Follow
Оксана Володимирівна Дишкантюк (Oksana Dyshkantіuk)
Оксана Володимирівна Дишкантюк (Oksana Dyshkantіuk)
Міжнародний гуманітарний університет
Verified email at mgu.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Сутність гостинності як економічної категорії
АІ Мартієнко, ОВ Дишкантюк
Економіка: реалії часу, 30, 2017
402017
Індустрія гостинності та туризм в умовах COVID-19: світова практика та українські реалії
ОВ Дишкантюк, ОВ Дишкантюк, ЛМ Потьомкін, ЛМ Потьомкін, ...
252021
Формування інфраструктурного забезпечення сфери гостинності
ОВ Дишкантюк
Економіст, 25-28, 2016
212016
Теоретичні основи функціонування індустрії гостинності
ОВ Дишкантюк
Економіка: реалії часу, 96-101, 2015
202015
Modern hotel business management tools
O Dyshkantiuk, S Salamatina, L Polishchuk, I Komarnytskyi, ...
International Journal of Advanced Research in Engineering and Technology 11 (6), 2020
192020
The dynamic model of customer focus management in the hotel business based on Markov chains
S Bondarenko, YV Robul, O Dyshkantiuk, A Mohylova, S Salamatina, ...
172020
Туристичне країнознавство
ВФ Семенов
Одеса: Атлант, 2010
172010
Sutnist hostynnosti yak ekonomichnoi katehorii
AI Martiienko, OV Dyshkantiuk
Ekonomika: realii chasu. Naukovyi zhurnal 2 (30), 72-78, 2017
152017
Formuvannia infrastrukturnoho zabezpechennia sfery hostynnosti [Formation of infrastructure support of hospitality sector]
OV Dyshkantiuk
Ekonomist 7, 25-28, 2016
152016
Гастрономічний туризм: підручник
ОВ Дишкантюк, КВ Власюк
Одеса: Олді-Плюс, 2021
142021
Потенціал ресторанного господарства Одещини в розвитку гастрономічного туризму
ОВ Дишкантюк, ДО Харенко, ЛМ Івичук
Економіка харчової промисловості, 31-39, 2018
82018
Sutnist hostynnosti yak ekonomichnoi kategorii [The essence of hospitality as economic category]
AI Martienko, OV Dyshkantiuk
Ekonomika: realii chasu-Economics: time realities 2 (30), 72-78, 2017
82017
Економіка вражень - сучасний етап розвитку суспільного виробництва
ОВ Дишкантюк
Економіка харчової промисловості 8 (4), 3-9, 2016
82016
Формування ефективних комунікацій на підприємствах індустрії гостинності як механізм підвищення якості управління персоналом
ОБ Каламан, ОБ Каламан, ОВ Дишкантюк, ОВ Дишкантюк, КВ Власюк, ...
72023
Economy of impressions–current stage of Development of social production
O Dyshkantiuk
Ekonomika kharchovoi promyslovosti 8 (4), 3-9, 2016
72016
Teoretychni osnovy funktsionuvannia industrii hostynnosti [Theoretical foundations of the hospitality industry] Ekonomika: realii chasu–Economy: realities of time, 6 (22). 96-101
OV Dyshkantiuk
72015
Teoretychni osnovy funktsionuvannia industrii hostynnosti [The essence of hospitality as an economic category] Ekonomika: realii chasu–Economy: realities of time, 2 (30). 72-78
OV Dyshkantiuk, AI Martiienko
72015
Дизайн интерьера отельно-ресторанных объектов: учебное пособие
ЛА Иванова, ОВ Дышкантюк, СЕ Полевая
Одесская национальная академия пищевых технологий. - Херсон: ОЛДИ-ПЛЮС, 2014
7*2014
Дефініція сутності менеджменту маркетингових комунікацій на підприємствах готельно-ресторанного господарства
ОБ Каламан, ОВ Дишкантюк, КВ Власюк
Економічний простір, 67-72, 2022
62022
Гастрономія як важливий елемент розвитку індустрії гостинності
ОВ Дишкантюк, ДО Харенко, СЄ Саламатіна, ЛМ Івичук, ВС Бородіна, ...
Економічна та продовольча безпека України 5 (3-4), 60-73, 2017
6*2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20