Формування професійно-педагогічної культури майбутніх учителів початкової школи: практико-орієнтовний підхід І Пальшкова Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 29-37, 2007 | 103 | 2007 |
Виховання наполегливості в молодших школярів у процесі занять хортингом через педагогічні умови ЕА Єрьоменко Психолого-педагогічні проблеми сільської школи 46, 233-240, 2013 | 101 | 2013 |
Особистісно-орієнтована модель виховання як науковий конструкт [Електронний ресурс] ІД Бех Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 2002 | 59 | 2002 |
Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти І Підлипняк Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 28-34, 2013 | 38 | 2013 |
Exploring education systems: towards a typology for future learning J Rix, P Twining Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 108-116, 2013 | 37* | 2013 |
Дистанційне навчання у системі неперервної освіти вчителя початкової школи: сутність та особливості О Муковіз Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 259-266, 2012 | 30 | 2012 |
Принципи організації фахової практики майбутніх учителів природничих дисциплін Л Білявська Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 17-24, 2011 | 26 | 2011 |
Готовність вчителя до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів ТВ Бережинська Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 134-138, 2002 | 25 | 2002 |
Підготовка майбутнього вчителя музики до організації спільної навчальної діяльності молодших школярів Т Дорошенко Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 37-43, 2011 | 21 | 2011 |
Особливості соціалізації дітей дошкільного віку в умовах сучасного соціального середовища Л Карнаух Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 110-114, 2012 | 20 | 2012 |
Патріотичне виховання як науково-педагогічна проблема: понятійний аспект О Онопрієнко Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 103-110, 2007 | 20 | 2007 |
Середовищний підхід у вихованні особистості А Баль Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 156-161, 2014 | 19 | 2014 |
Алгоритм квазіпрофесійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти І Демченко Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 40-49, 2013 | 19 | 2013 |
Професійна діяльність педагога: рефлексивний аспект М Марусинець Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 39-45, 2012 | 18 | 2012 |
Особливості формування навчально-виховного середовища у сільській школі ВВ Мелешко Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. Наук. зб.–Вип 15, 68-75, 2006 | 18* | 2006 |
Профільне навчання в історії розвитку вітчизняної школи (друга половина ХІХ–ХХ ст.) ВМ Кушнір Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 2016 | 17 | 2016 |
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ ЛВ Базильчук Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 2014 | 17* | 2014 |
Професійні функції соціального працівника як складова професійної компетентності ОГ Карпенко Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наукових праць …, 2007 | 17 | 2007 |
Філософія для дітей як педагогічна проблема ОВ Сухомлинська Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 8-19, 2002 | 17 | 2002 |
Професійна адаптація та психолого-педагогічний супровід молодих фахівців З Дробінська Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 183-186, 2013 | 16 | 2013 |