Preschoolers with Intellectual Disabilities: Research in Communicative Competence A Chobanian, O Boriak, A Kolyshkina, O Chebotariova, M Bodarieva BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience 13 (4 …, 2022 | | 2022 |
Логопедичне лідерство в клініці дитячої немовленнєвості М Бодарєва Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Серія …, 2021 | | 2021 |
ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ КЛІНІЧНОЇ ЛОГОПЕДІЇ В ДЗЕРКАЛІ ПРОФІЛЬНОЇ ОСВІТИ М БОДАРЄВА Acta Paedagogica Volynienses, 192-198, 2021 | | 2021 |
ЛОГОТЕРАПЕВТИЧНИЙ ДЕФІЦИТ ЯК ПРОБЛЕМА ІНКЛЮЗІЇ М.І. Бодарєва, О.В. Боряк Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 5. 1 (79), 47-52, 2021 | | 2021 |
Iнтерференція PECS і системи П. Гальперіна як оптимізація мовленнєвих розладів МІ Бодарєва Інноваційна педагогіка 1 (25), 130-132, 2020 | | 2020 |
Латентний компонент порушення як методична проблема логопедії МІ Бодарєва Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць …, 2020 | | 2020 |
Доброчесність для інклюзивної форми навчання як комунікативно-організаційний освітній компонент МІ Бодарєва Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та …, 2019 | | 2019 |
РОЗЛАДИ МОВЛЕННЯ ПРИ КОМПЛЕКСНИХ ПОРУШЕННЯХ РОЗВИТКУ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ) МІ Бодарєва Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : зб. наукових праць …, 2019 | | 2019 |
Дослідно-експериментальна апробація методики мовленнєвого розвитку розумово відсталих учнів із тяжкими порушеннями мовлення МІ Бодарєва Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка …, 2017 | | 2017 |
Соціально-психологічні аспекти застосування ААС в спеціальній освіті дітей із ТПМ МІ Бодарєва Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : зб. наукових праць …, 2017 | | 2017 |
Змістовно-організаційні аспекти інклюзивного навчання розумово відсталих дітей підготовчого-першого класів з тяжким порушеннями мовлення МІ Бодарєва Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та …, 2016 | | 2016 |
Критерії визначення рівнів розвитку мовленнєвої діяльності розумово відсталих учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення МІ Бодарєва, ОВ Боряк Теоретико-методична спадщина Івана Гавриловича Єременка і сучасність (до 100 …, 2016 | | 2016 |
Альтернативна комунікація як засіб розвитку мовлення розумово відсталих учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення МІ Бодарєва Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців : зб. наукових праць …, 2016 | | 2016 |