Основи методики створення та застосування комп’ютерних програм у навчанні іноземних мов ПГ Аскоянц, ГС Чекаль, ПІ Сердюков К: КДПІІМ.–108 с, 2004 | 73 | 2004 |
Методичні переваги використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності ПГ Асоянц, ОО Іванова Теоретичні питання культури, освіти та виховання, 90-97, 2014 | 15 | 2014 |
Використання інтернет-технологій у системі автономного вивчення професійно-орієнтованої іноземної мови студентами немовних спеціальностей SV Bodnar Information Technologies and Learning Tools 34 (2), 75, 2013 | 14 | 2013 |
Інформаційно-комунікаційні технології у навчанні іноземних мов для професійного спілкування:[колективна монографія] ТІ Коваль, ПГ Асоянц, ТМ Каменєва К.: Вид. центр КНЛУ, 2012 | 11 | 2012 |
Використання текстового процесора для створення комп’ютерних вправ у навчанні іноземних мов ГС Чекаль, ПГ Асоянц, ТІ Коваль Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО КНЛУ. Мова, освіта, культура: наукові …, 2003 | 10 | 2003 |
До проблеми професійного англомовного письма з комп’ютерною підтримкою ПГ Асоянц Педагогічний процес: теорія і практика. Збірник наукових праць.–К.: Вид во …, 2008 | 8 | 2008 |
Формування у студентів умінь англомовного професійного писемного спілкування з використанням інформаційних технологій ПГ Асоянц Іноземні мови, 40-43, 2004 | 7 | 2004 |
Психолого-педагогічні передумови використання мультимедійних технологій у процесі формування іншомовної рецептивної граматичної компетенції ЄО Плотніков Теоретичні питання культури, освіти та виховання, 163-166, 2010 | 4 | 2010 |
Використання інтерактивних технологій з комп’ютерною підтримкою для навчання англійської мови студентів-майбутніх інженерів ПГ Асоянц, ОС Синекоп VII Міжнародна науково-методична конференція «Вища технічна освіта: проблеми …, 0 | 4 | |
ИНФОРМАЦИОННО КОММУНИКАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ В ОБУЧЕНИИ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ ЛМ Калилец, ... Рецензенты: Сенкевич ВИ, доктор филологических наук, профессор Мельникова ЗП …, 2018 | 2 | 2018 |
Розробка комп'ютерної рольової гри для навчання англійського діалогічного мовлення учнів 1-х класів НП Кочубей Комп'ютер у школі та сім'ї, 36-38, 2015 | 2 | 2015 |
Розвиток ІКТ-компетентності магістрів–майбутніх перекладачів у процесі професійної підготовки з використанням систем машинного перекладу ТІ Коваль, ПГ Асоянц Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Зб. Наук. праць/За заг …, 1945 | 2 | 1945 |
Проблеми навчання іноземної мови фахівців немовних спеціальностей в умовах інформатизації освіти ПГ Асоянц Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя …, 2014 | 1 | 2014 |
Використання інформаційних технологій для навчання фахових дисциплін студентів-майбутніх медичних працівників ІГ Весненко, ПГ Асоянц Теоретичні питання культури, освіти та виховання, 125-130, 2014 | 1 | 2014 |
Деякі аспекти навчання майбутніх інженерів-радіотехніків англійської мови для професійного спілкування з використанням новітніх освітніх технологій ПГ Асоянц, МА Тищенко Теоретичні питання культури, освіти та виховання, 96-101, 2013 | 1 | 2013 |
Формування рецептивної граматичної компетенції студентів засобами мультимедіа ПГ Асоянц, ЄО Плотніков Зб. наук. праць Педагогічний процес: теорія і практика.–Вип 3, 16-26, 2012 | 1 | 2012 |
Таксономічний аналіз мультимедійних курсів для формування англомовної рецептивної граматичної компетенції ПГ Асоянц, ЄО Плотніков Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені ТГ …, 2009 | 1 | 2009 |
Теорія і практика проектування мультимедійних електронних освітніх ресурсів професійної підготовки майбутніх викладачів іноземних мов ОФ Бондаренко, ОВ Матвієнко, ТІ Коваль, МІ Соловей, ВВ Кудіна, ... Вид. центр КНЛУ, 2017 | | 2017 |
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМІ АВТОНОМНОГО ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ПГ Асоянц, ТІ Коваль, НІ Муліна, ЕЛ Носенко, ПІ Сердюков, ... | | 2013 |
ОРГАНИЗАЦИЯ ДИСТАНЦИОННОГО КУРСА АНГЛИЙСКОГО ЯЗЫКА ДЛЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ БУДУЩИХ ЭКОНОМИСТОВ ПГ Асоянц, ТЛ Бєлєнька Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 105-109, 2011 | | 2011 |