Формування пізнавальної активності молод ших школярів у процесі організації їхнього спілкування з батьками ІЛ Вікторенко Ірина Леонідівна Вікторенко.–Слов’янськ, 2001.–180 арк.+ дод. 135 арк …, 2002 | 25 | 2002 |
Нові професійні ролі та функції сучасного вчителя в контексті Концепції Нової української школи I Viktorenko, L Horobets Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 93-106, 2019 | 21 | 2019 |
Методична компетентність учителя початкових класів у навчанні природознавства молодших школярів: теоретичний аспект ІЛ Вікторенко Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 52-61, 2017 | 14 | 2017 |
Формування пізнавального інтересу до природознавства засобами усної народної творчості І Вікторенко Рідна школа, 54-56, 2004 | 12 | 2004 |
Витоки та теоретико-методологічна база започаткування та реалізації реформи нової української школи І Вікторенко, І Федь, Н Вовк Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти 2 (17), 15-30, 2022 | 6 | 2022 |
Формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців у сучасному освітньому просторі ІЄ Федь, ІЛ Вікторенко, НВ Вовк URL: http://pedagogy-journal. kpu. zp. ua/archive/2021/75/part_3/23. pdf, 2021 | 5 | 2021 |
Особливості образотворчої діяльності молодших школярів І Вікторенко Рідна школа, 61-63, 2003 | 5 | 2003 |
Формування методичної компетентності майбутнього вчителя шляхом використання проектної технології І Вікторенко Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 37-46, 2018 | 4 | 2018 |
Реалізація проєктної технології навчання в системі позашкільної освіти Н Вовк, І Вікторенко, І Федь Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 109-121, 2021 | 2 | 2021 |
Обґрунтування методичної системи навчання учнів початкової школи інтегрованого курсу «Я досліджую світ» І Вікторенко, І Федь Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти 1 (14), 56-67, 2021 | 2 | 2021 |
Готовність майбутніх фахівців початкової освіти до застосування цифрових засобів навчання в професійній діяльності І Хижняк, К Власенко, І Вікторенко, В Величко | 2 | 2021 |
Теоретичні і методичні засади формування інтеграційної компетентності вчителя початкових класів Нової української школи ІЛ Вікторенко Слов’янськ, 2021 | 2 | 2021 |
Особливості конструктивістського підходу в підготовці майбутніх учителів природознавства ІЛ Вікторенко, ЛВ Горобець Рекомендовано до друку вченою радою ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний …, 2020 | 2 | 2020 |
Розвиток педагогічної творчості майбутнього вчителя в контексті підготовки його до професійної діяльності (на прикладі навчання освітньої галузі Суспільствознавство) ІЛ Вікторенко, НО Гончарова Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 62-74, 2018 | 2 | 2018 |
Проблема формування професійного мислення на етапі становлення майбутнього вчителя природознавства І Вікторенко Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 102-113, 2017 | 2 | 2017 |
Особливості формування пізнавальної активності молодших школярів у педагогічній теорії і практиці. Гуманізація навчально-виховного процесу. Словянськ: СДПІ. 2000 ІЛ Вікторенко Вип 8, 95-106, 2000 | 2 | 2000 |
Реалізація структурно-функціональної системи формування інтеграційної компетентності вчителя початкових класів у практиці фахової підготовки І Хижняк, І Вікторенко Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 58-119, 2022 | 1 | 2022 |
Стан сформованості мотивації майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах НУШ І Хижняк, І Вікторенко NewInception, 41-51, 2021 | 1 | 2021 |
Технологія екологічних коміксів у формуванні мотиваційно-ціннісної установки школярів до збереження природи в освітньому процесі ІЛ Вікторенко, АВ Махно Рекомендовано до друку вченою радою ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний …, 2021 | 1 | 2021 |
Реалізація конструктивістського підходу в підготовці майбутніх учителів (на прикладі навчання природничих дисциплін та методики їх викладання в початковій школі) ІЛ Вікторенко, ІВ Чернишова, ЛВ Горобець ДЗ" Луганський національний університет", 2020 | 1 | 2020 |