Психолого-педагогічні проблеми сільської школи
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи
Уманський державний педагогічний універистет імені Павла Тичини
Підтверджена електронна адреса в udpu.edu.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи: практико-орієнтовний підхід
І Пальшкова
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 29-37, 2007
452007
Exploring education systems: towards a typology for future learning
J Rix, P Twining
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 108-116, 2013
30*2013
Особистісно-орієнтована модель виховання як науковий конструкт [Електронний ресурс]
ІД Бех
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 2002
202002
Принципи організації фахової практики майбутніх учителів природничих дисциплін
Л Білявська
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 17-24, 2011
142011
Готовність вчителя до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів
ТВ Бережинська
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 134-138, 2002
132002
Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти
І Підлипняк
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 28-34, 2013
102013
Дистанційне навчання у системі неперервної освіти вчителя початкової школи: сутність та особливості
О Муковіз
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 259-266, 2012
102012
Особливості формування навчально-виховного середовища у сільській школі
ВВ Мелешко
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. Наук. зб.–Вип 15, 68-75, 2006
8*2006
Підготовка майбутнього вчителя музики до організації спільної навчальної діяльності молодших школярів
Т Дорошенко
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 37-43, 2011
72011
Соціальна активність–шлях до вирішення проблеми виховання особистості ХХІ століття
М Твердохлєб
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 144-152, 2007
72007
Патріотичне виховання як науково-педагогічна проблема: понятійний аспект
О Онопрієнко
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 103-110, 2007
72007
Дидактичні засади реформування змісту шкільної освіти
СЕ Трубачева
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: Зб. наук. праць Уманського …, 2002
72002
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі виховної роботи вчителя історії
С Нетьосов, С Нетьосова
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 103-107, 2013
62013
Методика розвитку критичного мислення учнів у процесі навчання всесвітньої історії
І Бондарук
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 88-94, 2011
62011
Матрична модель системи управління науково-дослідною роботою вищих навчальних закладів
В Степашко
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 34-39, 2007
62007
Педагогічна ефективність театралізованої діяльності дітей різного віку в навчально виховному комплексі “Школа–дошкільний навчальний заклад”
СМ Гаврилюк
Психолого педагогічні проблеми сільської школи:[наук. зб./УДПУ ім. П. Ти …, 2004
62004
Формування соціально комунікативної актив ності учнів сільської початкової школи як соціалізація особистості
ГЛ Коберник
Психолого педагогічні проблеми сільської школи:[наук. зб./УДПУ ім. П. Тичини …, 2003
62003
Специфіка управління навчально-виховним процесом в сільських загальноосвітніх школах
ТА Логвіна-Бик
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського …, 2002
62002
Профільне навчання в історії розвитку вітчизняної школи (друга половина ХІХ–ХХ ст.)
ВМ Кушнір
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 2016
52016
Організація практично-значущих проектів як чинник підвищення якості підготовки майбутнього вчителя математики/Олена Семеніхіна
ОВ Семеніхіна
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. пр. Уман. держ …, 2014
52014
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20