Формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів у навчальній діяльності: теорія, технології, результати ОБ Кривонос СумДПУ імені АС Макаренка, 2008 | 30 | 2008 |
Творчість і професійно-творчі уміння спеціаліста ОБ Кривонос Педагогічні науки. збірник наукових праць. суми: СумДПУ, 285-293, 2002 | 21 | 2002 |
Організація соціально-педагогічної адаптації студентів О Кривонос Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 69-79, 2017 | 15 | 2017 |
Соціальна профілактика делінквентної поведінки підлітків ОБ Кривонос Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 190-198, 2014 | 8 | 2014 |
Активізація пізнавальної діяльності учнів в умовах евристичного навчання ОБ Кривонос Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 159-167, 2013 | 8 | 2013 |
Професійно-творчі вміння педагога та шляхи їх формування: монографія ОБ Кривонос Суми: СумДПУ ім. АС Макаренка, 2010 | 8 | 2010 |
Педагогічна діагностика професійно-творчих умінь студентів як показника готовності спеціаліста до професійної діяльності ЛС Левченко, ОБ Кривонос Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 357-365, 2015 | 7 | 2015 |
Методологія науково-дослідної роботи: навч. посіб. ОБ Кривонос К.: Медицина, 2011 | 6 | 2011 |
Формування професійно-творчих умінь студентів, як основного показника їхньої професійної компетентності ОБ Кривонос Педагогічні науки: зб. наук. пр. Ч 1, 408-416, 2004 | 5 | 2004 |
Виховання ціннісних орієнтацій сучасної молоді засобами масової інформації О Кривонос Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 52-62, 2018 | 4 | 2018 |
Діагностика самореалізації пізнавально-творчих якостей студентів і старшокласників в евристичному навчанні МО Лазарєв Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 64-77, 2016 | 4 | 2016 |
Засоби музейної педагогіки як важливий чинник виховання студентів О Кривонос, А Кот Редакційна колегія, 95, 2021 | 3 | 2021 |
Формування екологічної грамотності і здорового способу життя учнів закладу загальної середньої освіти в контексті концепції нової української школи О Кривонос Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 353-363, 2020 | 3 | 2020 |
Модель формування професійної компетентності майбутніх психологів у ВНЗ ЮВ ВІНТЮК Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького …, 2018 | 3 | 2018 |
Методологічне обґрунтування феномену адаптації студентів до навчання в закладі вищої освіти О Кривонос Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 98-108, 2018 | 2 | 2018 |
ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ О Кривонос РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ, 115, 2021 | 1 | 2021 |
Вихованнѐ громадѐнських ѐкостей школѐрів у Новій українській школі О Кривонос Педагогічні науки: теоріѐ, історіѐ, інноваційні технології, 7 (91), 61-71, 2019 | 1 | 2019 |
Професійно-творчі вміння та здібності майбутнього педагога як складова його професійної культури ОБ Кривонос Науковий часопис Національного педагогічного університету імені МП …, 2017 | 1 | 2017 |
Евристичне навчання як важливий чинник успішної дидактичної адаптації студентів О Кривонос Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 147-158, 2016 | 1 | 2016 |
Евристичне навчання як важлива умова розвитку обдарованості учнів сільської школи ОБ Кривонос Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 253-261, 2014 | 1 | 2014 |