприємства
ГВ Євтушенко
Бізнес Інформ, 351-356, 2013
62013
Модель таксономічного аналізу для розрахунку інтегрального показника марочного капіталу
ГВ Євтушенко
Економічний аналіз, 176-182, 2013
52013
Сутність і зміст марочного капіталу як економічної категорії
ГВ Євтушенко
Комунальне господарство міст, 260-266, 2012
52012
Особливості сучасних маркетингових стратегій українських підприємств
ГВ Євтушенко, АВ Суза, ВЄ Харькова
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і …, 2019
42019
Маркетингова складова інтелектуальних активів національного господарства
ГВ Євтушенко
Проблеми і перспективи розвитку підприємництва, 107-115, 2013
42013
Финансовая результативность маркетинга
ГВ Евтушенко
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, 2011
4*2011
Імідж країни: структурно-елементний підхід
Євтушенко
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, 2011
32011
СУТНІСТЬ ІНТЕРАКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ ТА ПЕРЕЙНЯТТЯ ДОСВІДУ ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ НА ПРАКТИЦІ ЗАРУБІЖНИМИ ФІРМАМИ В УКРАЇНІ
Євтушенко
3*
Стратегия инновационного развития экономики. Часть І. Современные инновационные трансформации
ГВ Перерва, ПГ, Євтушенко
монография/под ред. ПГ Перерви, ОИ Савченко.—Х.: ТОВ «Щедра садиба плюс, 2013
2*2013
Ризики, пов’язані зі створенням нових брендів
ВЕ Курасова, ГВ Євтушенко
Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер.: Економічні науки …, 2017
12017
Правовий захист торговельної марки у законодавстві України
Євтушенко
Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, 2013
12013
Сутність, методи та інструменти державного регулювання маркетингових інтелектуальних активів
ГВ Євтушенко
Социальная экономика, 129, 2013
12013
Удосконалення методики системного ТОWS/SWОТ-аналізу
ІВ Семеняк, ГВ Євтушенко
Вісник Харківського національного університету імені ВН Каразіна. Серія …, 2010
12010
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГ-МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЇ В УМОВАХ РОЗШИРЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Євтушенко
1*
Управління процесами оподаткування суб’єктів господарювання у забезпеченні ефективності розвитку підприємництва
ГВ Євтушенко, ТМ Куценко, СЮ Альошин
Університет митної справи та фінансів, 2023
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20